Jos ostatte suklaalevyn, kuinka kauan se kestää?
Kuvitellaan että ostatte tänään vain itsellenne 200g suklaalevyn sellaista suklaata josta todella pideätte. Kuinka kauan todennäköisimmin menee ennen kun olette tehneet siitä selvää?
Kommentit (153)
Puolisen tuntia kestää levy. Ja lähdenkin nyt ostamaan sellaisen kun alko tekemään mieli.
Pari viikkoa kestää yksi levy. Pala tai kaksi päivässä, joskus ei yhtään
Yhden vuorokauden maksimissaan. Siksi en kovinkaan usein osta.
Riippuu ihan prosenteista. Voi kestää kuukaudenkin.
Fazerin sininen yleensä n. 3 päivää, voi mennä kahdessakin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka v i t t u syö suklaalevyä monta päivää? 😆
Ne jotka jeesustelee ylipainoisille laihdutusvinkkejään. He eivät edes pysty syömään yhtä riviä enempää kerrallaan ja olettavat, että kaikkien elimistö on samanlainen ja ylipainoinen vaan mättää masokistina loput 10 riviä vastoin tahtoaan.
No mulla ainakin oli noin entisenä ylipainoisena. Ei mulla ollut itsekuria. Itkin aina sen jälkeen kun vedin kaiken minkä käsiini vain sain. Pahimmassa vaiheessa mulla nousi paino 30kg puolessa vuodessa.
No eihän tässä tuosta ollutkaan kyse. Sinun piti yrittää hallita itseäsi itsekurilla. Se nimenomaan on vaikeaa, kun elimistö huumaantuu siitä herkuttelusta. Näiden jeesustelijoiden elimistö taas ei huumannu ja heille tulee luontainen stoppi jo yhden tai kahden rivin syömisen jälkeen. Sen jälkeen lisäsyöminen lähinnä ällöttäisi ja olisi vastenmielistä. Ei se vaadi heiltä mitään itsekuria. Siinä nimenomaan on sitten helppoa jeesustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka v i t t u syö suklaalevyä monta päivää? 😆
Ne jotka jeesustelee ylipainoisille laihdutusvinkkejään. He eivät edes pysty syömään yhtä riviä enempää kerrallaan ja olettavat, että kaikkien elimistö on samanlainen ja ylipainoinen vaan mättää masokistina loput 10 riviä vastoin tahtoaan.
No mulla ainakin oli noin entisenä ylipainoisena. Ei mulla ollut itsekuria. Itkin aina sen jälkeen kun vedin kaiken minkä käsiini vain sain. Pahimmassa vaiheessa mulla nousi paino 30kg puolessa vuodessa.
No eihän tässä tuosta ollutkaan kyse. Sinun piti yrittää hallita itseäsi itsekurilla. Se nimenomaan on vaikeaa, kun elimistö huumaantuu siitä herkuttelusta. Näiden jeesustelijoiden elimistö taas ei huumannu ja heille tulee luontainen stoppi jo yhden tai kahden rivin syömisen jälkeen. Sen jälkeen lisäsyöminen lähinnä ällöttäisi ja olisi vastenmielistä. Ei se vaadi heiltä mitään itsekuria. Siinä nimenomaan on sitten helppoa jeesustella.
No mitähän hittoa nyt taas. Kyllä minä tarvin itsekuria, etten vetäisi koko levyä kerralla. Sitä voi kuule harjoitella sitkeästi ja joskus sinäkin onnistut. Pelkkää löysäilyä tuollainen mitä selität itsellesi.
Ostin keskiviikkona enkä ole vielä avannut. Mutta on kiva, että se on olemassa sitten kun tekee mieli 😄 Kyllä se varmaan huomenna tai ensi viikolla aukeaa.
Ostan aina kaksi. toisen syön matkalla ja toisen kotona
Yleensä levy kestää seuraavaan vuoteen. Saatetaan miehen kanssa syödä yhdet palat ja sitten levy jää kaappiin. Aina jossain välissä niitä vuoden vanhoja syömättömiä suklaalevyjä sitten heitetään roskiin. Ei itse osteta suklaata, yleensä niitä tulee lahjoina, tuliaisina tms ja ovat käytännössä vaan jätettä meillä. Ollaan yritetty sanoa kaikille, että ei tarvitse tuoda mitään lahjoja, ja ei kiitos suklaalle, mutta minkäs teet.
Kauhavalta Lapualle autolla ajaessa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä levy kestää seuraavaan vuoteen. Saatetaan miehen kanssa syödä yhdet palat ja sitten levy jää kaappiin. Aina jossain välissä niitä vuoden vanhoja syömättömiä suklaalevyjä sitten heitetään roskiin. Ei itse osteta suklaata, yleensä niitä tulee lahjoina, tuliaisina tms ja ovat käytännössä vaan jätettä meillä. Ollaan yritetty sanoa kaikille, että ei tarvitse tuoda mitään lahjoja, ja ei kiitos suklaalle, mutta minkäs teet.
Miksi ette lahjoita suklaalevyjä eteenpäin?
En tiedä. Mulla on kaapissa useita viime vuoden toukokuussa ostettuja levyjä eikä tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette lahjoita suklaalevyjä eteenpäin?
No mutta mihin tai kelle ne pitäisi lahjoittaa? En vie periaatteesta töihin mitään tarjottavia, ellei siihen ole joku syy. En myöskään lähde kiikuttelemaan jonkun vieraan tuomisia mihinkään eteenpäin. Jos vierailen ja haluan viedä jotain viemisiä, niin valitsen ne itse, enkä todellakaan vie kenellekään mitään kierrätyssuklaalevyjä tai suklaarasioita. Juuri heitin varmaan neljä kiloa suklaata roskiin, kun on kasaantunut edellisiltä jouluilta ja pääsiäisiltä ja viimekin joululta.
Riippuu siitä mistä ostan ja onko kassalla jonoa.
Uutta Royalia on dissattu, koska ennen oli aina kaikki paremmin jne, mut onhan se uusi Royal paahdettu hasselpähkinä ihan hellllvetin hyvää!
Syön kerralla 4 palasta kahvin kanssa. Yksi levy kestää 1-2 viikkoa ja joskus se unohtuu, kun ei vain tee mieli. En osta kovin usein suklaata, ehkä kerran kk. Muuta karkkia en syö.