Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...

Vierailija
22.03.2023 |

Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.

Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.

Kommentit (1374)

Vierailija
141/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mies tuli kadulla iskemään, sanoin että mulla on poikakaveri. Mies jatkoi vänkäämään, että voisin pettää sitä ja että eihän sen poikakaverin tarvitse tietää.

Vierailija
142/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selvää että jos nainen sanoo että mieluimmin naisen kanssa kuin sinun kanssa niin sillon miehellä on mennyt jotain todella pahasti pieleen lähestymisessä. Ja tietenkään tyyppi ei paljasta sitä. Esim koska se on sen mielestä "pikkujuttu" jonka ei pitäisi häiritä ketään tyyliin jos miehelle sanoisi noin kukaan ei loukkaantuisi. Koettakaa tyypit oikeasti ymmärtää se että sosiaaliset taidot on ihan oleellisessa roolissa kun etsitään kumppania. Jos omaa tekemistä joutuu kovin usein perustelemaan että minä miehenä en ainakaan loukkaantuisi, niin voihan niin perustella mutta perustelu ei auta yhtään saamaan ihmisiä kiinnostumaan.

Täällähän alkaa vjittuileminen ja haukkuminen heti jos vaan edes oletatte että joku suomalainen mies tänne kirjoittelee. Tämäkin ketju käynee todisteena.

Tuskin livenäkään meno on kovin erilaista. Eli ei tarvii mitään mennä "todella pahasti pieleen". Kunhan vaan mies erehtyy olemaan samassa tilassa niin se on paha herjaus teille prinsessoille.

Tämäkin ketju käy nimenomaan todisteena siitä että kun aloittaa sosiaalisen kommunikoinnin vastapuolen haukkumisella, niin silloin saa mitä tilaa. Yritä edes tehdä yksi aloitus jossa et puhu sanaakaan naisista vaan itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuommoinen pakkoparittaja, mun pitäisi alistua naisten oikkujen uhriksi, kun saisin tälle"avustajalle" jollain perille etten enää halua parisuhdetta, haluan nauttia elämästä ja kiukutteleva olio kotona ei siihen kuulu ja olen ihan tarpeeksi nähnyt alapäitä eikä ne ole vapautta tärkeämpiä.

Vierailija
144/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selvää että jos nainen sanoo että mieluimmin naisen kanssa kuin sinun kanssa niin sillon miehellä on mennyt jotain todella pahasti pieleen lähestymisessä. Ja tietenkään tyyppi ei paljasta sitä. Esim koska se on sen mielestä "pikkujuttu" jonka ei pitäisi häiritä ketään tyyliin jos miehelle sanoisi noin kukaan ei loukkaantuisi. Koettakaa tyypit oikeasti ymmärtää se että sosiaaliset taidot on ihan oleellisessa roolissa kun etsitään kumppania. Jos omaa tekemistä joutuu kovin usein perustelemaan että minä miehenä en ainakaan loukkaantuisi, niin voihan niin perustella mutta perustelu ei auta yhtään saamaan ihmisiä kiinnostumaan.

Täällähän alkaa vjittuileminen ja haukkuminen heti jos vaan edes oletatte että joku suomalainen mies tänne kirjoittelee. Tämäkin ketju käynee todisteena.

Tuskin livenäkään meno on kovin erilaista. Eli ei tarvii mitään mennä "todella pahasti pieleen". Kunhan vaan mies erehtyy olemaan samassa tilassa niin se on paha herjaus teille prinsessoille.

Tämäkin ketju käy nimenomaan todisteena siitä että kun aloittaa sosiaalisen kommunikoinnin vastapuolen haukkumisella, niin silloin saa mitä tilaa. Yritä edes tehdä yksi aloitus jossa et puhu sanaakaan naisista vaan itsestäsi.

Voin kirjoittaa sulle mallialoituksen. Kun kirjoitatte tällä lailla joku puoli vuotta, niin vahinko alkaa korjautua ja naiset alkaa uskoa että aloituksiinne on järkeä vastata asiallisesti. "Olen mies ja minulla on ongelmana että saan todella vihamielistä kohtelua, kun lähestyn naisia. Mikä mahtaa mennä pieleen? Kerro minkälaisissa tilanteissa ja miksi olet tyly miehelle joka lähestyy? Tai jos olet todistanut sellaista tilannetta niin mistä sinun mielestä oli kyse? "

Vierailija
145/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kirjoita noin. Ei korppi korpin silmää noki.

Näin netissä, mutta tosielämässä aivan eri meininki.

Vierailija
146/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kajaanin kokoisessa kaupungissa asiansa hoitava, harrastuksissa aktiivinen, 180cm kohtelias nuori mies on voinut olla kovaa valuuttaa joskus 2002. 

Siitä on kuitenkin yli 20 vuotta aikaa ja iso osa ihmisistä asuu etelässä ja lännessä suurissa kasvukeskuksissa. Lihamarkkinat ovat globaalit ja naiset saavat ilmaisia matkoja ja tarjouksia miesmalleilta kaikkialta Euroopasta. Ensin tuli nettitreffit, sitten somet ja sitten Tinder ja noiden päälle vielä uusia ulkonäkökeskeisiä someja. 

