Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen mieheni valehdelleen mulle ammatistaan.

Vierailija
25.11.2006 |

On alusta asti vakuuttanut mulle opiskelevansa lääkäriksi. Nyt olen kuitenkin alkanut epäilemään että olisikin vaan sairaanhoitaja. Luuletteko että olisi mahdollista, eroaako noi koulutukset paljon toisistaan?

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin totta hemmetissä kerrot! Kerro vaikka että tuttusi opiskelee lääkiksessä (samalta vuosikurssilta) muttei tiedä ystäväsi miestä sieltä. Kysy onko hän nyt aivan varma että opiskelee siellä ja miksi ihmeessä voisi valehdella asiasta. Ehkä aikoo tulevaisuudessa opiskella lääkäriksi?

Tiedätkö sinä ap onko ystäväsi ies oikeasti sh vai opiskelee vasta alaa? Mikset heti kertonut asian laita vaan feikkasit kyseessä olevan sinun miehesi?

Vierailija
122/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaikka toi sun paljastus ja siitä eteenpäin lähettämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen myös saanut satavarmasti tiedon että mies EI opiskele lääkäriksi vaan sairaan/lähihoitajaksi. Kysymys on siis enää siitä haluanko kertoa tämän ystävälleni vai en.

ap

Vierailija
124/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin (ikävä) kyllä totuus tulee ennen pitkää ilmi. Ei kukaan opiskele lääkäriksi vuosikausia.

Mulla on kaveri, jonka mies pettää sitä patologisesti. Mies käy ulkona keksimäärin 4 iltana viikossa ja on usein yötä. Tätä on jatkunut vuosikausia. Tilanne on meille muille kaamea: KUKA TAHANSA TAJUAA että mies juoksee vieraissa, mutta kaverini (joka on ihana tyyppi) ei vain suostu tajuamaan asiaa. On tosi vaikea olla kertomatta, mutta toisaalta se pysäyttää, kun miehen käytös on niin räikeää. Eli ilmeisesti kaverini on asian jotenkin hyväksynyt eikä muilla ole siihen sanomista? Joskus on tosi vaikea tietää, miten toimia ystävänsä parhaaksi.

Eli ymmärrän ahdinkosi.

Vierailija
125/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli keskustelu sitten jo edennyt. Unohtakaa koko lista.

Vierailija
126/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin syntyvän enemmän keskustelua jos kerron asian muka itsenäni. Ja syntyihän sitä:). Kiitos osallistuneille, nyt olen täysin varma että olen oikeassa epäilyksineni.

ap

Vierailija
127/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei halua sitä myöntää itselleen eikä ainakaan muille. Puistattaa vaan kun hän kaikille kehuu ja julistaa " lääkärimiestään" joka oikeasti onkin suuren luokan kusettaja.

ap

Vierailija
128/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi on päässyt selville asioista, mutta häpeää kertoa kenellekään kun kerran lapsikin on.

Vierailija
129/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ei kehtaa tunnustaa että mies on häntä huijannut.

Vierailija
130/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako luotettavalta ja onko parisuhde muilta osin kunnossa? Luuletko että kaikki romahtaisi jos ystävällesi paljastuisi totuus?

Vierailija
131/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt luotettava voi olla jos on valehdellut opinnoistaan niinkin kauan. Ja ihmettelen vaan mistä ne 3 tuhatta tulee kuussa.

Vierailija
132/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei aika ajoin kauhean auvoisalta vaikuta mutta ystäväni on rahallisesti miehestä täysin riippuvainen. On heillä varmasti hyvätkin hetkensä. Ystäväni on muutenkin sen sortin ihminen että pitää kulisseja yllä vaikka hammasta purren. Kommunikointi on vaikeaa kun englanti ei häneltä suju ja miehen suomi takeltelee. Muutenkin suhde alkoi mielestäni vähän liian rytinällä ilman että ystäväni edes tutustui kunnolla mieheen.

Ja hämärähommia en miehen taholta epäile, tiedän kyllä että hänellä on hoitajan työ sairaalassa.

Ap

Vierailija:

Vaikuttaako luotettavalta ja onko parisuhde muilta osin kunnossa? Luuletko että kaikki romahtaisi jos ystävällesi paljastuisi totuus?

Vierailija
133/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan palkallakin pärjää ihan kohtalaisesti. Voi olla ettei se niin paljoa tienaa, mutta varsinkin jos on yövuoroja niin kyllähän siinä voi ihan kivasti lisiä kertyy. Riippuu vähän missä on töissä,

Vierailija
134/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossu auttaa kaikkia.

Vierailija
135/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrikkalaisen vaimona voin kertoa, että jos afrikkalainen käy esim siivoamma jossain vanhainkodissa - hän voi kuvitella opiskelevansa lääkäriksi. Se on vaan niin hullua meidön ymmärtää mutta totta. Afrikassa harjoittaa lääkäritoimintaa paljon esim sellaisia ihmisiä jotka ovat opiskelleet venäjällä lähihoitajiksi tai mikä siellä on vastaava tai jopa vaikka vian käynyt visiitillä euroopassa ja sanonut opiskelleensa. Ei se välttämättä ole edes valehtelua heille vaan heidän kulttuuriaan.

Vierailija
136/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme siinä on, että suomalaiset naiset antaa noiden mutiaisten vedättää itseään?

Vierailija
137/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti olisi helpompaa ottaa kumppaniksi joku tutun kulttuurin edustaja?

Vierailija
138/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sairaanhoitajaksi/lähäriksi opiskeleva opiskelee lääkäriksi, jos aikoo joskus pyrkiä lääkikseen ja jatkaa opintoja. Ei se sille miehelle mikään huijaus ole, kun ei ehkä ymmärrä mikä status täällä Suomesa on sillä, että opiskelee _lääkiksessä_. Vaimolle juttu olisi varmaan isompi.

Vierailija
139/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka vedättää ja ketä

Vierailija
140/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen juttu. Luulen, että afrikkalainen mentaliteetti todella on sellainen, että pelkästään vaikka lähihoitajaksi opiskelevana voi ajatella ja sanoa opiskelevansa lääkäriksi. Ei varmaan tarkoituksella huijaa. Kerro todellinen asian laita ystävällesi ja tule sitten vielä meille kertomaan, miten kävi. Oliko ystäväsi jo asian arvannut jne.