Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...
Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.
Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena olen kuvitellut, että tietyissä ammateissa miehillä naisia riittää. Ja olen varmaan oikeassa.
Naisena olen ajatellut, että poliisit, palomiehet, lääkärit, lentäjät ja upseerit on suosittuja.
Voin lähihoitajamiehenä sanoa, että meillä vasta vientiä riittää. Siihen en ota kantaa ovatko suhteet työkavereihin järkeviä.
Pitää varmasti paikkansa ja monissa muissakin ammateissa. Riittää, kun työpaikka on naisvaltainen, niin naiset suorastaan tappelevat kuka saa mieheltä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea on kyllä komea, hiuksilla tai ilman., vaikka sinua ei juuri nuo miehet viehättäisikään. Ai niin, mutku sä tykkäät vaan Bradista. 😁
On varmaan oman ikäistensä sarjassa komea mies, mutta ei hän nyt ole enää tänä päivänä paras esimerkki miehestä, joka saa Tinderissä seuraa lähes kenestä tahansa tai baarissa seuraa näkemättä yhtään vaivaa. Hänen nuorempi versionsa kyllä varmasti.
Siis tarkoitusko on märehtiä sitä sun ihannemiestä ja kateuden kohdetta jolle naiset tarjoaa itseään? Eikö se oo todettu jo sata kertaa että komeet ja kauniit saa helpommin seuraa? Niin? Mitä sitten? Silleen se maailma nyt vaan pyörii.
Mutta siitä vaan, me muut keskitytään sillä aikaa pitämään hauskaa oikeiden elävien ihmisten kanssa.
Komea ja kaunis ei ole sama asia. Miehen ja naisen seuran saaminen ei ole sama asia. Ihan kohtalaisen näköinen nainen on aika reilusti paremman näköinen, kuin ihan kohtalaisen näköinen mies.
Ei ole.
Etenkään nykyään, kun keskivertonainen on ylipainoinen. Te naiset pidätte "siskojanne" hyvännäköisinä ja kaikkia paitsi genivoittajamiehiä rumina. Mutta todellisuudessa keskivertonaisella, etenkin 35+ iässä, on hyvin vähän sellaisia ominaisuuksia jotka tekisivät hänestä hyvännäköisen.
Muistutus: 72 % suomalaisista miehistä on ylipainoisia.
Tekeekö läski miehestä paremmannäköisen?
Läski on rumaa kaikilla. Varsinkin, jos se naisilla on kerääntynyt vatsaan, reisiin ja perseeseen, mutta tissit ovat niihin suhteutettuna joko pienet tai sitten valtavat roikkuvat säkit. Kannattaa kaikesta huolimatta katsella pariskuntia siellä Prismareissuilla ja todeta, että lähes aina, kun nainen on kunnon mätisäkki, niin mies on ihan normaalivartaloinen. Ja onhan täälläkin kymmeniä tuhansia mätisäkkejä, jotka ovat kertoneet, miten heidän läskeistä huolimatta heillä on laatikkoleukainen, pitkä ja komea, hoikka mies.
Läski on rumaa kaikilla, varsinkin kun miehillä se kertyy mahaan ja tulee tissit. Kannattaa vasn katsoa siellä Prismareissulla niitä pariskuntia ja todeta, että miehillä on läskimaha ja tisulit heiluu kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveripiirissä ovat miehet aina onnistuneet löytämään mukavia ja kauniita kumppaneita. Ovat tavallisennäköisiä, osa mahakkaitakin, miehiä, joiden työt vaihtelevat kiinteistöhuoltajasta diplomi-insinööriin.
Kaikki nämä miehet ovat hyväkäytöksisiä, huumorintajuisia ja keskustelevia.Minä tiedän aika ison joukon miehiä, jotka ovat aivan tavallisia, mutta heilläpä on aasialaisia ja paljon miehiä nuorempia kaunottaria vaimoina.
Palstatrollukan kestofantasia.
Mikset tee asialle jotain ja hae sitä.ihqua aasialaista kaunotarta Thaikuista?
Ai niin,kun pitäisi nähdä vaivaa. EPEK.
Minulla on jo aasialainen kaunis vaimo. Jokos sinulla on mies/nainen?
Se että päivittäin runkkaat aasialaispokelke ei tarkoita sitä että ne on sun vaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea on kyllä komea, hiuksilla tai ilman., vaikka sinua ei juuri nuo miehet viehättäisikään. Ai niin, mutku sä tykkäät vaan Bradista. 😁
On varmaan oman ikäistensä sarjassa komea mies, mutta ei hän nyt ole enää tänä päivänä paras esimerkki miehestä, joka saa Tinderissä seuraa lähes kenestä tahansa tai baarissa seuraa näkemättä yhtään vaivaa. Hänen nuorempi versionsa kyllä varmasti.
Siis tarkoitusko on märehtiä sitä sun ihannemiestä ja kateuden kohdetta jolle naiset tarjoaa itseään? Eikö se oo todettu jo sata kertaa että komeet ja kauniit saa helpommin seuraa? Niin? Mitä sitten? Silleen se maailma nyt vaan pyörii.
Mutta siitä vaan, me muut keskitytään sillä aikaa pitämään hauskaa oikeiden elävien ihmisten kanssa.
Komea ja kaunis ei ole sama asia. Miehen ja naisen seuran saaminen ei ole sama asia. Ihan kohtalaisen näköinen nainen on aika reilusti paremman näköinen, kuin ihan kohtalaisen näköinen mies.
Ei ole.
Etenkään nykyään, kun keskivertonainen on ylipainoinen. Te naiset pidätte "siskojanne" hyvännäköisinä ja kaikkia paitsi genivoittajamiehiä rumina. Mutta todellisuudessa keskivertonaisella, etenkin 35+ iässä, on hyvin vähän sellaisia ominaisuuksia jotka tekisivät hänestä hyvännäköisen.
Muistutus 2.: Miehillä on luonnostaan yli 45% enemmän lihasmassaa naisiin verrattuna. BMI:n mittaamiseen kuitenkin käytetään samaa kaavaa kummankin sukupuolen kohdalla.
Eli miehillä on 45% enemmän lihasmassaa, mutta siitä huolimatta in se pallomaha? Silloinhan pitää mättää myös todella paljon sitä ruokaa, että.saa itsestään läskin.
Sille en valitettavasti mahda mitään, että sinä (pallomahaisena) vedät puoleesi vain pallomahaisia miehiä.
Tästä on varmaan jo n. 10 vuotta aikaa, kun jopa THL:n sivulla oli tutkimus, että silloin naisista oli enää alle 35% normaalipainoisia. Nythän tilanne on huonompi.
Sen sijaan, että ylipainoiset naiset hyökkäävät raivoissaan lässyttämään miesten ylipainosta, olisi järkevämpää tehdä ylipainolleen jotain ja sen myötä saada myös mieli positiivisemmaksi ja vähemmän aggressiiviseksi.
Minua suorastaan vtuttaa liikkua ulkona vaimoni kanssa, joka on timmissä kunnossa ja kaikki naiselliset muodot juuri oikeilla paikoillaan ja sopivan kokoisina. Ihratiinut tuppaavat katsomaan häntä melko murhaavasti.
Ooo. Palstaùlliksen pääsiäisfantasia. Sulla ei ole koskaan ollut naista eikä tule olemaan. Ei timmiä eikä läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Muistutus 2.: Miehillä on luonnostaan yli 45% enemmän lihasmassaa naisiin verrattuna. BMI:n mittaamiseen kuitenkin käytetään samaa kaavaa kummankin sukupuolen kohdalla.
Eli miehillä on 45% enemmän lihasmassaa, mutta siitä huolimatta in se pallomaha? Silloinhan pitää mättää myös todella paljon sitä ruokaa, että.saa itsestään läskin.
Sille en valitettavasti mahda mitään, että sinä (pallomahaisena) vedät puoleesi vain pallomahaisia miehiä.
Tästä on varmaan jo n. 10 vuotta aikaa, kun jopa THL:n sivulla oli tutkimus, että silloin naisista oli enää alle 35% normaalipainoisia. Nythän tilanne on huonompi.
Sen sijaan, että ylipainoiset naiset hyökkäävät raivoissaan lässyttämään miesten ylipainosta, olisi järkevämpää tehdä ylipainolleen jotain ja sen myötä saada myös mieli positiivisemmaksi ja vähemmän aggressiiviseksi.
Minua suorastaan vtuttaa liikkua ulkona vaimoni kanssa, joka on timmissä kunnossa ja kaikki naiselliset muodot juuri oikeilla paikoillaan ja sopivan kokoisina. Ihratiinut tuppaavat katsomaan häntä melko murhaavasti.
Eli sinä liikut ulkona vaimosi kanssa ja kyyläät sitä miten muut naiset katsovat naistasi. Onko naisesi piilolesbo vai bi, ja pelkäät että toiset naiset yrittävät iskeä naisesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena olen kuvitellut, että tietyissä ammateissa miehillä naisia riittää. Ja olen varmaan oikeassa.
Naisena olen ajatellut, että poliisit, palomiehet, lääkärit, lentäjät ja upseerit on suosittuja.
Voin lähihoitajamiehenä sanoa, että meillä vasta vientiä riittää. Siihen en ota kantaa ovatko suhteet työkavereihin järkeviä.
Pitää varmasti paikkansa ja monissa muissakin ammateissa. Riittää, kun työpaikka on naisvaltainen, niin naiset suorastaan tappelevat kuka saa mieheltä huomiota.
Ihan "kiva" u l i f a n t a s i a, mutta fiktiota, sillä suuri enemmistö normiaikuisista ei kerjää miehiltä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Muistutus: 72% suomalaisista miehistä ei edelleenkään ole huippu-urheilijoita ja se kaljamaha ei ole lihasta.
Kumpi sinusta on aidosti läskimpi, nainen vai mies, jos kumpikin ovat samanpainoisia, sekä saman pituisia, mutta miehellä on tuo yli 45% enemmän lihasta kuin naisella? Se paskamaha naisilla ei yhtään pienene sillä, että esitätte virheellistä tietoa miesten lihavuudesta.
Virheellistä tietoa? Ei ole . 72% suomalaisista miehistä on ylipainoisia ja 72% ei ole lihaksikkaita huippu- urheilijoita. Edes nämä oikeat huippu- urheilijat,joilla sitä lihasta oikeasti on eivät ile ylipainoisia.
Miksi itse kiellät faktat? Tämä on taas tätä miesten prinsessaharhoissa elämistä, samoin kuten se, että kaikki miehet kuvittelevat olevansa keskivertoa komeampia.
Hyväkäytöksiset ja ulkonäöllisesti yrittämiään naisia tasokkaammat sinkut miestutut tarvitsevat wannabeparittaja-ap:n toivottua tulosta tuottamatonta "apua" MIKSI? Mahdoton yliuliyhtälö, joku tässä kucee.
Kuules Pena, kukaan nainen ei ole niin putkiaivouli että ensin sokkona pakkopimpittäisi ja sitten "järkyttyisi".
Tule (naisena) pois sieltä "apuinesi" kun kerran (naisena) niin "järkyttäää" että nainen (naisena)kin saa ITSE valita seuransa.
Sinkuilla miestutuillasi on suurempi oikeus saada vastentahtoistakin naisseuraa kun naisilla olla rauhassa?
Ei tämä elämä tästä paremmaksi muutu. Jos on kaikki jäänyt kokematta ja ikää melkein 40 eikä kunnollista (hyvätuloista) työuraakaan ole niin on todella turha parisuhteesta tai rakkaudesta haaveilla.
Minulla on jo aasialainen kaunis vaimo. Jokos sinulla on mies/nainen?