Miesten "laatu" on noussut näiden vuosien aikana ja ihan Z-sukupolven nuoretkin puhuvat kuin psykoterapeutit ihmissuhdeasioita pohtiessa. Mutta ulkonäkö on tärkeintä ja yleinen tason nousu ei muuta suosion jakaantumissuhdetta, jota Tinder yms. on vääristänyt viime vuosina todella paljon. 

Moni nainen on niin sanotusti ennemmin extrana Henry Cavillin elokuvassa esiintyen ruudulla sekunnin, kuin naispääosassa Arttu Wiskarin tähdittämässä elokuvassa. 

Naisena olen pettynyt kun vieläkin odotan niitä ilmaisia matkoja ja tarjouksia miesmalleilta. Ei ole kuulunut. Ei myöskään ole tullut tarjousta näytellä kummankaan elokuvassa. Hmm. 

Vierailija
147/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?

"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"

"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."

"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."

Mä en ole vastannut noin edes bussipysäkillä iskemään tulleelle 60v täysdeekulle.

Että äläpä yleistä.

N30

Vierailija
148/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä seuraa seuraavaa: siinä vaiheessa kun nainen tajuaa, että oma vetovoima alkaa kadota, on jo myöhäistä. minulla on muutamia +45v ystäviä, jotka tämän ovat kokeneet. nyt sitten itketään kun ei löydy minkäänlaista miestä, ja missä ne kaikki kunnon miehet on. voin vain vastata. että kunnon miehet on naimisissa, osa jo poistunutkin, eikä loppuja kiinnosta +45vuotiaat, kun on lompakko kunnossa, saa paljon nuorempaakin seuraa. aika hassua. 

Vierailija
149/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä puh.nro kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kajaanin kokoisessa kaupungissa asiansa hoitava, harrastuksissa aktiivinen, 180cm kohtelias nuori mies on voinut olla kovaa valuuttaa joskus 2002. 

Siitä on kuitenkin yli 20 vuotta aikaa ja iso osa ihmisistä asuu etelässä ja lännessä suurissa kasvukeskuksissa. Lihamarkkinat ovat globaalit ja naiset saavat ilmaisia matkoja ja tarjouksia miesmalleilta kaikkialta Euroopasta. Ensin tuli nettitreffit, sitten somet ja sitten Tinder ja noiden päälle vielä uusia ulkonäkökeskeisiä someja. 

Miesten "laatu" on noussut näiden vuosien aikana ja ihan Z-sukupolven nuoretkin puhuvat kuin psykoterapeutit ihmissuhdeasioita pohtiessa. Mutta ulkonäkö on tärkeintä ja yleinen tason nousu ei muuta suosion jakaantumissuhdetta, jota Tinder yms. on vääristänyt viime vuosina todella paljon. 

Moni nainen on niin sanotusti ennemmin extrana Henry Cavillin elokuvassa esiintyen ruudulla sekunnin, kuin naispääosassa Arttu Wiskarin tähdittämässä elokuvassa. 

Naisena olen pettynyt kun vieläkin odotan niitä ilmaisia matkoja ja tarjouksia miesmalleilta. Ei ole kuulunut. Ei myöskään ole tullut tarjousta näytellä kummankaan elokuvassa. Hmm. 

Minä taas nautin tiedosta, että tuo oma puoliso on parimetrinen laatikkoleuka, jolla on täydellinen hiusraja. Ammatiltaan lentäjäkirurgi ja vuositulot kuusinumeroiset. Koska muunlaisethan eivät enää viime vuosina ole kuulemma pariutuneet ja koska hän on pariutunut, niin silloinhan hänen pitää olla tuollainen.

Oma aikani kuluu siinä, että tuupin muita naisia loitolle, koska palstamatematiikan mukaan puolisoni ja ne muut 5 % miehistä panevat 80 % kaikista Suomen naisista. En tiedä, missä välissä hän sen tekee, mutta niin sen täytyy olla.

Vierailija
150/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tästä seuraa seuraavaa: siinä vaiheessa kun nainen tajuaa, että oma vetovoima alkaa kadota, on jo myöhäistä. minulla on muutamia +45v ystäviä, jotka tämän ovat kokeneet. nyt sitten itketään kun ei löydy minkäänlaista miestä, ja missä ne kaikki kunnon miehet on. voin vain vastata. että kunnon miehet on naimisissa, osa jo poistunutkin, eikä loppuja kiinnosta +45vuotiaat, kun on lompakko kunnossa, saa paljon nuorempaakin seuraa. aika hassua. 

Mistä? Siitä, että naiset eivät kiinnostu jostain random-miehistä baarissa?

Vierailija
151/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei itse kelvuuta näitä miehiä, miksi?

muutenkin tökerösti sanottu että muka sun tuttusi ovat priimaa ja joille heitä yrität naittaa ei ole.

ehkäpä sinun ei kannata ryhtyä matchmakeriksi, jospa etsit ammattilaisen siihen.

Vierailija
152/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo kunnon miehet jotka ovat +45-vuotiaiden naisten kanssa naimisissa, voivat huolia heidät jos kerran kaikkia miehiä kiinnostaa vain nuoret naiset? Tuleeko nuo vaimot siis jätetyiksi tuossa iässä? Siinä tapauksessahan on parempi nuorelle naiselle ettei edes mene naimisiin koska ikää tulee jokaiselle. 

Vierailija
153/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä puh.nro kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nautin tiedosta, että tuo oma puoliso on parimetrinen laatikkoleuka, jolla on täydellinen hiusraja. Ammatiltaan lentäjäkirurgi ja vuositulot kuusinumeroiset. Koska muunlaisethan eivät enää viime vuosina ole kuulemma pariutuneet ja koska hän on pariutunut, niin silloinhan hänen pitää olla tuollainen.

Oma aikani kuluu siinä, että tuupin muita naisia loitolle, koska palstamatematiikan mukaan puolisoni ja ne muut 5 % miehistä panevat 80 % kaikista Suomen naisista. En tiedä, missä välissä hän sen tekee, mutta niin sen täytyy olla.

Sama, mulle mies esittää että on kaupan kassa, mutta täytyyhän sen olla lentäjäkirurgi. On mennyt jopa niin pitkälle että on oikeasti lähikaupassa tiskin takana. Tulotkin varmaan menevät jonnekin Bahamasaarille, kun vielä joku aika sitten saatiin asumistukea.

Vierailija
154/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lähestytte vääränlaisia naisia? Se baarin, juhlien tai muun tapahtuman huomiota herättävin ja näyttävin nainen ei aina ole se kaikkein mukavin. Monesti nämä eniten katseita keräävät ovat sukupuolesta riippumatta koppavia ja tylyjä. 

Vierailija
155/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo kunnon miehet jotka ovat +45-vuotiaiden naisten kanssa naimisissa, voivat huolia heidät jos kerran kaikkia miehiä kiinnostaa vain nuoret naiset? Tuleeko nuo vaimot siis jätetyiksi tuossa iässä? Siinä tapauksessahan on parempi nuorelle naiselle ettei edes mene naimisiin koska ikää tulee jokaiselle. 

Tuo on ihan naurettava logiikka mitä ylempi kommentoija yrittää tuputtaa. Itse löysin miehen 43-vuotiaana, ja tuon teorian mukaan olisin voinut olla miehen kanssa vain 2 vuotta kunnes miestä olisi lakannut kiinnostamasta. Ei se kyllä ihan näin mennyt. Miksi nuoretkaan naiset edes alkaisi suhteisiin miesten kanssa jos miehen kiinnostus automaattisesti loppuu tietyn ajan sisällä. 

Vierailija
156/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos (naisenakin) tyrkytät vertauksen mukaan kalalle polkupyörää niin siinä voi saada monta ja mielenkiintoista vastausta.

Ensinnäkin, se vastapuoli on ihminen jonka halut ja tarpeet lähtevät hänestä itsestään. Ei sinusta eikä sinun miestutustasi.

Tuntevatko nämä naiset sinut? Jos eivät, miksi luottaisivat sanaasi että nyt olisi hyvä sitoutumishaluinen mies tarjolla?

Mitä itse pitäisit jos sinulle tultaisiin yllättäen kauppaamaan hyvää hevost... siis miestuttavaa vaikkei sinulla sellaiseen ole mitään kiinnostusta?

Jos olet oikeasti se mitä sanot, kiitos yrityksestä.

Mutta parisuhteen muodostuminen on paljon enemmän hienosäätöä kuin tunnut luulevan.

Aika harva sinkkukaan kulkee tuolla koko ajan valmiudessa aloittaa tutustuminen uuteen ihmiseen vaan tärkeysjärjestyksessä on monta asiaa ennen sitä.

Vierailija
157/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lähestytte vääränlaisia naisia? Se baarin, juhlien tai muun tapahtuman huomiota herättävin ja näyttävin nainen ei aina ole se kaikkein mukavin. Monesti nämä eniten katseita keräävät ovat sukupuolesta riippumatta koppavia ja tylyjä. 

En mä usko monikaan haluaa olla tyly vapaaehtoisesti. Tai toki voi olla sellasiakin, mutta eiköhän suurin osa ole tylyjä olosuhteiden pakosta. Mitä kauniimpi sitä enemmän on varmasti häiritsevän puolelle menevää lähestymistä. Ja ihan taviksenakin minä ainakin tunnistan miestyypin jossain julkisessa kulkuvälineessä tms jolle ei ole varaa olla ystävällinen _yhtään_.

Vierailija
158/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pakkeja saisi antaa? Hetikö pitäisi olla perse pystyssä, muuten on tyly? Tietysti pakit pitää antaa kohteliaasti.

Vierailija
159/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole tylyjä miehille. Ehei! Ei ikinä. :) M28

Vierailija
160/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit ei kannata yrittää iskeä niitä prinsessoja, vaan ihan tavallisia ihmisiä. 

Ja tällä palstalla suurin ongelma on ollut inkelit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme