Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä on veljeni häät. Kuka maksaa avomieheni puvun?

Vierailija
23.03.2023 |

Olen avoliitossa, ollut jo vuosia. Avomieheni ja veljeni ei ole läheisiä eikä avomieheni ehkä pidä veljestä i erityisen paljon, tulevat kuitenkin toimeen silloin harvoin kun kohtaavat. Veljeni menee kesäkuussa naimisiin ja avomiehelläni ei ole ainuttakaan pukua, ei siis mitään juhlavaatetta. Tuli pieni kiista siitä, että kuka maksaa hänelle puvun sinne häihin, minä (matalapalkkainen osa-aikatyössä oleva osin opiskelija) vai hän (palkka vähän alle keskipalkan), kun hän ei kuulemma halua maksaa mistään mitä ei suoranaisesti haluaisi ehkä tehdä. Mitä mieltä muut?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietenkin itse maksaa omat vaatteensa juhliin mentäessä. Ihan kuten tähän astikin.

Jos kokee tilaisuuden edellyttämän vaatetuksen liian kalliiksi tai mihinkään muuhun käyttöön hyödyttömäksi niin aina on mahdollisuus jättää tilaisuus väliin.

Entä jos on bestman. Meillä mies joutui ostamaan itselleen puvun. Kun me menimme myöhemmin naimisiin niin meillä ei ollut rahaa pitää häitä. Oli vain vanhemmat ja sisaret.

Jos teidän talous kaatui miehen pukuun, niin mitä hemmettiä edes mietitte mitään kutsuvierashäitä?

Ei mietittykään, mutta oltiin kymmenen vuotta yhdessä ennenkuin mentiin naimisiin niin olisi ollut kiva, jos olisi ollut rahaa pitää kunnon häät.

Ja ärsyttää, kun toiset pitää isoja häitä ja on vaatimassa bestmanilta tai kaasolta niitä ja näitä ostoksia eikä oteta muiden rahatilannetta huomioon. Jos itsellä on rahaa niin se ei tarkoita, että muilla on.

Ollaan edelleen yhdessä, oltu kohta 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi