Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...

Vierailija
22.03.2023 |

Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.

Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.

Kommentit (1374)

Vierailija
21/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä ihme tapaus, kun änkeää toisten elämään. Ap puhuu miestutuista, ei esimerkiksi veljestään tai läheisestä ystävästä. Siis useista miespuolisista tuttavista, joita on yrittänyt parittaa ilmeisesti ihan vieraille naisille. Typerää. Hanki elämä, ap.

Vierailija
22/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se parempi tulla torjutuksi suoraan, kuin jäädä roikkumaan siinä toivossa, että entä jos. On julmaa antaa toivoa, jos sitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?

"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"

"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."

"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."

Vierailija
24/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eivät edes ole mitään rumia" jankwänkillä paljastat oman ja pimpittämiesi inkkelien sisäisen + ulkoisen rumuuden.

Vierailija
25/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se parempi tulla torjutuksi suoraan, kuin jäädä roikkumaan siinä toivossa, että entä jos. On julmaa antaa toivoa, jos sitä ei ole.

Joo, mutta voisihan sitä jotain käytöstapoja omata.

Vierailija
26/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Jorma, jos et halua tylyjä pakkeja jätä teinitytöt rauhaan, älä mee iskemään kaatokännissä, älä yritä illan kauneinta naista joka ei jaksa kuunnella enää yhtään uutta sössöttäjää.

Ihan selvinpäin ja kohteliaasti he lähestyivät. Siistit hiukset ja merkkivaatteet päällä. Naiset olivat samanikäisiä eivätkä mitään missejä.

Ap

Ehkä mies on tylsä noiden naisten mielestä. He ovat vääränlaisia tuolle miehelle.

Vierailija
27/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Joko tää on provo tai sitten tässä oikeesti nähdään mitä tapahtuu kun incel menee alakoululaisen pojan arkivaatteissa johonkin pintapaikkaan kännissä sössöttämään aivan liian laitetuille naisille.

Vierailija
28/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa, onko miehellä merkkivaatteet?

Juu, rikkinäisillä pieruverkkareilla ja homeelta haisevalta ruutupaidalla vaan pokaamaan. Takuuvarma success.

Vierailija
29/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle kalle! Älä ole niin Dillle!

Vierailija
30/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta voisihan sitä jotain käytöstapoja omata.

Missä omat käytöstapasi kun rivien välistä paljastuu heti että mielestäsi rumille on ok antaa tylytkin pakit?

Vierailija
31/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus haiskahtaa hieman epäilyttävältä :)

Itse olen 36v mies, ja etsin kumppania oman ikäisteni naisten joukosta.

En ole ainakaan itse vastaanottanut tylyä käytöstä naisilta. Jos nyt jotain negatiivista haluaa sanoa, niin enemmänkin välillä ihmetyttää naisten flegmaattisuus ja passiivisuus. Naiset on lähtökohtaisesti miehiä taitavampia sosiaalisesti, ja siksi en voi kuin ihmetellä miten moni nainen paljastuu todella fleguksi seuraksi sekä viestittelyssä että kasvotusten. Ihan kuin iso osa porukasta olisi jossain rauhoittavissa mömmöissä koko ajan.

Vierailija
32/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin juuri pari pakettia mämmiä, saattaa ollla että juostava vessaan enkä kerkeä hoitamaan cupido treffipalveluani.

Ap

Vierailija
33/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos reaktiot ovat olleet tällaisia, ne miehet ovat olleet rumia verrattuna naiseen, vaikka sinä olisit ollut toista mieltä. On ihmisiä joiden käsitykset ulkonäöstä ovat täysin vinksallaan, ja sinä mitä ilmeisimmin kuulut heihin.

Olen kyllä 100% varma että ap on mies. Todennäköisesti se pakkeja saanut mies.

Vierailija
34/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?" on ainoa töykeä heitto, mutta mitä vikaa noissa muissa on? Kysyy eikö löydy peiliä kotoa, joka muuten on aika kummaa jos ei löydy, ja muut ihan suorat pakit "älä tule uudestaan juttelemaan", sehän hyvin ja selkeästi sanottu ettei kiinnosta. Katos kun naisten pitää sanoa tuolla lailla suoraan, jos yrittää kohteliaammin sanoa niin se ei mene jakeluun eikä pääse ukosta eroon.

Vierailija
35/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani miehet kutsuvat tuollaista toimintaa paritukseksi, vaikka rahasta ei kai tässä ole puhe.

On vaikea uskoa, että miehet antaisivat jonkun naisen hoidella tällaisia asioita heidän puolestaan. Missä on noiden miesten itsetunto ?

Yleensäkin on niin, että jos joku kolmas katsoo "nuo kaksi sopisivat yhteen", niin se ei onnistu. Ihmisten pitää itse löytää toisensa.

Vierailija
36/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "naisena" voit lakata hysteerisesti järkkyilemästä aiheetta ja ihan vain itse phyllistää niille miestutuillesi.

Vierailija
37/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?" on ainoa töykeä heitto, mutta mitä vikaa noissa muissa on? Kysyy eikö löydy peiliä kotoa, joka muuten on aika kummaa jos ei löydy, ja muut ihan suorat pakit "älä tule uudestaan juttelemaan", sehän hyvin ja selkeästi sanottu ettei kiinnosta. Katos kun naisten pitää sanoa tuolla lailla suoraan, jos yrittää kohteliaammin sanoa niin se ei mene jakeluun eikä pääse ukosta eroon.

Kuulostaa siltä, että ap:n pitäisi löytää miestutuilleen paremmin käyttäytyviä naisia.

Vierailija
38/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa, onko miehellä merkkivaatteet?

Niinpä, nekin voivat olla rumia ja vanhoja ja ne voi yhdistää tyylittömästi, kuten useimmat miehet tekevät. Sit kuvitellaan että ollaan joku saalis kun on nyt tätä kallista huippumerkkiä päällä.

Vierailija
39/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos reaktiot ovat olleet tällaisia, ne miehet ovat olleet rumia verrattuna naiseen, vaikka sinä olisit ollut toista mieltä. On ihmisiä joiden käsitykset ulkonäöstä ovat täysin vinksallaan, ja sinä mitä ilmeisimmin kuulut heihin.

Olen kyllä 100% varma että ap on mies. Todennäköisesti se pakkeja saanut mies.

Eiköhän ap ole mies ja voihan olla että noi on ap:n oikeasti saamia pakkeja. Jos on ne kertovat karua kieltään siitä miten tragikoomisen vääriä naisia ap yrittää.

Vierailija
40/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen urpo puhuu tuolla tavalla, että olen tehnyt sitä ja tätä naisena tai miehenä? Oikeastiko te päästätte suustanne tuollaista muuallakin kuin täällä röllipalstalla?

En puhu noin, mutta tänne kirjoittelen tuolla tyylillä.

Onko ne niitä Naisena olen sitä mieltä, että on hyvä, että Marin ottaa lisää lainaa, koska shoppailu on kivaa -aloituksia?

Jos minä puhun jonkun kanssa oikeassa elämässä niin kai se on sanomattakin selvää hänelle että olen nainen....?