Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä on veljeni häät. Kuka maksaa avomieheni puvun?

Vierailija
23.03.2023 |

Olen avoliitossa, ollut jo vuosia. Avomieheni ja veljeni ei ole läheisiä eikä avomieheni ehkä pidä veljestä i erityisen paljon, tulevat kuitenkin toimeen silloin harvoin kun kohtaavat. Veljeni menee kesäkuussa naimisiin ja avomiehelläni ei ole ainuttakaan pukua, ei siis mitään juhlavaatetta. Tuli pieni kiista siitä, että kuka maksaa hänelle puvun sinne häihin, minä (matalapalkkainen osa-aikatyössä oleva osin opiskelija) vai hän (palkka vähän alle keskipalkan), kun hän ei kuulemma halua maksaa mistään mitä ei suoranaisesti haluaisi ehkä tehdä. Mitä mieltä muut?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkää suosiolla kotiin molemmat.

Vierailija
22/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ankea, vässykkämäinen pihi mieslapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukuetiketti junttihäissä niin tiukka ole. Äijäsi voi mennä sinne kännäämään vaikka punaisissa Speedoissa. Muistakaa kravatti.

Vierailija
24/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi varmaan lainata joltain tuttavalta, niin meillä tehtiin köyhinä aikoina, kun mies tarvitsi juhlapukua.

Vierailija
25/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei hän jää kotiin? Jos hän haluaa lähteä, hän tietysti maksaa puvun. Jos sinä haluat hänen lähtevän, vaikka hän jäisi mieluummin kotiin, on ihan kohtuullista että sinä myös maksat.

Koska ap kiukuttelee seuraavat kymmenen vuotta jos miehensä ei suostu hänen banjoa soittavan junttiveljensä häihin.

Vierailija
26/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisikö auringon laskuun?

Vierailija
27/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokraa puvun. ole hyvä

Vierailija
28/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vuokraa puvun. ole hyvä

Sekin käy, mutta edelleen sama kysymys, maksaako pukuvuokran hän vai minä. Ei ole ihan halpoja nuo pukuvuokraamot.

Ap

Vierailija
29/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaanko tätä kysytään? Ihmisistä on tullut vässyköitä, ajattelemattomia kuoria.

Vierailija
30/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ankea mies kotiin happanemaan ja juhli itse sydämesi kyllyydestä. Ehkä löydät juhlista paremman ja tyylikkäämmän tyypin.

Vierailija
31/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa hankkia vaatteitaan juhliin, jääköön pois. Idiotismia.

Vierailija
32/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se nyt on pakko olla puku ja halvalla niin uff/muu kierrätys saat kyll parin kymppiin siistin puvun, googlaan ja kiertään paikkoja köyhälle aika on melkeen ilmasta

Vierailija
33/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan.

Vierailija
34/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on oikeasti riidan aihe, niin eiköhän teilläkin kannattaisi erota. Oli voittaja kumpi vaan.

Vierailija
35/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuokraa puvun. ole hyvä

Sekin käy, mutta edelleen sama kysymys, maksaako pukuvuokran hän vai minä. Ei ole ihan halpoja nuo pukuvuokraamot.

Ap

Porvoossa ei ole edes häitä, tämä selvä 🤟

Vierailija
36/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se ankea mies kotiin happanemaan ja juhli itse sydämesi kyllyydestä. Ehkä löydät juhlista paremman ja tyylikkäämmän tyypin.

Banjohäistä varmasti löytyy ap:lle sopivampi banjoa soittava ja paskalle haiseva juntti kumppaniksi. Sellainen joka tekee mitä muija käskee.

Vierailija
37/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin maksaa.

Vierailija
38/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuokraa puvun. ole hyvä

Ap

Eli miehesi haluaa juhliin? Tietysti hän silloin myös huolehtii, että on asianmukainen puku. Eihän se silloin sinun päänsärkysi ole.

Vierailija
39/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset helpommalla, kun jätät lapset kotiin

Vierailija
40/141 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin jo aikapäiviä sitten potkinut ap:n kaltaisen junttiämmän pois elämästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi