Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen (naisena) yrittänyt auttaa sinkkuja miestuttuja löytämään naisseuraa ja olen järkyttynyt...

Vierailija
22.03.2023 |

Olen hyvin järkyttynyt siitä miten huonosti naiset heitä kohtelevat.

Ja nämä tutut eivät edes ole mitään rumia. Sanoisinko nyt että he ovat usein ulkonäöllisesti yrittämiään naisia paljon paremmalla tasolla. Hyväkäytöksisiä he ovat myös. Se ei kuitenkaan ollenkaan estä naisia antamasta hyvin tylyjä pakkeja.

Kommentit (1374)

Vierailija
41/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa, onko miehellä merkkivaatteet?

Juu, rikkinäisillä pieruverkkareilla ja homeelta haisevalta ruutupaidalla vaan pokaamaan. Takuuvarma success.

Juu, se on merkkivaatteet tai pieruverkkarit, muita vaihtoehtojahan tosta väliltä ei löydy.

Vierailija
42/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aatteli olevansa levelillä 52 mutta olikin levelillä 20.

Love guruksi ei susta ny kyll oo näill meriiteillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus haiskahtaa hieman epäilyttävältä :)

Itse olen 36v mies, ja etsin kumppania oman ikäisteni naisten joukosta.

En ole ainakaan itse vastaanottanut tylyä käytöstä naisilta. Jos nyt jotain negatiivista haluaa sanoa, niin enemmänkin välillä ihmetyttää naisten flegmaattisuus ja passiivisuus. Naiset on lähtökohtaisesti miehiä taitavampia sosiaalisesti, ja siksi en voi kuin ihmetellä miten moni nainen paljastuu todella fleguksi seuraksi sekä viestittelyssä että kasvotusten. Ihan kuin iso osa porukasta olisi jossain rauhoittavissa mömmöissä koko ajan.

Onko ne naiset toisella kierroksella? Nimittäin voin kuvitella että jos lähtisin itse toiselle kierrokselle, nuoruuden into olisi muisto vain. Hyvin varovainen olisin varmasti.

Vierailija
44/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä miten nämä naiset ovat käyttäytyneet?

"Eikö sinulla ole peiliä kotona?"

"Et kai tosissasi luule että sulle olisi mitään mahiksia?"

"Mieluummin naisen kuin sinun kanssa."

"Mä meen nyt vessaan. Älä tule uudestaan juttelemaan."

Hirveän tylyä käytöstä. Onko kyse pk-seudusta varmaan? Siellä muutenkin ollaan tylyjä toisia kohtaan.

Vierailija
45/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ne ihkumiestuttusinkut sitten pitäisi väkisin parittaa itseään rumemmille huonokäytöksisille toksisille naisille? 

Ps. vastaan itse jos ei sitä ainoaa todellista vastausta tule!

Vierailija
46/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän tylyä käytöstä. Onko kyse pk-seudusta varmaan? Siellä muutenkin ollaan tylyjä toisia kohtaan.

Kyllä.

Vierailija
47/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä sanoa kauniisti toiselle kuitenkin. Ainakin omille tytöilleni yritän opettaa olemaan kiltti ja kohtelias toisia kohtaan. 

Vaikkapa: 

Kiitos kun tulit juttelemaan, mutta valitettavasti minun täytyy nyt mennä. Olen sopinut jotain muuta. 

Tai: Kivaa illanjatkoa. Oli mukava keskustella kanssasi, mutta loppuillan vietän toisten seurassa. 

Tai: Mukavaa iltaa sinulle. Sinulla on tosi kiva hymy. Valitettavasti minä olen kiinnostunut yhdestä toisesta miehestä.

Vierailija
48/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylyä mutta rehellistä. Mullakin on noista kolme ekaa käynyt mielessä muutamissa tilanteissa kun miehet yrittäneet iskeä, mutta toistaiseksi en ole sanonut ääneen, vaan hankkiutunut tilanteesta muilla keinoilla pois.

Vierailija
49/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaanin kokoisessa kaupungissa asiansa hoitava, harrastuksissa aktiivinen, 180cm kohtelias nuori mies on voinut olla kovaa valuuttaa joskus 2002. 

Siitä on kuitenkin yli 20 vuotta aikaa ja iso osa ihmisistä asuu etelässä ja lännessä suurissa kasvukeskuksissa. Lihamarkkinat ovat globaalit ja naiset saavat ilmaisia matkoja ja tarjouksia miesmalleilta kaikkialta Euroopasta. Ensin tuli nettitreffit, sitten somet ja sitten Tinder ja noiden päälle vielä uusia ulkonäkökeskeisiä someja. 

Miesten "laatu" on noussut näiden vuosien aikana ja ihan Z-sukupolven nuoretkin puhuvat kuin psykoterapeutit ihmissuhdeasioita pohtiessa. Mutta ulkonäkö on tärkeintä ja yleinen tason nousu ei muuta suosion jakaantumissuhdetta, jota Tinder yms. on vääristänyt viime vuosina todella paljon. 

Moni nainen on niin sanotusti ennemmin extrana Henry Cavillin elokuvassa esiintyen ruudulla sekunnin, kuin naispääosassa Arttu Wiskarin tähdittämässä elokuvassa. 

Vierailija
50/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen urpo puhuu tuolla tavalla, että olen tehnyt sitä ja tätä naisena tai miehenä? Oikeastiko te päästätte suustanne tuollaista muuallakin kuin täällä röllipalstalla?

En puhu noin, mutta tänne kirjoittelen tuolla tyylillä.

Onko ne niitä Naisena olen sitä mieltä, että on hyvä, että Marin ottaa lisää lainaa, koska shoppailu on kivaa -aloituksia?

Se naisena-provo on 100% miehen aikaansaannoksia.

Vierailija
51/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ne ihkumiestuttusinkut sitten pitäisi väkisin parittaa itseään rumemmille huonokäytöksisille toksisille naisille? 

Pitää tarjota sille mitä on tarjolla eikä millekään mielikuvitus satuprinsessalle.

Vierailija
52/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät reagoi naisten antamiin pakkeihin "no se oli ruma ja läski h u o r a muutenkin!!!", tiedoksi vain aloittajalle jos ajattelit esittää naista myöhemminkin jossain :)

Vierailija
53/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että ap luuli että nämä miehet ovat top 10 miehiä mutta kukaan muu ei nähnyt asiaa näin.

Koska ne on sen ystäviä tietenkin ne on ap mielestä ainakin 10+++ miehiä.

Vierailija
54/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä sanoa kauniisti toiselle kuitenkin. Ainakin omille tytöilleni yritän opettaa olemaan kiltti ja kohtelias toisia kohtaan. 

Vaikkapa: 

Kiitos kun tulit juttelemaan, mutta valitettavasti minun täytyy nyt mennä. Olen sopinut jotain muuta. 

Tai: Kivaa illanjatkoa. Oli mukava keskustella kanssasi, mutta loppuillan vietän toisten seurassa. 

Tai: Mukavaa iltaa sinulle. Sinulla on tosi kiva hymy. Valitettavasti minä olen kiinnostunut yhdestä toisesta miehestä.

Kohteliaisuus on hyve, mutta yöelämässä naisen on oltava suora ja jopa tyly, jollei halua ei-toivottua seuraa. Hymyn kehuminen on suorastaan vihreä valo ja lupaus jostain muusta joillekin urpoille.

Vierailija
55/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, yrität löytää seuraa aivan liian hyvännäköisistä ilman rahkeita. Antavat sinulle runssaasti yhden pisteen vihjeitä. Vaikka et omasta mielestäsi ole epäsiisti, voit olla epäsiisti siihen paikkaan missä pyörit. Joka tapauksessa jos nainen ihmettelee että luuletko oikeasti että on makuja, niin siitä viimeistään tiedät ettei sulla ole realistista käsitystä siitä kuka voisi olla kiinnostunut. Etkä tosiaan ole maailmanhistorian ensimmäinen mies. Jos roikut baarissa, jossa on 10+ vuotta ikäistäsi nuorempia, saat mitä tilaat.

Vierailija
56/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä ap muka olet oikeasti nainen, niin miksi et itse aloita suhdetta näiden upeiden miestesi kanssa vaan tyrkytät heitä meille muille, jotka emme ole kiinnostuneita?

Vierailija
57/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää viedä lahjaksi laatikollinen mämmiä että edes tulee seuraavat treffit.

Vierailija
58/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tarjota sille mitä on tarjolla eikä millekään mielikuvitus satuprinsessalle.

Naista (kuin naista) = naisen värkkiä saatava = huonokäytöksisiä myrkyllisiä tusinavonkareita = iki-inkkelit.

Vierailija
59/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus haiskahtaa hieman epäilyttävältä :)

Itse olen 36v mies, ja etsin kumppania oman ikäisteni naisten joukosta.

En ole ainakaan itse vastaanottanut tylyä käytöstä naisilta. Jos nyt jotain negatiivista haluaa sanoa, niin enemmänkin välillä ihmetyttää naisten flegmaattisuus ja passiivisuus. Naiset on lähtökohtaisesti miehiä taitavampia sosiaalisesti, ja siksi en voi kuin ihmetellä miten moni nainen paljastuu todella fleguksi seuraksi sekä viestittelyssä että kasvotusten. Ihan kuin iso osa porukasta olisi jossain rauhoittavissa mömmöissä koko ajan.

Onko ne naiset toisella kierroksella? Nimittäin voin kuvitella että jos lähtisin itse toiselle kierrokselle, nuoruuden into olisi muisto vain. Hyvin varovainen olisin varmasti.

Pääsääntöisesti ne toisella kierroksella olevat naiset joiden kanssa olen ollut tekemisissä, ovat olleet sosiaalisempia, aktiivisempia ja parempia keskustelijoita.

Yleensä nämä "flegmaatikot" olivat niitä naisia jotka eivät ole sitä ensimmäistä kierrosta vielä käyneet.

Vierailija
60/1374 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elinehto

Kaikkea saa tehdä.

Kaikkea pitää tehdä.

Kaikkia ovia täytyy tempoa,

kaikkia kuita kurkotella.

On vain yksi ehto,

elinehto:

Värisevää sielua