TV1 klo 21.00 Saarikko, Ohisalo ja Andersson
Puoluejohtajat pitävät puheet, ovat tentattavina ja väittelevät. Toimittajina Jyrki Hara ja Sanna Savikko. ohjelmatekstitys (suomi) 1 h 45 min
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion äänestää sen perusteella, kelle laukeen helpoiten
1. Ohisalo
2. Anderson
3. Saarikko
Haluan syödä ruohoa samalla kun Ohisalo vetää mua takaapäi straptonilla
Saarikko olisi kyllä erittäin kuuma, jos olisi pidemmät hiukset ja ei pitäisi niin tätimäisiä vaatteita. Onhan sen kasvot noista kolmesta ylivoimaisesti kauneimmat.
Saarikolla on hyvä iho.
Ihra toimii hyvänä botoksina. Ja meikillä nyt saa kenen tahansa ihon näyttämään hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloja nuo maksetut aplodit.
Maksetut? Siellähän on jokaisella puheenjohtajalla kannattajajoukko mukana.
Ai oikeasti luulet, että nuo eivät saa korvausta tuolla olosta. Huh-huh, miten naiivi voikaan aikuinen (?) ihminen olla.
Höpö höpö. Ovat puolueaktiiveja. Tässä maassa on kuule suuri joukko ilmaiseksi hommia tekeviä puolueaktiiveja.
Vierailija kirjoitti:
En keksi ketä äänestäis.
Kokoomus on liian oikealla ja vasemmisto vasemmalla.
Keskusta liian maalla ja 70-luvulla.
Persut myös 70-luvulla, mutta lisäksi haluavat eristää meidät muusta maailmasta ja ajaa kulttuurin alas.
KD:t liian kristillisiä ja tiukkapipoja.
SDP liian sosiaalitätejä.
RKP haluaa vain lisää ruotsinkieltä suomenkielisille.
Liike Nyt = Harkimo klaani
Vihreät liian vihreitä ja vasemmalla nykyään.
Mitä teen?
Selvität itsellesi mitkä ovat sinulle tärkeitä arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko Saarikko tosi lyhyt siis joku 160cm? Ihan siis siksi kysyn kun yritän hahmottaa miltä mä itse todellisuudessa näytän, kun olen lyhyt ja kokoa 44-46 joita saarikkokin omien sanojensa mukaan on.
Minusta hän näyttää isommalta kuin 46-kokoiselta.
On kookkaampi kuin noita mainitsemiasi kokoja käyttävät naiset koska ympärysmitta on reilusti päälle metrin aivan kaikkialta. Tästä sivusuunnasta se todellinen koko yleensä parhaiten näkyy.
Sinänsä kenenkään koolla ei väliä ole, mutta itseään harvemmin osaa katsoa täysin rehellisesti peilistä oli sitä painoa sitten ylimääräistä tai aivan liian vähän.
Kaikissa tenteissä Li on ollut ihan ylivoimainen, harmi vaan et väärä puolue
Vierailija kirjoitti:
Saarikon teennäisyys on puistattavaa. Miksi ei oikeasti voi puhua normaalisti ja asiallisesti ilman maireutta, mielistelyä ja kailottamista?
Saarikko teennäinen. Ei puhu mitään suoraan, koskaan ei tiedä mitä kepu runnoo hallituksessa yllättäen ilman että kansa rai muut hallituspuolueet ennakoisi. Kepu pettää aina. Aina on lehmä ojassa. Oma etu kaikkein tärkein. Valtion pitää olla heille tukiautomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän on Munapää Li Anderssonin taustajoukoissa! Eiku Munamies vaimikäseoli..
Millähän ansioilla sekin on päässyt studioon, vasta justhan se lähti pari viikkoa sitten politiikkaan mukaan?
Munapää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta saa selvää!!
Miksi pitää huolehtia lapsista paremmin jos niitä syntyy vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ja Andersson puhuvat pienituloisten tukemisesta, mutta eivät esitä mitään ratkaisuja, miten ihminen pääsisi nousemaan edes alemman keskiluokan palkkoihin.
Mulla on sulle ratkakaisu: opiskele ammatti, jossa tienaat keskiluokan palkkojen verran. Ei meistä keskiluokan palkkaisista muutkaan ole mitenkään automaationa tulotasoaan saavuttaneet.
Kerro tuo ratkaisu Ohisalolle ja Anderssonille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloja nuo maksetut aplodit.
Maksetut? Siellähän on jokaisella puheenjohtajalla kannattajajoukko mukana.
Ai oikeasti luulet, että nuo eivät saa korvausta tuolla olosta. Huh-huh, miten naiivi voikaan aikuinen (?) ihminen olla.
Höpö höpö. Ovat puolueaktiiveja. Tässä maassa on kuule suuri joukko ilmaiseksi hommia tekeviä puolueaktiiveja.
Miksi luulet, että puolueaktiivi ei voisi ottaa palkkiota vastaan tv-esiintymisestä?
Jessus tuon emännän tyyli puhua on niiiin ärsyttävä, teennäinen ku mikä!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat nuo upeiden jakkujen ja takkien värit?
Ihania kevätvärejä!
Lin oranssi varsinkin 🥰
(Vaikkei nämä ulkonäköjutut tässä nyt se pääasia olekaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi ketä äänestäis.
Kokoomus on liian oikealla ja vasemmisto vasemmalla.
Keskusta liian maalla ja 70-luvulla.
Persut myös 70-luvulla, mutta lisäksi haluavat eristää meidät muusta maailmasta ja ajaa kulttuurin alas.
KD:t liian kristillisiä ja tiukkapipoja.
SDP liian sosiaalitätejä.
RKP haluaa vain lisää ruotsinkieltä suomenkielisille.
Liike Nyt = Harkimo klaani
Vihreät liian vihreitä ja vasemmalla nykyään.
Mitä teen?
Selvität itsellesi mitkä ovat sinulle tärkeitä arvoja.
Toisaalta tuolla on kyllä faktat puolueistakin aikalailla pielessä eli ei ihmekään ettei sopivaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ja Andersson puhuvat pienituloisten tukemisesta, mutta eivät esitä mitään ratkaisuja, miten ihminen pääsisi nousemaan edes alemman keskiluokan palkkoihin.
Mulla on sulle ratkakaisu: opiskele ammatti, jossa tienaat keskiluokan palkkojen verran. Ei meistä keskiluokan palkkaisista muutkaan ole mitenkään automaationa tulotasoaan saavuttaneet.
Kerro tuo ratkaisu Ohisalolle ja Anderssonille.
Miksi? Hehän ovat jo kouluttautuneet ja päässeet ylikin keskiluokan palkkatason. Siitä vaan mallia sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on semmonen trio koolla, ettei juttujen sakeudella ole enää mitään rajaa. XD
Kaikki korkeakoulutettuja naisia.
Että sikäli eivät skeidaa puhele.
Korkeakoulutettuja vai akateemisia? Pakko kysyä, kun termistö on sössitty, vaikka koulutus on aivan eritasoista.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Ei keskiluokkainen enää äänestäisi noita stalinisteja kun tajuaisi olevansakin maksajana.
Vierailija kirjoitti:
Onko Saarikko tosi lyhyt siis joku 160cm? Ihan siis siksi kysyn kun yritän hahmottaa miltä mä itse todellisuudessa näytän, kun olen lyhyt ja kokoa 44-46 joita saarikkokin omien sanojensa mukaan on.
Minusta hän näyttää isommalta kuin 46-kokoiselta.
Optinen harha kun on tommonen tyyris tyllerö.
Vierailija kirjoitti:
Saarikon teennäisyys on puistattavaa. Miksi ei oikeasti voi puhua normaalisti ja asiallisesti ilman maireutta, mielistelyä ja kailottamista?
Kuulostaa aina siltä kuin vetäisi jotain roolia. Puhe ei kuulosta luonnolliselta.
Ingen av gummorna har en utbildning som skulle rimma med deras ministerposter. Resultaten är därefter. Skolan produceras närmast dumbommar och både egna och andras pengar är slösade på intet. Som om detta inte räckte drar gatugäng omkring och inte riktigt något fungerar.