Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...

Vierailija
22.03.2023 |

Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.

Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.

Kommentit (1374)

Vierailija
161/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen urpo puhuu tuolla tavalla, että olen tehnyt sitä ja tätä naisena tai miehenä? Oikeastiko te päästätte suustanne tuollaista muuallakin kuin täällä röllipalstalla?

Ajattelet ahtaasti. Joskus  sukupuolta koskevalla informaatiolla on merkitystä, niin kuin tässä tapauksessa, jossa nainen yrittää saada tutuille miehille treffejä.

Ajattelet mekaanisesti, jos luulet, että sukupuoleen viittaaminen on aina huono asia. Koeta käyttää ihan omia aivoja äläkä näitä nykyajan muodikkaita sloganeita.

Vierailija
162/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ringeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selvää että jos nainen sanoo että mieluimmin naisen kanssa kuin sinun kanssa niin sillon miehellä on mennyt jotain todella pahasti pieleen lähestymisessä. Ja tietenkään tyyppi ei paljasta sitä. Esim koska se on sen mielestä "pikkujuttu" jonka ei pitäisi häiritä ketään tyyliin jos miehelle sanoisi noin kukaan ei loukkaantuisi. Koettakaa tyypit oikeasti ymmärtää se että sosiaaliset taidot on ihan oleellisessa roolissa kun etsitään kumppania. Jos omaa tekemistä joutuu kovin usein perustelemaan että minä miehenä en ainakaan loukkaantuisi, niin voihan niin perustella mutta perustelu ei auta yhtään saamaan ihmisiä kiinnostumaan.

Täällähän alkaa vjittuileminen ja haukkuminen heti jos vaan edes oletatte että joku suomalainen mies tänne kirjoittelee. Tämäkin ketju käynee todisteena.

Tuskin livenäkään meno on kovin erilaista. Eli ei tarvii mitään mennä "todella pahasti pieleen". Kunhan vaan mies erehtyy olemaan samassa tilassa niin se on paha herjaus teille prinsessoille.

Sit ei kannata yrittää iskeä niitä prinsessoja, vaan ihan tavallisia ihmisiä. 

Ja tällä palstalla suurin ongelma on ollut inkelit. 

Tämä. Jo tuo "merkkivaatteet" paljastaa minkälaisia naisia tässä on yritetty. Ei meitä taviksia mitkään merkkivaatteet kiinnosta eikä ole varaakaan sellaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubessa on hyvä kanava "Tribe of Men" joka käy läpi amerikkalaisten naisten usein järjen ulkopuolella olevia syitä antaa pakkeja haastatteluissa. Samat periaatteet saattavat olla totta suomessakin.

Vierailija
164/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Jorma, jos et halua tylyjä pakkeja jätä teinitytöt rauhaan, älä mee iskemään kaatokännissä, älä yritä illan kauneinta naista joka ei jaksa kuunnella enää yhtään uutta sössöttäjää.

Ihan selvinpäin ja kohteliaasti he lähestyivät. Siistit hiukset ja merkkivaatteet päällä. Naiset olivat samanikäisiä eivätkä mitään missejä.

Ap

Merkkivaatteet päällä? Red flag.

Vierailija
165/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kaverimiesten kannattaisi liittyä Passport Bros -liikkeeseen, eli hakea perinteisiä arvoja kunnioittava nuori vaimo Suomen ulkopuolelta. Tubessa on useita kanavia aiheeseen liittyen ja amerikkalaiset äijät on löytäneet shokeeraavan kauniita vaimoja eri puolilta maailmaa joissa heitä arvostetaan.

Hyviä kohteita suomalaisille miehille voisi olla Liettua, Filippiinit, Puola, noin nopeasti ajateltuna. Filippiineillekin yksisuuntainen lento on vain viitisensataa ja Liettuaan / Puolaan pääsee halvimmillaan melkein kaukobussilipun hinnalla.

Vierailija
166/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeesti nyt. Ei ihminen yleensä kiinnostu jos treffit on järjestetyt. Lähtökohtaisesti jo tuntuu huonolta että jonkun toisen mielestä on syytä tarttua asiaan jo. Vaikuttaa aika ylimieliseltä touhulta järjestellä tuntemaan ihmisiä yhteen.

Suutuin kun eräs työstä jotenkuten tuttu fb-kaveri laittoi mulle viestin että tässä olisi yksi vapaa mies, laita sille viestiä. Ilmeisesti oli tämän miehen kanssa asian suunnitellut, en tiedä edes. Lisäksi mies ei ollut edes "tavallisen" näköinen vaan lihava ja epämiellyttävä kasvoista. En itse hänen tyylistään miestä lähestyisi, tässä nyt sen kummemmin omaa tasoani ruotimatta. Jokaisella on se oma makunsa. No kuitenkin, vastasin tutulle näköisenä että enköhän minä aikuisena ihmisenä osaa itse etsiä seurani ja tällaisen paritustouhun voi lopettaa.

Jäi inhottava olo koko jutusta. Joten älä sinäkään tyrkyttele niitä miehiä kenellekään. On toki eri asia jos vaikka pidät bileet tms joihin kutsut kaikki tuttavasi. Siellä voivat sitten jutella ja tutustua JOS haluavat. Tilanne pysyy luontevana.

Vierailija
167/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Jorma, jos et halua tylyjä pakkeja jätä teinitytöt rauhaan, älä mee iskemään kaatokännissä, älä yritä illan kauneinta naista joka ei jaksa kuunnella enää yhtään uutta sössöttäjää.

Ihan selvinpäin ja kohteliaasti he lähestyivät. Siistit hiukset ja merkkivaatteet päällä. Naiset olivat samanikäisiä eivätkä mitään missejä.

Ap

Merkkivaatteet päällä? Red flag.

Olikohan salkku myös? Täällähän joskus pyöri se salkkumies joka selitti että on merkkivaatteet ja salkku, eikä silti kelpaa naisille 😆.

Vierailija
168/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin redditissa tinder osastolla yhden miehen valituksen miten naisilla on liian kovat kriteerit ja siinä oli keskustelu hänen ja naisen välillä. Mies oli tosi huono keskustelemaan ja sitten alkoi tehdä vitsiä siitä ettei hän ole sarjamurhaaja. Kun nainen tottakai tämän jälkeen kieltäytyi tapaamasta niin mies aloitti hirveät haukkumiset näistä kohtaan sanoen 28v nainen on kohta jo liian vanha ja että häntä parempaa miestä ei varmasti markkinoilla ole.

Mä en yhtään ihmettele miksi JOTKUT miehet ei ikinä löydä seuraa. Jos luulee että vitsailemalla naiselle ihan oikeasta pelosta ja vaarasta on hauskaa niin varmasti yksin jää.

Vierailija
169/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubessa on hyvä kanava "Tribe of Men" joka käy läpi amerikkalaisten naisten usein järjen ulkopuolella olevia syitä antaa pakkeja haastatteluissa. Samat periaatteet saattavat olla totta suomessakin.

Vastasit itse omaan kysymykseesi. JÄRJEN?

Kumppania ei valita järjellä vaan tunteella. Olen antanut pakit usealle miehelle sinkkuaikana jotka paperilla näyttävät menestyviltä ja se miesten itsensä hokema taloudellinen tilannekin on ollut enemmän kuin kunnossa. Evvk noi seikat jos tyyppi ei muuten kolahda.

Jos haluaa seksuaalista kanssakäymistä suhteeseen on tunne se tärkein seikka millä valinnat tehdään. Koskee meillä länsimaissa myös naisten tunteita :)

Vierailija
170/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lähestytte vääränlaisia naisia? Se baarin, juhlien tai muun tapahtuman huomiota herättävin ja näyttävin nainen ei aina ole se kaikkein mukavin. Monesti nämä eniten katseita keräävät ovat sukupuolesta riippumatta koppavia ja tylyjä. 

Itse ainakin ns rumana miehenä on huomannut että eniten katseita keräävät usein suhtautuu kivasti asialliseen lähestymiseen ja osaa vihjata ilman isompaa numeroa ja niin että jää silti hyvä mieli. Usein tällaiset tulee juttelemaan mullekin ja ja taas yksi aivan upea nainen kutsui vappujuhliinsakin. Toki seurustelu- tai seksimielessa ei ole mitään mahiksia, mutta nyt sentään voi edes jutella naisen kanssa.

Pahimpia on ylipainoiset norsunaamaiset kouvolatukkaiset joita tosiaan ei tarvitse edes lähestyä kun tulee jo ihan täysilaidallinen varmuuden vuoksi. En tiedä onko sitten joku pelko että se valkoisella ratsulla ratsastava prinssi ei tulekaan siksi että nainen on juttelemassa kanssani tai mistä lie kyse.

Taidan kuulua tähän luokittelemaasi "ylipainoset norsunaamaiset" ja kerrot ihan itsekin jo siinä syyn miksi vastaanottoni ei tuollaiseen kontaktiin ole ystävällinen :D Luuletko ihan tosissaan ettei halveksiva ja alentuva asenteesi näy siinä kun kontaktia otat? Kyllä näkyy ja siksi en viitsi peruskäytöstapoja enempää vaivaantua jos noin rumaluonteinen ihminen lähestyy.

Vierailija
171/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä pointti. Negatiiviset asenteet näkyy ulospäin.

Vierailija
172/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas oli yksi miespuolinen kaveri jonka taso oli todella ylhäällä. Kerran joku samanikäinen otti treffipalvelussa yhteyttä niin oli liian vanha🤭😄 no yksinkin toki voi olla ja niinhän hän olikin

Vierailija
173/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen sitä mieltä, että töykeä ei todellakaan tarvitse olla jos joku asiallisesti lähestyy.

Toisekseen vaikka mies olisi paperilla hyvä kumppani niin yhtälöhän ei ole se, että hyvännäköinen+mukava=kiinnostus taattu. Kyllä sillä henkilökemialla on isompi merkitys ja sitä ei selvästi ole sitten ollut. Toivottavasti kaverisi löytävät itselleen sopivat kumppanit.

Vierailija
174/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyämmä kirjoitti:

Hei ihan oikeesti nyt. Ei ihminen yleensä kiinnostu jos treffit on järjestetyt. Lähtökohtaisesti jo tuntuu huonolta että jonkun toisen mielestä on syytä tarttua asiaan jo. Vaikuttaa aika ylimieliseltä touhulta järjestellä tuntemaan ihmisiä yhteen.

Suutuin kun eräs työstä jotenkuten tuttu fb-kaveri laittoi mulle viestin että tässä olisi yksi vapaa mies, laita sille viestiä. Ilmeisesti oli tämän miehen kanssa asian suunnitellut, en tiedä edes. Lisäksi mies ei ollut edes "tavallisen" näköinen vaan lihava ja epämiellyttävä kasvoista. En itse hänen tyylistään miestä lähestyisi, tässä nyt sen kummemmin omaa tasoani ruotimatta. Jokaisella on se oma makunsa. No kuitenkin, vastasin tutulle näköisenä että enköhän minä aikuisena ihmisenä osaa itse etsiä seurani ja tällaisen paritustouhun voi lopettaa.

Jäi inhottava olo koko jutusta. Joten älä sinäkään tyrkyttele niitä miehiä kenellekään. On toki eri asia jos vaikka pidät bileet tms joihin kutsut kaikki tuttavasi. Siellä voivat sitten jutella ja tutustua JOS haluavat. Tilanne pysyy luontevana.

Älä yleistä. Minä tapasin oman puolisoni ystävän kautta. Ei hän treffejä järjestänyt, mutta järjesti meille yhteyden. Ja aikaisemmin järjesti toinen ystävä tapaamisen miespuolisen kaverinsa kanssa (jonka olin itsekin tavannut mutta en tiennyt, että hän kiinnostui minusta). Se ei johtanut paria tapaamista pitemmälle, mutta oli ihan kivaa.

Vierailija
175/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ringeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selvää että jos nainen sanoo että mieluimmin naisen kanssa kuin sinun kanssa niin sillon miehellä on mennyt jotain todella pahasti pieleen lähestymisessä. Ja tietenkään tyyppi ei paljasta sitä. Esim koska se on sen mielestä "pikkujuttu" jonka ei pitäisi häiritä ketään tyyliin jos miehelle sanoisi noin kukaan ei loukkaantuisi. Koettakaa tyypit oikeasti ymmärtää se että sosiaaliset taidot on ihan oleellisessa roolissa kun etsitään kumppania. Jos omaa tekemistä joutuu kovin usein perustelemaan että minä miehenä en ainakaan loukkaantuisi, niin voihan niin perustella mutta perustelu ei auta yhtään saamaan ihmisiä kiinnostumaan.

Täällähän alkaa vjittuileminen ja haukkuminen heti jos vaan edes oletatte että joku suomalainen mies tänne kirjoittelee. Tämäkin ketju käynee todisteena.

Tuskin livenäkään meno on kovin erilaista. Eli ei tarvii mitään mennä "todella pahasti pieleen". Kunhan vaan mies erehtyy olemaan samassa tilassa niin se on paha herjaus teille prinsessoille.

Sit ei kannata yrittää iskeä niitä prinsessoja, vaan ihan tavallisia ihmisiä. 

Ja tällä palstalla suurin ongelma on ollut inkelit. 

Tämä. Jo tuo "merkkivaatteet" paljastaa minkälaisia naisia tässä on yritetty. Ei meitä taviksia mitkään merkkivaatteet kiinnosta eikä ole varaakaan sellaisiin.

Tätä en käsitä. Kun olen yläkoulun ope, ja melkein kaikille oppilaille tuntuu olevan tosi tärkeitä merkkivaatteet. Loppuuko tämä merkkivaateinnostus kun he kasvavat aikuisiksi? Toivottavasti siis! :)

Vierailija
176/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?

"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"

"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."

"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."

Tämä kuulostaa kyllä tylyltä. Sekä miesten että naisten pitäisi käyttäytyä kohteliaasti näissä tilanteissa.

Vierailija
177/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus haiskahtaa hieman epäilyttävältä :)

Itse olen 36v mies, ja etsin kumppania oman ikäisteni naisten joukosta.

En ole ainakaan itse vastaanottanut tylyä käytöstä naisilta. Jos nyt jotain negatiivista haluaa sanoa, niin enemmänkin välillä ihmetyttää naisten flegmaattisuus ja passiivisuus. Naiset on lähtökohtaisesti miehiä taitavampia sosiaalisesti, ja siksi en voi kuin ihmetellä miten moni nainen paljastuu todella fleguksi seuraksi sekä viestittelyssä että kasvotusten. Ihan kuin iso osa porukasta olisi jossain rauhoittavissa mömmöissä koko ajan.

Naisen passiivisuus voi viitata siihen, että hän ei ole kovin kiinnostunut kyseisestä miehestä. Nainen voi suostua tapaamaan, muttei soittele omasta aloitteestaan eikä lupaa mitään. Ehkä nainen odottaa sopivampaa  ehdokasta.

Vierailija
178/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kirjoita noin. Ei korppi korpin silmää noki.

Suottaapi kirjottaaki.

Onhan erilaisia naisiakin...

Sitäpaitsi loppupelissä nainen on varmasti susi toiselle naiselle...

Vierailija
179/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?

"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"

"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."

"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?" on ainoa töykeä heitto, mutta mitä vikaa noissa muissa on? Kysyy eikö löydy peiliä kotoa, joka muuten on aika kummaa jos ei löydy, ja muut ihan suorat pakit "älä tule uudestaan juttelemaan", sehän hyvin ja selkeästi sanottu ettei kiinnosta. Katos kun naisten pitää sanoa tuolla lailla suoraan, jos yrittää kohteliaammin sanoa niin se ei mene jakeluun eikä pääse ukosta eroon.

Jos ei-kiinnostunut nainen on kovin ystävällinen tuossa tilanteessa, mies saattaa jäädä pitkäksi aikaa siihen venkoilemaan. Silloin voi käydä niin, että paikalle saapuu  joku mies, johon nainen haluaisi tutustua, mutta tämä mies luulee naisen olevan jo varattu. Menetetty mahdollisuus.

Vierailija
180/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä mies on tylsä noiden naisten mielestä. He ovat vääränlaisia tuolle miehelle.

Näin se menee. Perinteinen "hyvä" mies on nykynaiselle liian tylsä. Vaikka profiilissaan muuta väittäisivätkin. Paremmat yksilöt ovat poistuneet markkinoilta viimeistään parikymppisinä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän