Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen mieheni valehdelleen mulle ammatistaan.

Vierailija
25.11.2006 |

On alusta asti vakuuttanut mulle opiskelevansa lääkäriksi. Nyt olen kuitenkin alkanut epäilemään että olisikin vaan sairaanhoitaja. Luuletteko että olisi mahdollista, eroaako noi koulutukset paljon toisistaan?

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain MUUSSAKIN sairaalassa kuin yliopistollisessa niin silloin ei opiskele lääkäriksi. Terveyskeskuksissa ovat monesti töissä opiskeluaikana. Onko miehelläsi siis aikaisempi hoitsun tms. tutkinto? Jos ei, niin mies kyllä valehtelee, koska KUKAAN lääkäriksi opiskeleva (varsinkin jos noin kauan on jo lukenut) ei tee töitä HOITSUNA! Ei kukaan.

Teepä testi: kysäise mieheltä jotain terveyteen liittyvää asiaa, esim. sepitä joku pikku tarina että jollain puolitutulla on todettu vaikka mahahaava, kysy miten sitä oikein mahdetaan hoitaa tms., kyllä vastauksesta huomaa onko mies lääkäri vai hoitsu. Tai kysäise vaikka että mihin sairauksiin liittyy dopamiiniaineenvaihdunnan häiriö (josta satuit vaikka radiosta kuulemaan), voisin kuvitella että hoitsutaso koulutuksen saaneelta ei välttämättä tule vastausta niin näpsäkästi kuin lääkäriltä. Tai kysy vaikka että mikä on huumelomake (huumeresepti) (josta vaikka luit netistä), mitä sillä tehdään ja minkä värinen se on (vaaleanpunainen, lomake jolla lääkärit voivat määrätä huumeeksi luokiteltuja lääkkeitä, tilataan erikseen), lääkäriksi opiskelevan täytyy se tietää.

Vierailija
42/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä lääkiksessä ei opiskele useita tummaihoisia. Muista kaupungeista en mene vannomaan, mutta kyllähän tuo ukko sinuu nyt on huijannut. Hahhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tosiaan opiskelee siellä lääkiksessä, mutta hieman kummalta kuulostaa. Mutta miksi ihmeessä valehtelisi tuollaisesta asiasta, onhan sairaanhoitajan työkin hieno juttu!

Vierailija
44/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoi ettei tiedä koska ei kuulu hänen alaansa, opiskelee jotain muuta erikoisalaa.

ap

Vierailija
45/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 82

Kyllä sinun pitäisi tietää varmasti missä miehesi opiskelee tai mitä hän edes puuhaa. Tiedoksi, että ulkomaalaisiin " kavereihin" ei ole aina luottamista. Lähipiirissäkin olen törmännyt vaikka millaisiin isottelijoihin, jotka tuskin läpäisevät kursseja AMK:ssa, mutta kertovat kaikille olevansa kympin oppilaita jollain muulla allalla millä he eivät oikeasti ole.

Suosittelen ottamaan yhteyden lähialueen kouluihin ja tiedustelemaan sieltä mitä miehesi ihan oikeasti opiskelee. Jos mies osaa hyvin suomea niin sitten on mahdollista, että hän opiskelisi lääkäriksi. On kyllä aika outoa jos et ole nähnyt häntä edes työvaatteet päällä. Mieheni on opiskellut suomessa insinööriksi ja nyt sitten on jatko-opiskelut kiikarissa. kyllä minä olen ainakin hänen kirjoistaan selvää saanut ja opiskelu on niin iso osa päivittäistä elämää että en edes ymmärrä miten joku voi olla epävarma kumppaninsa alasta.

t. ulkomaalaisen vaimo

Vierailija
46/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sairaanhoitajan tutkinnollakin voisi jotain jo vastata kysymyksiin. Jne jne.

Mutta aika hyvin AP, tosi pitkä provoketju!!!

Vierailija
47/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen lisensiaatiksi ja erikoistuu. Erikoistuminen tapahtuu työn ohessa eikä silloin todella tehdä hoitsun töitä.

Tää on joko provo tai mies valehtelee.

Vierailija
48/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aika paljon on asioita joita en hänestä tiedä tai jättää kertomatta. Ei meillä ole varmaan nyt yhtään opiskelukirjoja, miehen repussa saattaa olla mutta en kyllä ala sitä ilman lupaa kaivelemaan.

ap

Vierailija
49/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin aika paljon on asioita joita en hänestä tiedä tai jättää kertomatta. Ei meillä ole varmaan nyt yhtään opiskelukirjoja, miehen repussa saattaa olla mutta en kyllä ala sitä ilman lupaa kaivelemaan.

ap

Vierailija
50/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Helsingissä lääkiksessä ei opiskele useita tummaihoisia. Muista kaupungeista en mene vannomaan, mutta kyllähän tuo ukko sinuu nyt on huijannut. Hahhaa.

Ja puhuiko ap jossain vaiheessa tummaihoisesta miehestä?

Vierailija
51/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairanhoitajalla ja lääkärillä ja niiksi opiskelevalla on kyllä satavarmasti kirjallisuutta (alan) kotona. KUKAAN ei säilytä niitä kaikkia työpaikalla jossain kaapissa.

Kekkasit hyvän provon. Mutta päästä kaikki mammat pahasta...

Vierailija
52/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuulkaas laotoshuoltajanakin ja ihan muun alan hommissa valkmaaita lääkäreitä ja muita korkeastikoulutettuja, joita ei vain palkata omiin hommiin..

Ja noihin allaainittuihin kysymyksiin osaa kyllä vastata ihan sh- opereillakin.

Onko miehelläsi siis aikaisempi hoitsun tms. tutkinto? Jos ei, niin mies kyllä valehtelee, koska KUKAAN lääkäriksi opiskeleva (varsinkin jos noin kauan on jo lukenut) ei tee töitä HOITSUNA! Ei kukaan.

Teepä testi: kysäise mieheltä jotain terveyteen liittyvää asiaa, esim. sepitä joku pikku tarina että jollain puolitutulla on todettu vaikka mahahaava, kysy miten sitä oikein mahdetaan hoitaa tms., kyllä vastauksesta huomaa onko mies lääkäri vai hoitsu. Tai kysäise vaikka että mihin sairauksiin liittyy dopamiiniaineenvaihdunnan häiriö (josta satuit vaikka radiosta kuulemaan), voisin kuvitella että hoitsutaso koulutuksen saaneelta ei välttämättä tule vastausta niin näpsäkästi kuin lääkäriltä. Tai kysy vaikka että mikä on huumelomake (huumeresepti) (josta vaikka luit netistä), mitä sillä tehdään ja minkä värinen se on (vaaleanpunainen, lomake jolla lääkärit voivat määrätä huumeeksi luokiteltuja lääkkeitä, tilataan erikseen), lääkäriksi opiskelevan täytyy se tietää.

[/quote]

Vierailija
53/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeps..... joko aloittaja tai aloittajan mies on kusettanut meitä kaikkia. Kuulostaa sen verran epäilyttävältä.

Vierailija
54/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy paljon koululla ja kirjastossa opiskelemassa.

Ja on tummaihoinen ja niin on kaveritkin. Vaikuttaako se jotenkin?

ap

Vierailija
55/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle selvisi tämä provous.

No jo, onhan afrikassa muitakin kuin tummaihoisia, siis etelä-afrikassa, mutta ei niitä täällä suomessa kovin paljoa ole. Siis etelä-afrikkalaisia. Kuten ei myöskään lääkiksessä yhtään kappaletta.

Vierailija
56/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.. Kyllä lääketieteen opiskelijalla pitäisi olla kirjoja pino kattoon asti. Ei sitä kuule ilman kymmenen kilon niteitä opiskella. Parilla tutulla, jotka olivat lääkiksessä oli niitä kiloittain ja aina näkyvillä. Ei ne kaikki kerralla minnekään reppuun mahdu.

Vierailija
57/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja

jokaisella

lääkäriksi lukevalla on kyllä kotona aika liuta kirjoja, se on fakta. Oon samaa mieltä että joku lääketieteen kysymys kannattaisi esittää.

Vierailija
58/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihana av-mamma , joka kekkasi mahtavan provon. Oikein tosi herkullista, että on tummaihoinen ja miljoona samasta maasta kotoisin olevaa opiskelee myös lääkäriksi, ja kirjastossa opiskelee...

Lääkäriksi opiskellaan lähes täyspäiväisesti, ei sivutöinä. Myös sairaanhoitajan opinnot vaativat lähes täyspäiväistä opiskelua. Kaikilla alan opiskelijoilla on matskua himassa,

PROOOOOVVOOOOOOOOOOOOOOOOO

Vierailija
59/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun mies on marokkolainen! Mä tiedän! Ei muuten opiskele lääkiksessä!!!

Vierailija
60/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata siskoni, joka on sairaanhoitajana, ja vastasi oikein kattavasti. Ja itse asiassa jopa mun mies tiesi mitä tuo on....