Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen mieheni valehdelleen mulle ammatistaan.

Vierailija
25.11.2006 |

On alusta asti vakuuttanut mulle opiskelevansa lääkäriksi. Nyt olen kuitenkin alkanut epäilemään että olisikin vaan sairaanhoitaja. Luuletteko että olisi mahdollista, eroaako noi koulutukset paljon toisistaan?

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä muuten mies ei voisi kertoa totuutta?? Ehkä hän ei tiedä kovin paljoa lääketieteellisestä itsekään ja kertoilee siksi asioita, jotka eivät voi pitää paikkaansa. uskomattomin väite on mielestäni se, että kaveritkin opiskelevat samaa alaa... ehkä se on heidän yhteinen peitetarinansa???

Vierailija
102/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni vastaillut parhaani mukaan kaikkeen mitä on kysytty?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on provo....

Vierailija
104/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanteessa olisin jo kavanut kaikki miehen kamat läpi enkä miettisi, että uskaltaako toisen koulureppua penkoa.

Vierailija
105/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies siellä opiskelee, kaikki hyvin. Jos ei, niin kysyisin mieheltä ihan suoraan että valehteleeko. Eikai suhde voi tuolla tavoin perustua valheelle?! Miehelläsi kuitenkin ilmeisesti työpaikka ja hyvät ansiot, mitä väliä tuleeko hänestä lääkäri vai ei.

Vierailija
106/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä varmasti totta olekaan, eihän;)

Vierailija
107/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt oman miehen tavaroita pitää uskaltaa penkoa. Eihän tuo nyt ole muuten mistään kotoisin

Vierailija
108/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt vaan ja kurkkaa sinne reppuun niin saat tietää jo tänään :)

Vierailija
109/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei vaan satu tienaamaan kaupittelemalla asematunnelissa hepoa :D

Vierailija
110/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pääsette nukkumaan, te epäilijät:).

Tämä juttu on puoliksi provo ja puoliksi totta. Tätä ei ole tapahtunut mulle mutta on tapahtunut täsmälleen siten kuin kerroin eräälle ystävälleni. Ihan todella hänen miehensä kertoo opiskelevansa lääkäriksi juuri siten kuin kerroin. Itse olen tajunnut jo ajat sitten että tämä ei voi pitää paikkaansa, mutta ystäväni ei sitä näe tai ei halua nähdä. Kaikki mitä olen tässä kertonut on siis totta, ei vaan ole tapahtunut mulle itselleni.

Ikävintä tässä on se, että en tosissaan tiedä mitä tekisin. Puhuisinko ystävälleni asiasta vai ei? Toisaalta asia ei kuulu mulle mutta toisaalta vituttaa katsoa kun hyväuskoista viedään kuin litran mittaa. Liitossa on lapset ja kaikki ja ystäväni on täysin miehen armoilla.

Ap

Vierailija
111/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ystäväsi puolesta. Jos haluat säilyttää ystävyyden niin anna olla. Ja voi olla että kaverisi mieluummin uskoo miehensä olevan lääkiksessä kuin katsoo totuutta silmiin. Omat valintammehan me kaikki tehdään. Aikuisen päätökseen on pahempi puuttua. Tyhmiä on monenlaisia.

Vierailija
112/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla NIIN TYHMÄ JA NAIIVI että ei tiedä mitään mitä miehensä puuhaa päivät pitkät!!!!???

Kertooko miehesi koskaan mitään mitä töissä on tapahtunut?

Onko miehelläsi ollut pidempiä harjoittelujaksoja?

Mihin alaan miehesi erikoistuu? (mainitsit jossain että erikoistuu johonkin muuhun kun pediatriaan)

Puuhuuko miehesi ylipäätään mitään opiskeluistaan? Vinkkinä voin kertoa että lääketieteen opinnot on sen verran tiiviitä että et voisi välttyä miehesi opiskelupuheilta jos mies kerran opiskelisi lääkiksessä.

Vierailija
113/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies lukee palkkalapun ja näyttää sit mulle, että katoppa tuota juttua ja tuota ym.. eikä tosiaan piilottele sitä. Ja näenhän minä kyllä muutenkin sen summan kun meillä yhteinen tili, mutta ei sentään tarvi mitään valhejuttuja keksiä..

t. Se joka ei yksinkertaisesti ymmärrä teidän touhua =)

Vierailija
114/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi inhoan ajatella koko asiaa, elelevät onnellisina ja lapsia syntyy. Ystäväni todella kuvittelee vielä jonakin päivänä pääsevänsä lääkärin vaimoksi.

Miehen motiiveja en todella ymmärrä, mitä häpeämistä on sairaanhoitajan ammatissa?

Vierailija
115/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pysyy linjoilla pitkään.

Ap vastailee ahkerasti.

Ap vie keskustelua eteenpäin.

Ap:lta pitää nyhtää tietoja.

Ap:n vastaukset ovat niukkoja ja ympäripyöreitä.

Ap ei oikein tiedä mistään mitään.

Ap:n henkilöllisyys muka paljastuu, jos kertoo meille yksityiskohtia.

Ap ei provosoidu itse.

Vierailija
116/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekee hämärähommia tms. laittomuuksia, jos kerran täytyy valehdella. Jos ystävä on tosi ystävä sulle, niin kyllä kannattaisi jollain lailla puuttua asiaan. Ei voi suhde olla kunnossa jos tuollaisia valheita pitää olla.

Vierailija
117/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista voi olla huomaamatta.

Toisaalta onhan noita juttuja uutisoitu, että esim. mies uskotteli vaimolleen kymmeniä vuosi käyvänsä ansiotyössä. Lähti aina samaan aikaan aamulla viettämään aikaa muualle, muttei tehnyt päivääkään töitä.

Vierailija
118/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla edes sairaanhoitaja. Yleensähän ulkomaalaiset opiskelevat täällä lähihoitajiksi tai joksikin vastaaviksi muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ystäväsi ei ole varmasti ainoa jolle on näin käynyt, mutta eihän se nyt kyllä mikään paha juttu ole jos miehestä tulee sentään sairaanhoitaja. Aika pahalta tuo valehtelu kyllä kuulostaa.

Tiedän sellaisiakin tarinoita, että mies olisi lopettanut kaikki koulut välittömästi kesken päästyään naimisiin ja elelee vaimokkeen rahoilla. Onneksi omaani on siunattu ahkeruudella.

t. ulkomaalaisen vaimo

Vierailija
119/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kuitenkin sen verran " peitellä" ettei kukaan tunnistaisi ystäväänikään tästä. Mutta juttu on sanasta sanaan totta.

ap

Vierailija:

Ap pysyy linjoilla pitkään.

Ap vastailee ahkerasti.

Ap vie keskustelua eteenpäin.

Ap:lta pitää nyhtää tietoja.

Ap:n vastaukset ovat niukkoja ja ympäripyöreitä.

Ap ei oikein tiedä mistään mitään.

Ap:n henkilöllisyys muka paljastuu, jos kertoo meille yksityiskohtia.

Ap ei provosoidu itse.

Vierailija
120/173 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso mitä löytyy. paitsi että noi ählämsähläm-nimet monesti tuottaa kyllä ongelmia, voidaan kirjoittaa niin miljoonalla tavalla.