Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...

Vierailija
22.03.2023 |

Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.

Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.

Kommentit (1374)

Vierailija
101/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kajaanin kokoisessa kaupungissa asiansa hoitava, harrastuksissa aktiivinen, 180cm kohtelias nuori mies on voinut olla kovaa valuuttaa joskus 2002. 

Siitä on kuitenkin yli 20 vuotta aikaa ja iso osa ihmisistä asuu etelässä ja lännessä suurissa kasvukeskuksissa. Lihamarkkinat ovat globaalit ja naiset saavat ilmaisia matkoja ja tarjouksia miesmalleilta kaikkialta Euroopasta. Ensin tuli nettitreffit, sitten somet ja sitten Tinder ja noiden päälle vielä uusia ulkonäkökeskeisiä someja. 

Miesten "laatu" on noussut näiden vuosien aikana ja ihan Z-sukupolven nuoretkin puhuvat kuin psykoterapeutit ihmissuhdeasioita pohtiessa. Mutta ulkonäkö on tärkeintä ja yleinen tason nousu ei muuta suosion jakaantumissuhdetta, jota Tinder yms. on vääristänyt viime vuosina todella paljon. 

Moni nainen on niin sanotusti ennemmin extrana Henry Cavillin elokuvassa esiintyen ruudulla sekunnin, kuin naispääosassa Arttu Wiskarin tähdittämässä elokuvassa. 

Sinä oot nuuhkinut jauhoja. Ja hei, jos haluat mainokseen, otapa yhteyttä roolittajaan. Mainoskuvaus kestää päivän ja siitä maksetaan tonniviissataa. Mun mies on ollut sekä tv-mainoksessa että tv-sarjassa.

Vierailija
102/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitää viedä lahjaksi laatikollinen mämmiä että edes tulee seuraavat treffit.

😂

Joo, mieluummin pikku tuokkonen kuin se 110 kg, mitä nuo tarjoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako heti kyselemään seksistä kuten suurin osa miehistä tai vaihtoehtoisesti on kuin kuohittu eli avuton seksissä?

Vierailija
104/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Jorma, jos et halua tylyjä pakkeja jätä teinitytöt rauhaan, älä mee iskemään kaatokännissä, älä yritä illan kauneinta naista joka ei jaksa kuunnella enää yhtään uutta sössöttäjää.

Ihan selvinpäin ja kohteliaasti he lähestyivät. Siistit hiukset ja merkkivaatteet päällä. Naiset olivat samanikäisiä eivätkä mitään missejä.

Ap

No antoivatko ne naiset sellaisia signaaleja, että ovat huomanneet nämä tuttavamiehesi ja toivovat heidän lähestyvän? Kyllähän sinä naisena osaat sellaiset merkit lukea. Vai mitä se sinun apusi oli?

Jos ap olisi nainen (100-varmasti ei ole), hän olisi se äijäporukassa itseään ilmaiseksi juotattava miesmäinen emäntä, eräänlainen homoemon tyylinen incel-äippä.

Huom, homoemo ei loisi.

Joka puliremmissä on yksi akka.

Vierailija
105/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen urpo puhuu tuolla tavalla, että olen tehnyt sitä ja tätä naisena tai miehenä? Oikeastiko te päästätte suustanne tuollaista muuallakin kuin täällä röllipalstalla?

Yritätkö ymmärtää väärin, että pääset öyhöttämään sukupuoliasioista? Tässähän ap. kertoi sukupuolensa, koska katsoi sen olevan mainitsemisen arvoinen. Sinä et sitä päätä, onko se sitä. Siinä ei ole mitään arvolatausta, vaan se on fakta samoin kuin muunsukupuolisuus tai mikä tahansa muukin. 

Vierailija
106/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?

"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"

"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."

"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."

Tuontyylisiä pakkeja olen saanut jo ennakkoon vaikka en ole edes lähestynyt, jopa ilman mitään katsekontaktia, jossain baarissa tuntematon  nainen kävelee vastaan ja ensi töikseen antaa pakit. Itse on että anteeksi sanoitko jotain minulle ja sitten tulee lisää tylytystä.

Myös niin että istun jossain pöydässä, pari naista istuutuu samaan pöytään ja hetken päästä pyytää minua poistumaan ja uhkaa hakea portsarin heittämään pihalle ellen lähde, sanaakaan ei ole vaihdettu sitä ennen.

Mies

Vierailija
107/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuontyylisiä pakkeja olen saanut jo ennakkoon vaikka en ole edes lähestynyt, jopa ilman mitään katsekontaktia, jossain baarissa tuntematon  nainen kävelee vastaan ja ensi töikseen antaa pakit. Itse on että anteeksi sanoitko jotain minulle ja sitten tulee lisää tylytystä.

Myös niin että istun jossain pöydässä, pari naista istuutuu samaan pöytään ja hetken päästä pyytää minua poistumaan ja uhkaa hakea portsarin heittämään pihalle ellen lähde, sanaakaan ei ole vaihdettu sitä ennen.

Mies

Uskon ihan oikeasti että sinulla on jotain todella suuria vaikeuksia käyttäytyä sosiaalisten normien mukaisesti. Oletko kuullut sellaisesta kuin eristäytyvä persoona? Yksi kriteereistä on tahdosta riippumaton kyvyttömyys noudattaa sosiaalisia normeja. Perehtymällä asiaan ja kouluttamalla itseäsi todennäköisesti asiat sujuisivat paljon paremmin.

Vierailija
108/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on linjassa se yleisen havainnon kanssa että palstan syrjäytyneet naisettomat miehet yrittävät pariutua täysin eri liigassa pelaavien naisten kanssa. Se näkyy niin kaikesta. Tyyppien puheissa kaksimetrisistä kalsarikirurgeista ei ole muuten mitään järkeä. Jos Sara Sieppi on tällaisen mielestä 6/10, niin onko mikään ihme että kommentit lähestyessä on. tuollaisia.

Vierailija
109/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on linjassa se yleisen havainnon kanssa että palstan syrjäytyneet naisettomat miehet yrittävät pariutua täysin eri liigassa pelaavien naisten kanssa. Se näkyy niin kaikesta. Tyyppien puheissa kaksimetrisistä kalsarikirurgeista ei ole muuten mitään järkeä. Jos Sara Sieppi on tällaisen mielestä 6/10, niin onko mikään ihme että kommentit lähestyessä on. tuollaisia.

Miehet: Miehellehän kelpaa kuka vaan nainen kunhan sillä on toosa.

Miehet myös: Pakko lähtee ulkomaille kun kaikki suomalaiset naiset on liian rumia.

Vierailija
110/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt hyväntekeväisyydestä aleta seurustelemaan kenenkään kanssa. Jos ei kiinnosta, annetaan pakit. Ihan sama kuinka jonkunmielestä hyvännäköinen ja minkälaiset vaatteet ja statukset, jos ei sytytä minua niin ei sytytä. Etsii semmosen ketä sytyttää!

Vierailija
111/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Uskon ihan oikeasti että sinulla on jotain todella suuria vaikeuksia käyttäytyä sosiaalisten normien mukaisesti. Oletko kuullut sellaisesta kuin eristäytyvä persoona? Yksi kriteereistä on tahdosta riippumaton kyvyttömyys noudattaa sosiaalisia normeja. Perehtymällä asiaan ja kouluttamalla itseäsi todennäköisesti asiat sujuisivat paljon paremmin.

Oikeesti millä tavalla sitten kuuluisi oikeaoppisesti kävellä narikasta baaritiskin suuntaan että noudattaisi sosiaalisia normeja?

Tai istua pöydässä?

Sama mies

Vierailija
112/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. On olemassa hyvin käyttäytyviä, komeitakin miehiä. On olemassa naisia, jotka ovat kus*päitä. Ihmisluonne on monimutkainen asia.

Tämä on kuitenkin naisvaltainen palsta, joten tänne ei kannata miesten ongelmista avautua.

Vierailija
113/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. On olemassa hyvin käyttäytyviä, komeitakin miehiä. On olemassa naisia, jotka ovat kus*päitä. Ihmisluonne on monimutkainen asia.

Tämä on kuitenkin naisvaltainen palsta, joten tänne ei kannata miesten ongelmista avautua.

Kannattaa, mutta jos aloittaa syyttelemällä saa mitä tilaa.

Vierailija
114/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä sanoa kauniisti toiselle kuitenkin. Ainakin omille tytöilleni yritän opettaa olemaan kiltti ja kohtelias toisia kohtaan. 

Vaikkapa: 

Kiitos kun tulit juttelemaan, mutta valitettavasti minun täytyy nyt mennä. Olen sopinut jotain muuta. 

Tai: Kivaa illanjatkoa. Oli mukava keskustella kanssasi, mutta loppuillan vietän toisten seurassa. 

Tai: Mukavaa iltaa sinulle. Sinulla on tosi kiva hymy. Valitettavasti minä olen kiinnostunut yhdestä toisesta miehestä.

"kiitos mielenkiinnosta, mutta tulin tänne juhlimaan kavereitteni kanssa, moikka"

Vierailija
115/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Oikeesti millä tavalla sitten kuuluisi oikeaoppisesti kävellä narikasta baaritiskin suuntaan että noudattaisi sosiaalisia normeja?

Tai istua pöydässä?

Sama mies

Katso mallia muista miehistä. En nimittäin usko hetkeäkään, että tuollaista tapahtuisi baareissa muille.

Vierailija
116/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Tai istua pöydässä?

Sama mies

No esimerkiksi siten ettei mene johonkin teinipaikkaan seisoskelemaan joka viikonloppu niin että on kaikkien tuntema säälittävä kantapäikko. Hyvinkin saattaa olla että joku känninen teini siinä tapauksessa aukoo päätä ohi kävellessä että joo ei Pertti tälläkään kertaa ja mene setämies ikästesi baariin.

Vierailija
117/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kyllä ikinä tarvinnut kauhean tyly olla, vaikka miehiä on kyllä lähestynyt. Sit vasta jos ovat muuttuneet takiaiseksi niin on pitänyt käyttää suorempaa viestintää. Pahimmillaan sekään ei tehoa, eikä edes se että tanssii/flirttailee jonkun toisen kanssa, silti saatetaan tulla kinuamaan seuraan.

Mutta olen kyllä todistanut kun kaveri aika törkeästi tylytti yhtä ihan viatonta miespoloa, tässä tosin oli taustalla se että muutaman edellinen yrittäjä oli todellisia törppöjä ja ehkä sen takia oli tunteet pinnassa. Vaikka eihän se tän jälkimmäisen vika ollut. Että sinänsä uskon että miehet kohtaa tylyn oloisiakin naisia.

Vierailija
118/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe. Kilometrien päähän näkyy, että ulimiehen aloitus on.

Vierailija
119/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Villi veikkaus: möllötät niitä naisia ahdistavasti ja he tietävät että on vain ajan kysymys, milloin tulet tyrkyttämään heille itseäsi.

Vierailija
120/1374 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne miehet on lähestyneet, koska tälleen NAISENA voin sanoa, että aika iso kynnys on noin epäkohteliaasti kenelläkään sanoa. Tuollaisen kommentit vaatii jo sen, että lähestynyt mies ei ole osannut lukea tilannetta ja naisen signaaleja siitä, että ei kiinnosta ja on huono hetki. Eli on ihan takuulla koetettu jo nätisti sanoa, mutta toinen ei vain tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme