Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...

Vierailija
22.03.2023 |

Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.

Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.

Kommentit (1374)

Vierailija
61/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kirjoitat ihan vakavissasi, että kun nämä miehet ovat lähestyneet naisia, jotka ovat ystävällisesti hymyilleet heille tai muuten ilmaisseet, että ovat kiinnostuneita ja saa lähestyä, niin yhtäkkiä se samainen nainen onkin antanut tylyt pakit?

Vierailija
62/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä sanoa kauniisti toiselle kuitenkin. Ainakin omille tytöilleni yritän opettaa olemaan kiltti ja kohtelias toisia kohtaan. 

Vaikkapa: 

Kiitos kun tulit juttelemaan, mutta valitettavasti minun täytyy nyt mennä. Olen sopinut jotain muuta. 

Tai: Kivaa illanjatkoa. Oli mukava keskustella kanssasi, mutta loppuillan vietän toisten seurassa. 

Tai: Mukavaa iltaa sinulle. Sinulla on tosi kiva hymy. Valitettavasti minä olen kiinnostunut yhdestä toisesta miehestä.

Kohteliaisuus on hyve, mutta yöelämässä naisen on oltava suora ja jopa tyly, jollei halua ei-toivottua seuraa. Hymyn kehuminen on suorastaan vihreä valo ja lupaus jostain muusta joillekin urpoille.

Minä kans luin tuota lista että o-ou. Sanopa noin jollekin humalaiselle mielelle etkä pääse siitä eroon koko iltana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä sanoa kauniisti toiselle kuitenkin. Ainakin omille tytöilleni yritän opettaa olemaan kiltti ja kohtelias toisia kohtaan. 

Vaikkapa: 

Kiitos kun tulit juttelemaan, mutta valitettavasti minun täytyy nyt mennä. Olen sopinut jotain muuta. 

Tai: Kivaa illanjatkoa. Oli mukava keskustella kanssasi, mutta loppuillan vietän toisten seurassa. 

Tai: Mukavaa iltaa sinulle. Sinulla on tosi kiva hymy. Valitettavasti minä olen kiinnostunut yhdestä toisesta miehestä.

Et oo vissiin ole ollut deittailemassa useampaan vuoteen? Kohteliaisuus on hieno juttu ja vähissä näinä päivinä, mutta opeta tyttösi myös pitämään puoliaan. On paljon miehiä jotka kuvittelee että niin kauan kun nainen on kohtelias, niin hän on kiinnostunut tai häneen on mahiksia. Heihin ei ikävä kyllä auta mikään muu kuin suoraan sanominen joka saattaa vaikuttaa tylyltä, mutta vaikuttakoot. Älä kasvata tytöistäsi kynnysmattoja.

Vierailija
64/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?

"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"

"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."

"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."

Hirveän tylyä käytöstä. Onko kyse pk-seudusta varmaan? Siellä muutenkin ollaan tylyjä toisia kohtaan.

Tylyä mutta rehellistä. Mullakin on noista kolme ekaa käynyt mielessä muutamissa tilanteissa kun miehet yrittäneet iskeä, mutta toistaiseksi en ole sanonut ääneen, vaan hankkiutunut tilanteesta muilla keinoilla pois.

Onneksi et ole sanonut ääneen. Tuollaisesta voi toinen ihminen mennä rikki. Voi masentua pahemminkin. 

Vierailija
65/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus haiskahtaa hieman epäilyttävältä :)

Itse olen 36v mies, ja etsin kumppania oman ikäisteni naisten joukosta.

En ole ainakaan itse vastaanottanut tylyä käytöstä naisilta. Jos nyt jotain negatiivista haluaa sanoa, niin enemmänkin välillä ihmetyttää naisten flegmaattisuus ja passiivisuus. Naiset on lähtökohtaisesti miehiä taitavampia sosiaalisesti, ja siksi en voi kuin ihmetellä miten moni nainen paljastuu todella fleguksi seuraksi sekä viestittelyssä että kasvotusten. Ihan kuin iso osa porukasta olisi jossain rauhoittavissa mömmöissä koko ajan.

Onko ne naiset toisella kierroksella? Nimittäin voin kuvitella että jos lähtisin itse toiselle kierrokselle, nuoruuden into olisi muisto vain. Hyvin varovainen olisin varmasti.

Pääsääntöisesti ne toisella kierroksella olevat naiset joiden kanssa olen ollut tekemisissä, ovat olleet sosiaalisempia, aktiivisempia ja parempia keskustelijoita.

Yleensä nämä "flegmaatikot" olivat niitä naisia jotka eivät ole sitä ensimmäistä kierrosta vielä käyneet.

No kai se on tuossa iässä jo selvää ettei iloisimmat ja vilkkaimmat ole jäljellä...

Vierailija
66/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa: 

Miksi 'opetat' valheellisuutta ja misogyniaa että pitäisi pakosti olla toinen jollei tahdo ko. rividouchebagiä?

Vierailija
67/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa. Koska tokihan sinä naisena olet kertonut, ettei pidä mennä tyrkyttämään seuraansa ellei nainen ensin anna signaalia, että häntä saa lähestyä (hymy, tervehdys).

Vai mitä se sinun apusi tarkalleen ottaen on ollut?

Vierailija
68/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, noin naisena, että mikä niistä tuttavistasi tekisi kiinnostavia ja millaisten naisten silmissä.

Vierailija
69/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elinehto

Kaikkea saa tehdä.

Kaikkea pitää tehdä.

Kaikkia ovia täytyy tempoa,

kaikkia kuita kurkotella.

On vain yksi ehto,

elinehto:

Värisevää sielua

ei saa tallata."

T. Tabermann

No juu mutta pikkusen pitää itsekin miettiä että mihin sitä värisevää sieluaan on tunkemassa. Jos lihamyllyyn niin mieti toisenkin kerran olisiko joku parempi konsti. Kuin mennä pokkaamaan koko Uudenmaan parhaimman näköiselle ja jännimmälle naiselle vaikka itse on ihan tohveli.

Vierailija
70/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa: 

Kohteliaisuus on hyve, mutta yöelämässä naisen on oltava suora ja jopa tyly, jollei halua ei-toivottua seuraa. Hymyn kehuminen on suorastaan vihreä valo ja lupaus jostain muusta joillekin urpoille.

Minä kans luin tuota lista että o-ou. Sanopa noin jollekin humalaiselle mielelle etkä pääse siitä eroon koko iltana.

M/S Romantic-sarjassa oli juuri tällainen tapaus siinä viimeisessä jaksossa, humalainen Matias josta tuli oikea maanvaiva.

Vierailija
71/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Jorma, jos et halua tylyjä pakkeja jätä teinitytöt rauhaan, älä mee iskemään kaatokännissä, älä yritä illan kauneinta naista joka ei jaksa kuunnella enää yhtään uutta sössöttäjää.

Ihan selvinpäin ja kohteliaasti he lähestyivät. Siistit hiukset ja merkkivaatteet päällä. Naiset olivat samanikäisiä eivätkä mitään missejä.

Ap

No antoivatko ne naiset sellaisia signaaleja, että ovat huomanneet nämä tuttavamiehesi ja toivovat heidän lähestyvän? Kyllähän sinä naisena osaat sellaiset merkit lukea. Vai mitä se sinun apusi oli?

Vierailija
72/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Jorma, jos et halua tylyjä pakkeja jätä teinitytöt rauhaan, älä mee iskemään kaatokännissä, älä yritä illan kauneinta naista joka ei jaksa kuunnella enää yhtään uutta sössöttäjää.

Ihan selvinpäin ja kohteliaasti he lähestyivät. Siistit hiukset ja merkkivaatteet päällä. Naiset olivat samanikäisiä eivätkä mitään missejä.

Ap

Se ettei nainen ole "mikään missi" ei tarkoita, etteikö hän voisi silti olla huomattavasti paremman näköinen verrattuna mieheen.

Vierailija
73/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin järkytyin kun tajusin että mieskaverini on oikeasti täysi juntti enkä suosittele kellekään.

Onko sinulla sitten useinkin tapana suositella kavereitasi sulhasehdokkaiksi tapaamillesi ihmisille?

En ole ikinä suositellut kellekään ketään eikä asiat niin edes toimi. Mikä ihmeen mummo sinä olet?

Vierailija
74/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa. Koska tokihan sinä naisena olet kertonut, ettei pidä mennä tyrkyttämään seuraansa ellei nainen ensin anna signaalia, että häntä saa lähestyä (hymy, tervehdys).

Vai mitä se sinun apusi tarkalleen ottaen on ollut?

Jos ap olisi oikeasti nainen niin ei hänen tarvitsisi sitä korostaa ja tietäisi edes yleispätevät naisten jutut.

Vierailija
75/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saisin nyt auki kookospähkinän?

Kuinka tästä oikein selviän?

Vierailija
76/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No antoivatko ne naiset sellaisia signaaleja, että ovat huomanneet nämä tuttavamiehesi ja toivovat heidän lähestyvän? Kyllähän sinä naisena osaat sellaiset merkit lukea. Vai mitä se sinun apusi oli?

Arvaahan sen nyt ettei ole mitään ystävää. Jos tässä on sanaakaan totta niin ehkä ap listaa oikeasti saamiaan pakkeja. Mietipä esim sitä kun puoli- tai täysautistinen mies lukee pelimiesoppaan ja lähtee yöelämään vähän negailemaan.

Vierailija
77/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. M55

Vierailija
78/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa, noin naisena, että mikä niistä tuttavistasi tekisi kiinnostavia ja millaisten naisten silmissä.

Miehelle (simppeli peruspertti) riittää että että naisella on naisen se, mutta toisinpäin se ei riitä alkuunkaan.

Vierailija
79/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle (simppeli peruspertti) riittää että että naisella on naisen se, mutta toisinpäin se ei riitä alkuunkaan.

Ei sille simppelille peruspertillekään riittäisi jos Pertti voisi tulla joka panosta raskaaksi.

Vierailija
80/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin järkytyin kun tajusin että mieskaverini on oikeasti täysi juntti enkä suosittele kellekään.

Onko sinulla sitten useinkin tapana suositella kavereitasi sulhasehdokkaiksi tapaamillesi ihmisille?

En ole ikinä suositellut kellekään ketään eikä asiat niin edes toimi. Mikä ihmeen mummo sinä olet?

Mä en suosittelisi "kavereita". Ole rehellinen noille miehille. Asenne muutoksen jälkeen ohjaisin Puolaan ja muualle Itä-Eurooppaan. Kuuluisa mutta tulee nyt. Vehkeet täytyy kaivaa esiin. Itä-Euroopassa mies vastaa treffeistä sekä perheestä. Vaatekerran plus sitrus tuoksuisen hajuveden saa Amazonista. Kotioloissa voi opetella vetämään tuoleja ja auttamaan mielikuvitus naiselle takin. Kukat täytyy olla joka kerta matkassa. Noin! Onnea Tinderiin.

Treffit järkätään ravintolassa. Nainen päättää jatkaako loppu lomaa kylpylän puolella. Ota teksti talteen.