Epäilen mieheni valehdelleen mulle ammatistaan.
On alusta asti vakuuttanut mulle opiskelevansa lääkäriksi. Nyt olen kuitenkin alkanut epäilemään että olisikin vaan sairaanhoitaja. Luuletteko että olisi mahdollista, eroaako noi koulutukset paljon toisistaan?
Kommentit (173)
Jos ei ole vielä erikoistunut lääkäriksi, ei voi olla mitään erikoisalaakaan eli periaatteeessa pitäisi voida vastata kaikkiin sun kysymyksiin mitä ootkaan lasten sairauksista ym. kysynyt. Tuskin sun kysymykset mitään kovin ihmeellisiä on olleet..
Siis ei tiedä mitä mies opiskelee? Siis minä en tajua... yksinkertaisesti ei mene jakeluun miksi mies käyttäytyy noin? En voisi elää mieheni kanssa jos en tietäisi hänestä juuri mitään.. Ja niinhän sanoit, että et tiedä paljon hänen asioistaan. Huh huijakkaa.. Suomi mammaa vedätetään oikein kunnolla :(
Vierailija:
Mutta kun lääkäriopiskelijat eivät tee töitä tai harjoittelua hoitajina.
Voisko olla niin, että on opiskellut kotimaassaan sikäläisen tutkinnon ja joutuu nyt täydentämään sitä ja siinä samalla tekee hoitotyötä kun ei muuhun paperit riitä?
Mutta kylllä outoa on ettet tiedä miehestäsi tuon verta!
Jos rahaa kerran riittää vielä hoitovapaaseen opiskelujen lisäksi niin taitaa miehesi olla töissä täysipäiväisesti siivousfirmassa tai pizzeriassa. Ulkomaalainen opiskelija ei pysty niin paljoa kuussa tienaamaan, että sillä itsensä ja hoitovapaalaisen elättää. nimim. kokemusta on.
Luulisi, etä vastaus irtoaa... jos ei, niin eipä ole liitto hyvällä mallilla...
Minun mieheni ainakin raahaa kotiin kirjoja ja on näyttänyt todistuksia ja arvosanoja. Ei mitään epäilystä. Ettekö koskaan treffaa esim. yliopiston edessä luennon jälkeen tai eikö mies käy missään yo: tilaisuuksissa, vuosijuhlissa tms?
Tuskinpa miehesi lääkiksessä opiskelee...
Niin mitä tekisitte mun sijassani? En jotenkin oikein uskalla alkaa tivaamaan asiasta kun en oikeasti tiedä, varmaan häviäisin väittelyn. Mies on lisäksi ihan hyvä isä ja tuo rahaa taloon. Onko ihan väärin jos annan vaan asian olla?
ap
et edes tiedä mitä miehesi opiskelee! Kysypä mikä miehelläsi oli syväreiden (syventävien opintojen) työn aiheena.
SOITA YLIOPISTON LÄÄKETIETEELLISEEN TIEDEKUNTAAN NIIN SILLÄ SE SELVIÄÄ. Miten monesti pitää sanoa? :D
jos annat asian vaan olla. Jos se ei sua häiritse, niin ei luulis ketään muutakaan nipistelevän. MUTTA: haluatko sä elää ihmisen kanssa, joka on sulle valehdellut? Haluatko sä sellasen ihmisen kasvattavan sun lasta?
Täytyyhän siihen olla joku syy miksi miehesi valehtelee!
Vaikutat ihmiseltä jolle ei tarvitsisi valehdella jos opiskelisi " vain" hoitsuksi.
Mistä tiedät mistä ne rahat tulee? 3000 euroa kuussa on kuule aika paljon, ansaitseeko ne edes rehellisesti?!?
Pidätkö ap:ta vähän yksinkertaisena vai:)?
Vierailija:
Vaikutat ihmiseltä jolle ei tarvitsisi valehdella jos opiskelisi " vain" hoitsuksi.
Mä olen hoitovapaalla niin tulot on pienet.
ap