TV1 klo 21.00 Saarikko, Ohisalo ja Andersson
Puoluejohtajat pitävät puheet, ovat tentattavina ja väittelevät. Toimittajina Jyrki Hara ja Sanna Savikko. ohjelmatekstitys (suomi) 1 h 45 min
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan Kulmuni pärjännyt tuolla studiossa Anderssonille ja Ohikselle yhtähyvin/huonommin/paremmin kuin Saarikko?
Kulmuni pääsisi helposti Finnairille töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä h#lv#tin penikkalauma tuolla studiossa kiljuu ja vonkuu?!
Saarikko palkannut kylän lapset huutamaan, että näyttäisi siltä kuin olisi suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Tykkösin Annikan puheesta, vaikken keskustaa äänestäiskään. Jotenki tykkään tosta Annikasta, en tiä miksi. Jotenkin turvallinen ja tavallinen, sellanen aikuinen aikuinen, semmoset tuntuu olevan katoava luonnonvara. Jos noi aikuiset aikuiset loppuu, ei tuu mitään. Itsekin oon ihan teinin tasolla, vaikka oon 51v. Annika varmasti auttaisi asioissa, joita en osaa itte hoitaa.
Ihanasti kirjoitettu, Saarikon kaltainen järkevä jalat maassa oleva nainen olisi sisarenakin ihana. Maakuntien "Saarikkojen" naisten varassa tämä maa on eikä vihreiden ja vassarivouhottajien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Saarikko tosi lyhyt siis joku 160cm? Ihan siis siksi kysyn kun yritän hahmottaa miltä mä itse todellisuudessa näytän, kun olen lyhyt ja kokoa 44-46 joita saarikkokin omien sanojensa mukaan on.
Minusta hän näyttää isommalta kuin 46-kokoiselta.
160cm ei ole tosi lyhyt vaan ihan normi meillä Suomessa.
T. 160cm
K ä ä p i ö.
Saarikko: pidän kiinni tämän puolueen periaatteista. Joo, on nähty. Jestas sentään.
Toimittaja: Pyydän teitä kertomaan mielipiteenne eli mitä mieltä olet.
Klassinen yritän tässä teititellä, mutta se ei ole minulle ollenkaan luonnollista. En kyllä ymmärrä, miksi pitäisi teititellä tällaisessa tilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Saarikko tosi lyhyt siis joku 160cm? Ihan siis siksi kysyn kun yritän hahmottaa miltä mä itse todellisuudessa näytän, kun olen lyhyt ja kokoa 44-46 joita saarikkokin omien sanojensa mukaan on.
Minusta hän näyttää isommalta kuin 46-kokoiselta.
160cm ei ole tosi lyhyt vaan ihan normi meillä Suomessa.
T. 160cm
No kyllä yleensä kaikki on mua pidempiä. Ja toisekseen se koko 46 on aika erinäköinen 177cm pitkän päällä mitä 160cm pitkän ja se oli nyt se pointti että olenko mäkin noin valtaisa vai juksasiko Saarikko omasta vaatekoostaan.
t: se ketä lainasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkösin Annikan puheesta, vaikken keskustaa äänestäiskään. Jotenki tykkään tosta Annikasta, en tiä miksi. Jotenkin turvallinen ja tavallinen, sellanen aikuinen aikuinen, semmoset tuntuu olevan katoava luonnonvara. Jos noi aikuiset aikuiset loppuu, ei tuu mitään. Itsekin oon ihan teinin tasolla, vaikka oon 51v. Annika varmasti auttaisi asioissa, joita en osaa itte hoitaa.
Ihanasti kirjoitettu, Saarikon kaltainen järkevä jalat maassa oleva nainen olisi sisarenakin ihana. Maakuntien "Saarikkojen" naisten varassa tämä maa on eikä vihreiden ja vassarivouhottajien.
Topakka täti. Järkevä suomalainen nainen.
Miten ne sai kulumaan 1t20min näiden rouvien haastatteluun? Eikö se pitänyt olla 20+3? Ja sekin vähän liikaa. Nyt kyllä YLE on nukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Keskustan viimeiset 10 kannattajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden ja vasemmiston fanitytöt ja -poika.
Vierailija kirjoitti:
Ohisalon ennakoidaan putoavan eduskunnasta vihreiden mahalaskun mukana. Saarikko on johtanut kepun syöksykierteeseen. Säilyttänee kuitenkin kansanedustajapaikkansa. Anderssonin vasurit vie vihreiden kannattajia ja pärjännee eduskuntavaaleissa-
Saarikko ja kepu on jalat maassa ja paras. Muilla on vain ideologioita jotka ei kestä vaan menee enempi tai vähempi persiilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ulvovat keskustalaiset.
Kyllä sinäkin ulvoisit, jos huomaisit olevasi keskustalainen. Eikä se olisi ilon ulvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ja Andersson puhuvat pienituloisten tukemisesta, mutta eivät esitä mitään ratkaisuja, miten ihminen pääsisi nousemaan edes alemman keskiluokan palkkoihin.
Mulla on sulle ratkakaisu: opiskele ammatti, jossa tienaat keskiluokan palkkojen verran. Ei meistä keskiluokan palkkaisista muutkaan ole mitenkään automaationa tulotasoaan saavuttaneet.
Kerro tuo ratkaisu Ohisalolle ja Anderssonille.
Miksi? Hehän ovat jo kouluttautuneet ja päässeet ylikin keskiluokan palkkatason. Siitä vaan mallia sinullekin!
Miksi he eivät osaa suositella sitä äänestäjilleen?
Miksi pitäisi? Äänestäjällä on omat aivot sitä varten, että niitä voi käyttää muun muassa valintojen tekemiseen.
Mikseivät ne äänestäjät osaa tehdä valintoja, joilla heidän oma elämänsä parantuisi?
Li grillaa Saarikkoa.
Ohisalo oudon vaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ja Andersson puhuvat pienituloisten tukemisesta, mutta eivät esitä mitään ratkaisuja, miten ihminen pääsisi nousemaan edes alemman keskiluokan palkkoihin.
Mulla on sulle ratkakaisu: opiskele ammatti, jossa tienaat keskiluokan palkkojen verran. Ei meistä keskiluokan palkkaisista muutkaan ole mitenkään automaationa tulotasoaan saavuttaneet.
Kerro tuo ratkaisu Ohisalolle ja Anderssonille.
Miksi? Hehän ovat jo kouluttautuneet ja päässeet ylikin keskiluokan palkkatason. Siitä vaan mallia sinullekin!
Miksi he eivät osaa suositella sitä äänestäjilleen?
Koska he eivät ole opinto-ohjaajia. Sinulla on sellainen siellä koulussasi. Poliitikon työtä ei ole sinun ohjaamisesi.
Mutta osaavat suositella tulonsiirtoja.
Marinin olisi pitänyt olla tässä ja antaa Orpon ja Purran keskustella joko kaksistaan tai sitten laittaa Saarikko siihen tenttiin kolmanneksi.