Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että hyvä tulee takaisin

*nbvc
09.03.2023 |

ja vastoinkäymisten jälkeen alkaa ylämäki? Itseltä alkaa usko loppua. Kertokaa esimerkkejä. Se voisi lohduttaa, k0iitos!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pa*kat! Eipä ole tullut, ei ole ollut hopeareunusta pilven reunalla, ei ole paistanut päivä risukasaan, ei ole koluttavalle avattu, eikä etsivä löytänyt!

Pötypuhetta kaikki tyyni!

Vierailija
2/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Itse aloin ilkeäksi, koska olin vuosikymmeniä kiva, auttavainen ja tein paljon ihan konkreettista ilmaista vapaaehtoistyötä ja vain paskan elämän sain palkaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, kun siitä huonosta selviää, niin senjälkeen kyllä oivaltaa kaiken sen hyvän, mitä ei edes ole huomannut ennen sitä huonoa.

kokemusta on.

Vierailija
4/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olen yrittänyt itse olla ystävällinen ja opettanut samaa lapsillekin, lopputuloksena ympärillä pyörii hyväksikäyttäjiä ja itsekkäitä ihmisiä.

Myös harmeja on riittänyt, usein tulee mieleen että eikö ne ikinä lopu?

Vierailija
5/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hyvä kiertää ja tulee takaisin odottamattomin tavoin ja vastatuulta seuraa myötätuuli. Monen monituista kertaa elämässäni näin käynyt.

Vierailija
6/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päättänyt kiittää edes yhtä asiakaspalvelijaa/ ihmistä päivässä. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Mutta onhan tää elämä ihan hanurista noin yleensä, niin voi siitä yrittää ihan itse tehdä vähän iloisemman, sille toiselle 👍🏻

Vierailija
7/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
8/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seitsemän laihaa vuotta,jonka jälkeen tulee seitsemän lihavaa vuotta! Nyt eletään niitä laihoja vuosia.

Vierailija
9/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisista pohdinnoista tulee aina mieleen Marilyn Whirlwindin kertoma tarina sarjassa Villi Pohjola.

Koskaan ei voi tietää, onko jokin tapahtuma hyväksi vai pahaksi.

http://jerrybryan.com/quotes/marilynwhirlwind.html

Vierailija
10/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaspaikan kyllä varmistaa ja sieltä onkin hyvä tarkkailla kun vihervassu kituu siellä kuumemmalla puolella...

Lohduttava ajatus.

Vierailija
11/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Itse aloin ilkeäksi, koska olin vuosikymmeniä kiva, auttavainen ja tein paljon ihan konkreettista ilmaista vapaaehtoistyötä ja vain paskan elämän sain palkaksi.

Onpas tää porvoolainen ikävä tyyppi. 

Vierailija
12/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaspaikan kyllä varmistaa ja sieltä onkin hyvä tarkkailla kun vihervassu kituu siellä kuumemmalla puolella...

Lohduttava ajatus.

Aika surkeaa taitaa sun elämä olla, jos politikointikin saa siitä noin ankeaa. Osanottoni🙏

Vierailija
13/13 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että taivaspaikka on minulle varattu silloin kun synnyin. Siitä ilosta ainakin toivon kaikille hyvää. Vapaaehtoistyö ei ole ollut koskaan minun juttuni, mutta muutaman euron annan, jos joku pyytää. Siitä en odota mitään palkintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi