Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä on veljeni häät. Kuka maksaa avomieheni puvun?

Vierailija
23.03.2023 |

Olen avoliitossa, ollut jo vuosia. Avomieheni ja veljeni ei ole läheisiä eikä avomieheni ehkä pidä veljestä i erityisen paljon, tulevat kuitenkin toimeen silloin harvoin kun kohtaavat. Veljeni menee kesäkuussa naimisiin ja avomiehelläni ei ole ainuttakaan pukua, ei siis mitään juhlavaatetta. Tuli pieni kiista siitä, että kuka maksaa hänelle puvun sinne häihin, minä (matalapalkkainen osa-aikatyössä oleva osin opiskelija) vai hän (palkka vähän alle keskipalkan), kun hän ei kuulemma halua maksaa mistään mitä ei suoranaisesti haluaisi ehkä tehdä. Mitä mieltä muut?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse.

Vierailija
2/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo kulut kuulu morsiamen vanhemmille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moriamen velvollisuus on ostaa kaikille miespuolisille häävieraille häihin sopivat puvut.

Vierailija
4/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi koko häihin jos en pitäisi ihmisestä joka on menossa naimisiin. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
5/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai häävieraitten vaatteet 🤣

Vierailija
6/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita naapurin Penan piikkiin

Vierailija
7/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se avomies voi jäädä kotiin jos ei halua lähteä?

Vierailija
8/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa puku.

Vierailija
9/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsekö ne pitäisi jokaisen vieraan maksaa? Aika kalliiksi tulee, jos on monet häät kesän aikana. Ja osa vielä syksyllä, keväällä. Aina eri vaatteet.

Vierailija
10/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sen verran mulkulta et kaikki on varmaan tyytyväisiä jos se ei tule juhliin

Vierailija
11/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietenkin itse maksaa omat vaatteensa juhliin mentäessä. Ihan kuten tähän astikin.

Jos kokee tilaisuuden edellyttämän vaatetuksen liian kalliiksi tai mihinkään muuhun käyttöön hyödyttömäksi niin aina on mahdollisuus jättää tilaisuus väliin.

Vierailija
12/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän jää kotiin? Jos hän haluaa lähteä, hän tietysti maksaa puvun. Jos sinä haluat hänen lähtevän, vaikka hän jäisi mieluummin kotiin, on ihan kohtuullista että sinä myös maksat.

Vierailija
13/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin laitan laskun tampooneista sulhaselle, jos kuukautiseni sattuvat häiden aikaan.

Vierailija
14/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän maksaa itse omat vaatteensa tai sitten ilmoittaa kohteliasti, ettei valitettavasti pääse paikalle.

Vierailija
15/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu, niin kuin tähänkin asti kaiken teille..

Vierailija
16/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se avomies voi jäädä kotiin jos ei halua lähteä?

Lisään vielä että en minä ainakaan halua lähteä mieheni kanssa juhliin jotka eivät häntä kiinnostaisi yhtään, eihän sitä jaksa kun tulee vaan olo pitää lähteä heti eikä saa itselle iloista tunnelmaa.

Vierailija
17/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

collegepaita ja farkut on myös hyvä hääasu kunhan pukeutumiskoodi ei ole tumma puku.

Vierailija
18/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsekö ne pitäisi jokaisen vieraan maksaa? Aika kalliiksi tulee, jos on monet häät kesän aikana. Ja osa vielä syksyllä, keväällä. Aina eri vaatteet.

Ääliö.

Vierailija
19/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä saa hyviä pukuja kahta kertaa varten. Toinen kerta on, kun te menette maimisiin. Tulee puolet halvemmaksi.

Vierailija
20/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sen verran mulkulta et kaikki on varmaan tyytyväisiä jos se ei tule juhliin

Minun mielestäni ap veljineen kuulostaa minäminä prinsessoilta joiden häihin on kaikkien tultava, pitipä näistä tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi