Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...

Vierailija
22.03.2023 |

Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.

Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.

Kommentit (1374)

Vierailija
181/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemani miehet kutsuvat tuollaista toimintaa paritukseksi, vaikka rahasta ei kai tässä ole puhe.

On vaikea uskoa, että miehet antaisivat jonkun naisen hoidella tällaisia asioita heidän puolestaan. Missä on noiden miesten itsetunto ?

Yleensäkin on niin, että jos joku kolmas katsoo "nuo kaksi sopisivat yhteen", niin se ei onnistu. Ihmisten pitää itse löytää toisensa.

On olemassa niin ujoja ihmisiä, että heitä kauhistuttaa aloittaa keskusteleminen tuntemattoman henkilön kanssa. Nimenomaan puhumisen aloittaminen on vaikeaa. Sellainen "ujo" voi olla ihan ok tyyppi, mutta hän ei yleensä saa tilaisuutta osoittaa sitä. Silloin ystävän, kaverin, mukanaolo ehkä auttaa. Tiedän muutaman tapauksen, joissa aviopari löysi toisensa yhteisten tuttavien avulla ja suosituksella, mutta siinä ei ollut kyse ujoudesta. Tuttavat vain tajusivat, että ne kaksi sopivat yhteen.

Vierailija
182/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa, onko miehellä merkkivaatteet?

Juu, rikkinäisillä pieruverkkareilla ja homeelta haisevalta ruutupaidalla vaan pokaamaan. Takuuvarma success.

Juu, se on merkkivaatteet tai pieruverkkarit, muita vaihtoehtojahan tosta väliltä ei löydy.

Mitä vikaa on verkkareissa, siis ilman tuota ällöttävää etuliitettä? No parempiin ulkopaikkoihin ei kai pääse, jos on sellaiset päällä. Mutta hedelmällisyyden kannalta pehmeät ja väljähköt verkkarit ovat hyvä juttu. 20-30 vuotta sitten monet suomalaismiehet pitivät sellaisia ja siihen aikaanhan suomalaisten miesten hedelmällisyys todettiin erittäin hyväksi jiossakin tutkimuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?

"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"

"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."

"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?" on ainoa töykeä heitto, mutta mitä vikaa noissa muissa on? Kysyy eikö löydy peiliä kotoa, joka muuten on aika kummaa jos ei löydy, ja muut ihan suorat pakit "älä tule uudestaan juttelemaan", sehän hyvin ja selkeästi sanottu ettei kiinnosta. Katos kun naisten pitää sanoa tuolla lailla suoraan, jos yrittää kohteliaammin sanoa niin se ei mene jakeluun eikä pääse ukosta eroon.

Toi on kyllä totta. Yhdellekin miehelle yritin kieltäytyä kauniisti ja vihjaillen, ettei nyt ihan natsannut, mutta hän sivuutti ne kaikki ja jatkoi siinä yrittämistä (tilanne oli muutenkin kiusallinen, kun koitin siinä jutella ystäväni kanssa). Lopulta suorastaan vaan ärähdin sanan EI! Siis ääntä korottaen. Sitten tajusi lähteä.

Vierailija
184/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lakkaa ihmettelemästi tuota että mies ensin haukkuu naisen ulkonäön mitä rumimmin sanakääntein ja joka sanasta ihan tihkuu halveksunta. Sitten mies ihmettelee kun kyseinen nainen on suhtautunyt tylysti hänen lähestymiseensä. Toisin kuin yllätys yllätys naiset joita mies ei ei halveksu. Siis että eikö kaksi aivosolua millään kykene löytämään yhteyttä näiden asioiden välillä 🙄.

Vierailija
185/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa, onko miehellä merkkivaatteet?

Juu, rikkinäisillä pieruverkkareilla ja homeelta haisevalta ruutupaidalla vaan pokaamaan. Takuuvarma success.

Juu, se on merkkivaatteet tai pieruverkkarit, muita vaihtoehtojahan tosta väliltä ei löydy.

Mitä vikaa on verkkareissa, siis ilman tuota ällöttävää etuliitettä? No parempiin ulkopaikkoihin ei kai pääse, jos on sellaiset päällä. Mutta hedelmällisyyden kannalta pehmeät ja väljähköt verkkarit ovat hyvä juttu. 20-30 vuotta sitten monet suomalaismiehet pitivät sellaisia ja siihen aikaanhan suomalaisten miesten hedelmällisyys todettiin erittäin hyväksi jiossakin tutkimuksissa.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta itse en vaan pysty tuntemaan vetoa ihmiseen, joka kulkee verkkareissa tai college-housuissa. Se on epäviehättävää, epäseksikästä, ja koska itse olen niin erityyppinen, ei tunnu, että toinen voisi olla edes henkisesti samalla aaltopituudella. Ehkä sellaiselle verkkarityypille sopisi pikemmin sellainen nainen, joka myös kulkee verkkareissa? Tosin useinhan verkkarimiehet kuitenkin haluaisivat naisellisemmin pukeutuvan naisen. Miksi naisten pitäisi tuntea vetoa verkkarityyppiin, kun miehetkään eivät tunne? Urheillessa toki ok, ja kotonakin.

Vierailija
186/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ringeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selvää että jos nainen sanoo että mieluimmin naisen kanssa kuin sinun kanssa niin sillon miehellä on mennyt jotain todella pahasti pieleen lähestymisessä. Ja tietenkään tyyppi ei paljasta sitä. Esim koska se on sen mielestä "pikkujuttu" jonka ei pitäisi häiritä ketään tyyliin jos miehelle sanoisi noin kukaan ei loukkaantuisi. Koettakaa tyypit oikeasti ymmärtää se että sosiaaliset taidot on ihan oleellisessa roolissa kun etsitään kumppania. Jos omaa tekemistä joutuu kovin usein perustelemaan että minä miehenä en ainakaan loukkaantuisi, niin voihan niin perustella mutta perustelu ei auta yhtään saamaan ihmisiä kiinnostumaan.

Täällähän alkaa vjittuileminen ja haukkuminen heti jos vaan edes oletatte että joku suomalainen mies tänne kirjoittelee. Tämäkin ketju käynee todisteena.

Tuskin livenäkään meno on kovin erilaista. Eli ei tarvii mitään mennä "todella pahasti pieleen". Kunhan vaan mies erehtyy olemaan samassa tilassa niin se on paha herjaus teille prinsessoille.

Sit ei kannata yrittää iskeä niitä prinsessoja, vaan ihan tavallisia ihmisiä. 

Ja tällä palstalla suurin ongelma on ollut inkelit. 

Tämä. Jo tuo "merkkivaatteet" paljastaa minkälaisia naisia tässä on yritetty. Ei meitä taviksia mitkään merkkivaatteet kiinnosta eikä ole varaakaan sellaisiin.

Tätä en käsitä. Kun olen yläkoulun ope, ja melkein kaikille oppilaille tuntuu olevan tosi tärkeitä merkkivaatteet. Loppuuko tämä merkkivaateinnostus kun he kasvavat aikuisiksi? Toivottavasti siis! :)

Niin, teineille se on tärkeää. Miten koululaiset liittyy tähän keskusteluun?

Vierailija
187/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tästä seuraa seuraavaa: siinä vaiheessa kun nainen tajuaa, että oma vetovoima alkaa kadota, on jo myöhäistä. minulla on muutamia +45v ystäviä, jotka tämän ovat kokeneet. nyt sitten itketään kun ei löydy minkäänlaista miestä, ja missä ne kaikki kunnon miehet on. voin vain vastata. että kunnon miehet on naimisissa, osa jo poistunutkin, eikä loppuja kiinnosta +45vuotiaat, kun on lompakko kunnossa, saa paljon nuorempaakin seuraa. aika hassua. 

Miten nuo kunnon miehet jotka ovat +45-vuotiaiden naisten kanssa naimisissa, voivat huolia heidät jos kerran kaikkia miehiä kiinnostaa vain nuoret naiset? Tuleeko nuo vaimot siis jätetyiksi tuossa iässä? Siinä tapauksessahan on parempi nuorelle naiselle ettei edes mene naimisiin koska ikää tulee jokaiselle. 

Mä täytin juuri 45 ja mieheni täytti 40. Edelleen vannoo rakkautta mulle ja kehuu kauniiksi yms. Mun mielestä meillä on vielä elämä edessä :D

Hän sanoi myös että elämä on niin mukavaa ettei todellakaan olisi pientäkään kiinnostusta lähteä säätämään minkään nuorempien naisten kanssa yhtään mitään nykyajan deittimaailmassa vaikka jättäisin hänet.

Vierailija
188/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. On olemassa hyvin käyttäytyviä, komeitakin miehiä. On olemassa naisia, jotka ovat kus*päitä. Ihmisluonne on monimutkainen asia.

Tämä on kuitenkin naisvaltainen palsta, joten tänne ei kannata miesten ongelmista avautua.

Kai tämä on avoin kaikille. Vähän kohteliaampaa kielenkäyttöä saisi joskus olla, kun joillakin on mennyt överiksi.

Vierailija
189/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä puh.nro kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kajaanin kokoisessa kaupungissa asiansa hoitava, harrastuksissa aktiivinen, 180cm kohtelias nuori mies on voinut olla kovaa valuuttaa joskus 2002. 

Siitä on kuitenkin yli 20 vuotta aikaa ja iso osa ihmisistä asuu etelässä ja lännessä suurissa kasvukeskuksissa. Lihamarkkinat ovat globaalit ja naiset saavat ilmaisia matkoja ja tarjouksia miesmalleilta kaikkialta Euroopasta. Ensin tuli nettitreffit, sitten somet ja sitten Tinder ja noiden päälle vielä uusia ulkonäkökeskeisiä someja. 

Miesten "laatu" on noussut näiden vuosien aikana ja ihan Z-sukupolven nuoretkin puhuvat kuin psykoterapeutit ihmissuhdeasioita pohtiessa. Mutta ulkonäkö on tärkeintä ja yleinen tason nousu ei muuta suosion jakaantumissuhdetta, jota Tinder yms. on vääristänyt viime vuosina todella paljon. 

Moni nainen on niin sanotusti ennemmin extrana Henry Cavillin elokuvassa esiintyen ruudulla sekunnin, kuin naispääosassa Arttu Wiskarin tähdittämässä elokuvassa. 

Naisena olen pettynyt kun vieläkin odotan niitä ilmaisia matkoja ja tarjouksia miesmalleilta. Ei ole kuulunut. Ei myöskään ole tullut tarjousta näytellä kummankaan elokuvassa. Hmm. 

Minä taas nautin tiedosta, että tuo oma puoliso on parimetrinen laatikkoleuka, jolla on täydellinen hiusraja. Ammatiltaan lentäjäkirurgi ja vuositulot kuusinumeroiset. Koska muunlaisethan eivät enää viime vuosina ole kuulemma pariutuneet ja koska hän on pariutunut, niin silloinhan hänen pitää olla tuollainen.

Oma aikani kuluu siinä, että tuupin muita naisia loitolle, koska palstamatematiikan mukaan puolisoni ja ne muut 5 % miehistä panevat 80 % kaikista Suomen naisista. En tiedä, missä välissä hän sen tekee, mutta niin sen täytyy olla.

Joo mun mies on 190-senttinen platinablondi kahden akateemisen tutkinnon suorittanut ja mukavan omaisuuden kerännyt ex-urheilija, mutta onneksi se on ihan babyface ja leuka on ku jollain aavikkopäästäisellä niin se ei kelpaa kenellekään muulle kuin mulle <3 ei tartte lakasta vieraita eukkoja nurkista

Vierailija
190/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun vuokralla ja olen välillä töissä ja välillä työttömänä. Olen keski-ikäinen. En halua parisuhdetta. Olen kyllästynyt 100 % kaikenlaiseen ilmaistyöhön. Vaikka miehellä olisi miljardin asunto niin ei kiinnosta sen ilmaissiivous ja kun se menee perinnöksi miehen lapsille.

Rikas mies, jolla on lapsia ei siis ole sen paremmassa asemassa kuin köyhäkään.

Miehet eivät myöskään osaa ottaa naista huomioon. En tykkää besserwisser johtajista enkä miehistä jotka kyselee miksi et tee tai ole tehnyt niin tai näin.

Olen itse hyvä kokki ja teen parempaa ruokaa kuin ravintoloissa myydään.

Ja seksi ei ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
191/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten käytöstavat ovat yleisesti ottaen huonot, ja ajoittain suorastaan törkeät. Kyllä siinä ajoittain tulee mieleen, miksi itse olla kohtelias kaikille, jos ei minullekaan sitä olla. Toistaiseksi Suomi on kuitenkin pieni maa, joten se huonon kohtelun saanut saattaa tulla vaikka työhaastattelijana vastaan tai muuta ikävää.

Vierailija
192/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin järkytyin kun tajusin että mieskaverini on oikeasti täysi juntti enkä suosittele kellekään.

Omassa kaveripiirissäni on 4 sinkkumiestä jotka ovat olleet sinkkuina jo kauan. Pystyn ihan suoraan näkemään sen miksi näin on. Jokaisessa miehessä on jokin perustavanlaatuinen "vika", joka ei liity mitenkään ulkonäköön tai statukseen, vaan heidän luonteeseensa. Jokaisen heidän kanssaan olen myös käynyt keskustelua heidän sinkkuudestaan (heidän omasta toiveestaan), ja kauniisti kertonut oman näkemykseni asiasta. Osa on torpannut mietteeni, ja osa myöntänyt, mutta sanonut että sitten ei voi mitään jos näillä spekseillä ei ketään löydy.

Vierailija
193/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin deitti ilmoituksia ja tekstit aivan hirveitä monella miehellä.

Vierailija
194/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miehiä esim. johtaja, poliisi, palomies.

Niillä on varaa valita naisia ja en halua olla yksi monista.

Lisäksi en halua miestä joka on tietyllä tavalla määräilevä.

Vierailija
195/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sitten jos teksti on kunnossa, niin vika on kuvissa, sillä jossakin se aina on. Itse huomasin monesti, että naiset eivät olleet  vaivautuneet edes lukemaan sitä tekstiä, vaan kyselivät asioita jotka olisi siitä esittelytekstistä jo selvinneet.

Vierailija
196/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kirjoitusasusi on aivan hirveä. Jäikö peruskoulu kesken?

Vierailija
197/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On selvää että jos nainen sanoo että mieluimmin naisen kanssa kuin sinun kanssa niin sillon miehellä on mennyt jotain todella pahasti pieleen lähestymisessä. Ja tietenkään tyyppi ei paljasta sitä. Esim koska se on sen mielestä "pikkujuttu" jonka ei pitäisi häiritä ketään tyyliin jos miehelle sanoisi noin kukaan ei loukkaantuisi. Koettakaa tyypit oikeasti ymmärtää se että sosiaaliset taidot on ihan oleellisessa roolissa kun etsitään kumppania. Jos omaa tekemistä joutuu kovin usein perustelemaan että minä miehenä en ainakaan loukkaantuisi, niin voihan niin perustella mutta perustelu ei auta yhtään saamaan ihmisiä kiinnostumaan.

Jotkut miehet,  ja heillä voi olla vaikka miten hyvä koulutus tai ok vaatteet, puhuvat niin rumaan ja rivoon sävyyn naisille tai naisten kuullen, että varmasti moni nainen kavahtaa heitä. Olin kerran pysäkillä, jossa kaksi viisikymppistä miestä tapasi sattumalta. He olivat selvästi vanhoja tuttavia. Toinen alkoi yksityiskohtaisesti kysellä tuttavansa sukupuolielämästä ja -elimestä. Tuli kyllä tosi epämukava olo. En muista oliko paikalla joku pikkulapsikin. En välittäisi kuulla sellaista kieltä mitä siinä käytettiin enkä muutenkaan sellaisia henkilökohtaisia asioita. Ehkä miehille tuollainen puhetapa on normaalia?

Vierailija
198/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kirjoitusasusi on aivan hirveä. Jäikö peruskoulu kesken?

Ei, mutta juuri tuollaista besserwisser miestä en haluaisi.

Osaatko itse tehdä täytekakkua?

Vierailija
199/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa on myös miehessä ja hänen tavassaan lähestyä, jos naisilta tulee todella tylyjä kommentteja takaisin. Hän sanoo joko jotain tökeröä tai esim. kehonkieli on jotenkin uhkavaa, aggressiivista tms. Mietin vaan yhtäkin miestä, joka baarissa lähestyi, niin vaikka ensin puhui normaalisti ja keskustelu meinasi lähteä hyvin käyntiin, niin yhtäkkiä heitti jotain outoa ja tuli tosi iholle.

Ahdistava tyyppi ja häippäsin äkkiä juttelemaan toiselle miehelle (sanoen hänelle, että auta mua pääsemään eroon tosta toisesta) ja sitten hän lähtikin, kun mulla oli se toinen mies siinä seurana (hän oli siis täysin sivullinen ja kun se outo tyyppi poistui, jätin vuorostani tuon toisen miehen rauhaan). Kyllä nää lähestymisjutut on aina vähän tällasia.

Vierailija
200/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin järkytyin kun tajusin että mieskaverini on oikeasti täysi juntti enkä suosittele kellekään.

Omassa kaveripiirissäni on 4 sinkkumiestä jotka ovat olleet sinkkuina jo kauan. Pystyn ihan suoraan näkemään sen miksi näin on. Jokaisessa miehessä on jokin perustavanlaatuinen "vika", joka ei liity mitenkään ulkonäköön tai statukseen, vaan heidän luonteeseensa. Jokaisen heidän kanssaan olen myös käynyt keskustelua heidän sinkkuudestaan (heidän omasta toiveestaan), ja kauniisti kertonut oman näkemykseni asiasta. Osa on torpannut mietteeni, ja osa myöntänyt, mutta sanonut että sitten ei voi mitään jos näillä spekseillä ei ketään löydy.

Kyllä se on syy,etteivät lähesty naista koska tiedän monta varattua miestä joiden luonteessa on vikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi