Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...
Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.
Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ne ihkumiestuttusinkut sitten pitäisi väkisin parittaa itseään rumemmille huonokäytöksisille toksisille naisille?
Ps. vastaan itse jos ei sitä ainoaa todellista vastausta tule!
Pitää tarjota sille mitä on tarjolla eikä millekään mielikuvitus satuprinsessalle.
Naista (kuin naista) = naisen värkkiä saatava = huonokäytöksisiä myrkyllisiä tusinavonkareita = iki-inkkelit.
Jahdataanko naisia mielenkiintoisten keskustelujen takia? Juuri se värkki siinä eniten kiinnostaa.
Miksi sitä ei sitten voi ostaa? Eikö se olisi kaikkien kannalta yksinkertaisinta?
Vierailija kirjoitti:
No "naisena" voit lakata hysteerisesti järkkyilemästä aiheetta ja ihan vain itse phyllistää niille miestutuillesi.
Tämä. Sitä ja vain sitähän he ovat vailla, koska muuten heillä olisi muutakin tarjottavaa ja siten vientiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ne ihkumiestuttusinkut sitten pitäisi väkisin parittaa itseään rumemmille huonokäytöksisille toksisille naisille?
Ps. vastaan itse jos ei sitä ainoaa todellista vastausta tule!
Pitää tarjota sille mitä on tarjolla eikä millekään mielikuvitus satuprinsessalle.
Naista (kuin naista) = naisen värkkiä saatava = huonokäytöksisiä myrkyllisiä tusinavonkareita = iki-inkkelit.
Jahdataanko naisia mielenkiintoisten keskustelujen takia? Juuri se värkki siinä eniten kiinnostaa.
Tottakai näin, mutta jos on itse tohvelieläimen "älyllä" varustettu tyhjäpäinen tusinatursas prinssinakilla niin yksipuoliset kiinnostuksensa eivät ketään naarasvärkillistä vaan valitettavasti kiinnosta, joten turha uliulista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?
"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"
"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"
"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."
"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."
Todella outoa. Koska tokihan sinä naisena olet kertonut, ettei pidä mennä tyrkyttämään seuraansa ellei nainen ensin anna signaalia, että häntä saa lähestyä (hymy, tervehdys).
Vai mitä se sinun apusi tarkalleen ottaen on ollut?
Jos ap olisi oikeasti nainen niin ei hänen tarvitsisi sitä korostaa ja tietäisi edes yleispätevät naisten jutut.
Kaikki me tiedämme, että ap on mies. Yritän näillä kommenteilla saada hänet ymmärtämään, kuinka naurettavan hän itsestään tekee.
Miehellä ei ole naisen hahmotuskykyä/ymmärrystä. Norminainen on kanssanaisten puolella eikä vastaan.
Naisena olen naisena kokonaisena, olennaisena naisena surkeana kun naislarppaukseni ei mene läpi naisena.
Haluaisitko itse seurustella näiden miesten kanssa? Miksi? Miksi ei?
Miksi tuntemattomien naisten pitäisi antaa heille huomiota?
Kyllä minä ainakin annan pakit juurikin hyvännäköisille. Mitä ihmettä ne minusta haluaisivat, muuta kuin helpon panon. Kuinka kauan katsoisivat, kun saavat kauniimpiakin?
Sama kyllä merkkivaatteiden kanssa. En ole ollenkaan samalla aaltopituudella, olen rönttävaatetyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti Jorma.
On se totta. Ei tämä ole mikään provo.
Ihan sama, mutta vähäjärkisyytesi ja huono suomen kielesi on pahuksen miestyypillistä, Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tarvitse naista pilaamaan elämää.
Tuo on totta. Mies pystyy pilaamaan elämänsä ihan itse ja niinhän te teette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa. Koska tokihan sinä naisena olet kertonut, ettei pidä mennä tyrkyttämään seuraansa ellei nainen ensin anna signaalia, että häntä saa lähestyä (hymy, tervehdys).
Jos ap olisi oikeasti nainen niin ei hänen tarvitsisi sitä korostaa ja tietäisi edes yleispätevät naisten jutut.
Kaikki me tiedämme, että ap on mies. Yritän näillä kommenteilla saada hänet ymmärtämään, kuinka naurettavan hän itsestään tekee.
Kuten tiedämme, kaikki naiset ovat niin samasta puusta veistettyjä, että jos joku ei kirjoita, toimi ja ajattele tarkalleen siten kuin kaikki muutkin, hän on mies.
Vierailija kirjoitti:
Kommee kulli pittää olla
Juu ja kun mies menee kulli edellä niin tulos on taattu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tiedämme, kaikki naiset ovat niin samasta puusta veistettyjä, että jos joku ei kirjoita, toimi ja ajattele tarkalleen siten kuin kaikki muutkin, hän on mies.
Naisista harva jää lukutaidottomaksi. Useimmat oppivat kirjoittamaan hyvää kirjakieltä tai yleiskieltä, eivätkä aloita yksikön ensimmäisen persoonan väitelauseita ilmoittamalla sukupuolensa. Kas kun ei tarvitse.
Kirjakieli on sangen yhdenlaista, mutta huono suomi on aina erilaista. Ap ja sinäkin olette erittäin vähän lukeneita poikasia.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti perustason kaksitahtisella:
"Moi, lähetääks panee?" Ja
"Fitun ruma läski huåra, enmäolissua halunnukaa!" Ja
Seuraava uhri siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on sanottu sulle itsellesi sen jälkeen kun olet mennyt sössöttämään jotain törkeää, Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se parempi tulla torjutuksi suoraan, kuin jäädä roikkumaan siinä toivossa, että entä jos. On julmaa antaa toivoa, jos sitä ei ole.
Joo, mutta voisihan sitä jotain käytöstapoja omata.
Niin metsä (naiset) vastaa kuin (incel) sinne huutelee.
Mitä tilaat, sitä saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?" on ainoa töykeä heitto, mutta mitä vikaa noissa muissa on? Kysyy eikö löydy peiliä kotoa, joka muuten on aika kummaa jos ei löydy, ja muut ihan suorat pakit "älä tule uudestaan juttelemaan", sehän hyvin ja selkeästi sanottu ettei kiinnosta. Katos kun naisten pitää sanoa tuolla lailla suoraan, jos yrittää kohteliaammin sanoa niin se ei mene jakeluun eikä pääse ukosta eroon.
Kuulostaa siltä, että ap:n pitäisi löytää miestutuilleen paremmin käyttäytyviä naisia.
Tai järkätä niille jotain tapakasvatusta ja hygieniaopetusta. Maatiaishaisulien tavat eivät toimi nykyään, se hiuksista luolaan raahaaminen, munan heiluttelu jne.
Mutta ollaan varmaan yksimielisiä siitä, että ap on miespuolinen ja kirjoittaa omista kokemuksistaan. Hän ei siteeraa omia törkeyksiään, ainoastaan lievemmät vastaukset niihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin annan pakit juurikin hyvännäköisille. Mitä ihmettä ne minusta haluaisivat, muuta kuin helpon panon. Kuinka kauan katsoisivat, kun saavat kauniimpiakin?
Sama kyllä merkkivaatteiden kanssa. En ole ollenkaan samalla aaltopituudella, olen rönttävaatetyyppi
Puit ajatukseni sanoiksi. "Helmiä sioille mulle tämmönen" on lempparisanontojani.