Jos ostatte suklaalevyn, kuinka kauan se kestää?
Kuvitellaan että ostatte tänään vain itsellenne 200g suklaalevyn sellaista suklaata josta todella pideätte. Kuinka kauan todennäköisimmin menee ennen kun olette tehneet siitä selvää?
Kommentit (153)
Tuli hirmu suklaan himo.Korkeintaan vuorokauden kestää 200g levy.Syön heti 2/3 osaa,aamulla ensimmäiseksi sen1/3!Huomen aamuna kauppaan suklaan ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Puolisen tuntia kestää levy. Ja lähdenkin nyt ostamaan sellaisen kun alko tekemään mieli.
Minunkin on pakko ostaa heti huomenna, ja varmaan kerralla useampi levy. Vaarallisia nämä tällaiset keskustelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka v i t t u syö suklaalevyä monta päivää? 😆
Kuka vattu pystyy syömään koko levyn päivässä??
Aika vit unmoinen ahmatti täytyy tosiaan olla kyseessä
Mä en oikein tiedä. Aina kun ostan suklaalevyn niin lopulta huomaan sen hävinneen kun siskoni käydessään syö siitä. En oo ny ostanu aikoihin suklaata kun ei se mene mun omaan mahaan. Syön yleensä pari palaa kahvikupin kera, silloin tällöin. Eli viikkoja yks levy kestäis ilman lokkeilijoita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka v i t t u syö suklaalevyä monta päivää? 😆
Kuka vattu pystyy syömään koko levyn päivässä??
Aika vit unmoinen ahmatti täytyy tosiaan olla kyseessä
Varmaan levyn kokokin tähän vaikuttaa
200 g levyn sain 4 pvää sitten, siitä on syöty puolet (mies, poika ja minä). Itse olen syönyt 2 x 3 isompaa palasta, kai. Onpa muuten törkeän hyvää, Lidlin caramel ja sea salt, njam.
Pandan Salty Roasted Corn ei kestänyt edes tuntia. Vähän kauhistuttaa, miten kevyesti 145 gramman levy katosi. Ja ettei edes kaduta, kun oli niin saakelin hyvää.
En toista kertaa osta :D Mutta eka kerta kun ostin ihan kunnon suklaalevyn Pandalta, enkä mitään joulukonvehteja, täydet pisteet tuolle levylle! Ihanan makeaa ja suolaista!
Kestää ne niin kauan että on pakko käyttää, puolesta vuodesta vuoteen suunnilleen, kaapissa varalla noin kilo levysuklaata.
Aika pitkään todennäköisesti. Olen maito-allergikko. Voin syödä suklaakonvehdin tai vastaavan, mutten enempää tai saan ripulin.
Vierailija kirjoitti:
Pandan Salty Roasted Corn ei kestänyt edes tuntia. Vähän kauhistuttaa, miten kevyesti 145 gramman levy katosi. Ja ettei edes kaduta, kun oli niin saakelin hyvää.
En toista kertaa osta :D Mutta eka kerta kun ostin ihan kunnon suklaalevyn Pandalta, enkä mitään joulukonvehteja, täydet pisteet tuolle levylle! Ihanan makeaa ja suolaista!
Ihan kamalan makuinen. Miten joku voi tykätä?
riippuu jonon pituudesta se kuinka kauan ostaminen kestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalan makuinen. Miten joku voi tykätä?
Vaikea vastata muuten kuin, että kyseessä on makuasia!
Tumma suklaa riittää monta viikkoa.
Muuta suklaata en ostakaan.
Kauan kestää.
Mä aloitin yhtä levyä syömään viikkoja sitten, mutta en ole sitä vieläkään saanut syödyksi.
Sipsit uppoo itselleni paremmin.
Parempi olisi vähentää herkuttelua ainaskin omalla kohdallani.
M30
Riippuu tunnetilasta