Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tori.fi tavara ei vedä

Vierailija
20.03.2023 |

tällaisen havainnon tehnyt että ajat on nyt kovat kun ei tavara liiku kovin hyvin tori.fi palvelussa. olen myynyt paljon ja nousukautena tavara suorastaan ryöstetään käsistä, nyt on hiljaisemmat ajat selvästi tulleet kun on epävarmat ajat maailmalla. ihmiset eivät uskalla nyt kuluttaa entiseen malliin. tavara liikkuu hitaasti. oliko tällaista 90 luvun alun laman aikaan?

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta pitää olla oikea. Käytetty on puolet uuden hinnasta tai vähemmän.

Miksi antaisin itse kalliilla ostamani, hyvän käyttöarvon omaavan tavarani pilkkahintaan? Itse myin uuttaa 1100e puhelinta niin se olisi pitänyt saada 700-800e hintaan. Jo on naurettavaa. Laitoin linkin katso tosta hinta verkkokaupasta.

Mä en edes ostaisi yksityiseltä ihmiseltä kallista puhelinta jos hintaero myymälään verrattuna on pieni, vaikkakin olisi uusi ja käyttämätön tuote. Ostaisin kaupasta.

Saako kysyä mikä on syynä siihen, että myit sitä?

Olin rahapuhassa ja piti maksaa vuokra. En saanut enää lainaa mistään joten ostin 1100e puhelimen 12x100e Klarna osamaksulla ja sai ilman rahaa liikkeestä käteen. Olin kuullut että IPhonet pitävät hyvin arvonsa jopa käytettyinä ja vanhoina. Luulin että uudesta saa helposti 900-1000e mutta näköjään ei. Ihmisten tyhmyys on rajaton. Maksakaa sitten Verkkokauppaan 1100e jos ei 20% alennus uudesta tuotteesta kelpaa. Sellaista ei saa mistään liikkeestä!

Ei kukaan osta käytettyä elektroniikkaa lähes uuden hinnalla. Jos puhelin maksaa uutena 1100, niin sopiva hinta siitä käytetynä on maksimissaan 500 euroa, jos se on uudenveroinen.

Tuossa avaamattomassa paketissa oleva puhelin, paljonko tarjoat?

https://m.tori.fi/vi/110453897.htm

Samalla myyjällä 2 ihan uutta puhelinta myynnissä. Ei tarvita tutkijan kykyjä päättelemään mitä tässä on taustalla. 😂

En todellakaan ostaisi.

En ostaisi edes puoleen hintaan.

Näköjään myyntiin tulee jatkuvasti uusia puhelimia avaamattomassa paketissa.

Vierailija
102/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sain just tinkausviestin. Tyyppi yrittää tingata itselleen tuotteen 1/3 hinnalla. Sama kuin ilmaiseksi antaisi, miksihän ei pyydä. 😀 Myyn jo nyt -50% kaupan hinnasta, hintalappu vielä paikoillaan. Naurattaa.

Juuri tällaisten tyyppien pesiytyminen toriin tappoi sen.

Ei ymmärretä edes alkeita käytetyn tavaran kaupasta.

Myyjän käytetylle tavaralle keksimä hintapyyntö ei perustu mihinkään joten ostaja ei tingi siiyä vaan yksinkertaisesti ilmoittaa summan jonka artikkelista on valmis maksamaan.

Tältä pohjalta neuvotellaan sitten saadaanko myyjän toive ja ostajan tuotteelle määrittämä arvo kohtaamaan. Jos ei, myyjä heittää lopulta romunsa roskiin eikä saa euroakaan

Aivan oma alalajinsa ovat nämä kalleimmasta kivijalkamyymälästä ovh-hintaan ostaneet pässít jotka laittavat romunsa käytettynä toriin "50% alennuksella" ymmärtämättä että tuo oli se hinta millä sen olisi saanut uutenakin verkkokaupasta.

Siis mitä oikein sönkötät? Oletko jotenkin sekaisin, pää-pää-pässi? Itkettääkö, kun ei ole varaa merkkitavaraan ja pitää tingata torissa ja kerjätä ilmaiseksi?

Ai hinta ei perustu mihinkään? Perustuuhan se sille, mitä se maksaa kaupassa.

Myyn merkkitavaran -50% kaupan hinnasta. Uusi, on hintalappukin vielä. Se on jo halpa hinta. Ei siinä todellakaan ole mitään tinkivaraa. Jos olet niin tyhjätasku, ettei ole edes silloinkaan varaa, niin sitten se tuote ei ole sulle.

Miksi heittäisin roskiin? Ei se ole pakkomyynnissä. Myym siihen hintaan, mitä pyydän, en euroakaan alle sen. Jos kukaan ei osta, niin pidän itselläni.

Minö mieluummin nostan hintaa kuin lasken. Olen monesyi tehnyt niin ja silloinkin on mennyt kaupaksi! Tosiostaja ostaa ja rupusakki jää ilman.

Mene Prismaan tinkaamaan, älä tuhlaa minun aikaa.

-sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ollut käytettyä vaan AVAAMATON pakkaus. Sama kuin ostaisi liikkeestä.

Viimeksi joku tumma poika kauppasi minulle uutta Rolexia Puerto de la Cruzissa suunnilleen samalla argumentilla.

Olisi varmasti ollut hyvä kauppa! Oliko myyjä niin epätoivoinen, että olisit saanut alle 10 000€ hinnalla?

Vierailija
104/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vedä ei mutta pilkkahintaan en ala myymään! Ei se että tavara on käytetty tarkoita että sen arvo romahtaa...

Käytetty on aina käytetty. Siksi järkevät ihmiset eivät maksakaan siitä ylimääräistä.

Vierailija
105/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sain just tinkausviestin. Tyyppi yrittää tingata itselleen tuotteen 1/3 hinnalla. Sama kuin ilmaiseksi antaisi, miksihän ei pyydä. 😀 Myyn jo nyt -50% kaupan hinnasta, hintalappu vielä paikoillaan. Naurattaa.

Myyjän käytetylle tavaralle keksimä hintapyyntö ei perustu mihinkään joten ostaja ei tingi siiyä vaan yksinkertaisesti ilmoittaa summan jonka artikkelista on valmis maksamaan.

Tältä pohjalta neuvotellaan sitten saadaanko myyjän toive ja ostajan tuotteelle määrittämä arvo kohtaamaan. Jos ei, myyjä heittää lopulta romunsa roskiin eikä saa euroakaan

Aivan oma alalajinsa ovat nämä kalleimmasta kivijalkamyymälästä ovh-hintaan ostaneet pässít jotka laittavat romunsa käytettynä toriin "50% alennuksella" ymmärtämättä että tuo oli se hinta millä sen olisi saanut uutenakin verkkokaupasta.

Siis mitä oikein sönkötät? Oletko jotenkin sekaisin, pää-pää-pässi? Itkettääkö, kun ei ole varaa merkkitavaraan ja pitää tingata torissa ja kerjätä ilmaiseksi?

Myyn merkkitavaran -50% kaupan hinnasta. Uusi, on hintalappukin vielä. Se on jo halpa hinta. Ei siinä todellakaan ole mitään tinkivaraa. Jos olet niin tyhjätasku, ettei ole edes silloinkaan varaa, niin sitten se tuote ei ole sulle.

Miksi heittäisin roskiin? Ei se ole pakkomyynnissä. Myym siihen hintaan, mitä pyydän, en euroakaan alle sen. Jos kukaan ei osta, niin pidän itselläni.

Minö mieluummin nostan hintaa kuin lasken. Olen monesyi tehnyt niin ja silloinkin on mennyt kaupaksi! Tosiostaja ostaa ja rupusakki jää ilman.

-sama

Sinäpä olet ahdistunut, mutta onhan se ymmärrettävää kun huijaukset eivät onnistukaan ja ulosotosta tulee joka viikko maksuvaatimuksia.

Vierailija
106/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

Sinäpä olet ahdistunut, mutta onhan se ymmärrettävää kun huijaukset eivät onnistukaan ja ulosotosta tulee joka viikko maksuvaatimuksia.

Hahah, olet itse ahdistunut. Älä projisoi päänsisäisiä ongelmiasi muihin ihmisiin.

Ota lääkkeesi ja mene Prismaan tinkaamaan vaikka maitotökistä. Osta vaikka pikavipillä jos ei rahat riitä muuten. 😀

-sama

Vierailija
107/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla menee.

Vierailija
108/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net on parempi, kun siellä on palautejärjestelmä ja tietääkseni se on kotimaisempi kuin tori.fi. Huuto.netissä voi melko luottavaisin mielin ostaa myyjältä tavaraa, jos tällä on paljon tai pelkästään positiivisia palautteita. Tori-kauppiaat saattaa olla vähän mitä sattuu, ostajista puhumattakaan.

Vierailija
109/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

Hahah, olet itse ahdistunut. Älä projisoi päänsisäisiä ongelmiasi muihin ihmisiin.

Ota lääkkeesi ja mene Prismaan tinkaamaan vaikka maitotökistä. Osta vaikka pikavipillä jos ei rahat riitä muuten. 😀

-sama

Heh! Ei minun tarvitse mistään tingata mistään, ei varsinkaan jostain "maitotökistä". Rahaa kyllä löytyy. Kaltaisesi huijarit ovat kuitenkin kuvottavaa saastaa jota me paremmat ihmiset potkimme pois tieltämme. Montako kirjettä ulostosta on tällä viikolla tullut? Minulle ei yhtään eikä koskaan ole tullutkaan.

110/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ja ne tavarat, joita myydään mun lähellä niin, että voisin ne hakea, on hinnoiteltu aivan naurettaviksi. En todellakaan ala maksamaan käytetystä tavarasta samaa hintaa kuin uudesta. 

Jos kyseessä on about vuoden vanha viihde-elektroniikka, tietotekniikka, digikamera/objektiivi jne jota kaupataan ostokuitiin vedoten "reilulla alennuksella" niin 100% varmuudella se maksaa torissa enemmän kuin saman laitteen uusi malli saksasta kotiovelle toimitettuna. Todennäköisesti jo Suomestakin saa uuden halvemmalla jos seuraa tarjouksia.

Pätee suurimpaan osaan tuotteita.

Jos taas laittaa myyntiin tuotteen hintaan 50,- niin privana tarjotaan 10,-

Täysin turha kauppa-alusta.

Vierailija
111/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi on paljon sekarotuisia pikkukoiran pentuja joita kaupataan kalliiseen hintaan. Ihmettelen meneekö ne kaupaksi. Sekaroisista pyydetään 1200-1500 euroa ja näkeepä yli 2000 euron hintapyyntöjä. Ostaako ihmiset oikeasti näitä ylihintaisia pentuja?

Mun mielestä korkeat hinnat on just hyvä. Sit mietitään mietinnän päälle, ostaako vai ei. Pikkuhinta ei tunnu missään, koronan aikaan ostettu ja kaikki lempattu.

Vierailija
112/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vedä ei mutta pilkkahintaan en ala myymään! Ei se että tavara on käytetty tarkoita että sen arvo romahtaa...

Käytetty on aina käytetty. Siksi järkevät ihmiset eivät maksakaan siitä ylimääräistä.

Jaa, no itse myin Nintendo-pelikoneen 80-luvulta 50 eurolla. Tuskinpa se Donkey kong silloin edes maksoi niin paljon. Lisäksi ostin Torista tarpeeseen television kympillä ja myin sen parin viikon päästä 15 eurolla eteenpäin.

Vierailija
113/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on nykyään " hupiostajia" paljon enemmän kuin ennen. Useammalle laittanut estot.

Vierailija
114/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

-sama

Heh! Ei minun tarvitse mistään tingata mistään, ei varsinkaan jostain "maitotökistä". Rahaa kyllä löytyy. Kaltaisesi huijarit ovat kuitenkin kuvottavaa saastaa jota me paremmat ihmiset potkimme pois tieltämme. Montako kirjettä ulostosta on tällä viikolla tullut? Minulle ei yhtään eikä koskaan ole tullutkaan.

Oho, menipä sulla tunteisiin!

En tiedä mistä ulosotoista oikein puhut. Taitaa sulla olla ulosotossa paljonkin kun noin mietityttää tuo asia.

En tiedä miksi nimittelet minua huijariksi? Koska en halua myydä uutta merkkitavaraa halvemmalla kuin -50%? Oletpa tosiaan sairas päästäsi.

Jos sinulla ei ole varaa ostaa uutta tavaraa edes -50% niin sinulla ei ole siihen tasoon varaa muutenkaan. Turha tingata, en myy kaltaisellesi tyhjätaskulle.

Kysy sosiaalityöntekijältäsi jos voisi ostaa sulle sen maitotölkin. Sulla vielä omatkin rahat riittää kun vaan jätät ne merkkitavarat meille muille joilla sitä rahaa on. 😀

-sama

Vierailija
115/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi on paljon sekarotuisia pikkukoiran pentuja joita kaupataan kalliiseen hintaan. Ihmettelen meneekö ne kaupaksi. Sekaroisista pyydetään 1200-1500 euroa ja näkeepä yli 2000 euron hintapyyntöjä. Ostaako ihmiset oikeasti näitä ylihintaisia pentuja?

Mun mielestä korkeat hinnat on just hyvä. Sit mietitään mietinnän päälle, ostaako vai ei. Pikkuhinta ei tunnu missään, koronan aikaan ostettu ja kaikki lempattu.

No höpöhöpö! Noin puhuu pentutehtailija. Tuolla rahalla saa pitkäksi aikaa koiranruokaa ja ell kuluja katettua. Aivan höpöä maksaa sekarotuisesta piskistä yli 1000e kun ei edes tiedä vanhempien taustoja. Sairasta touhua.

Vierailija
116/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla kauppa kävi oikein hyvin Keltainen pörssi-lehden kautta joka on nykyinen Tori.fi jossa kaupan teko on nyt nihkeää.

Vierailija
117/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa ihme kyselijöitä tuotko tavaran ostajalle kotio, onko sulla jotain ilmaista, lähetäx kuviii....

Vierailija
118/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menny kaikki kaupatut tänä vuonna.

Vierailija
119/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta pitää olla oikea. Käytetty on puolet uuden hinnasta tai vähemmän.

Miksi antaisin itse kalliilla ostamani, hyvän käyttöarvon omaavan tavarani pilkkahintaan? Itse myin uuttaa 1100e puhelinta niin se olisi pitänyt saada 700-800e hintaan. Jo on naurettavaa. Laitoin linkin katso tosta hinta verkkokaupasta.

Mä en edes ostaisi yksityiseltä ihmiseltä kallista puhelinta jos hintaero myymälään verrattuna on pieni, vaikkakin olisi uusi ja käyttämätön tuote. Ostaisin kaupasta.

Saako kysyä mikä on syynä siihen, että myit sitä?

Olin rahapuhassa ja piti maksaa vuokra. En saanut enää lainaa mistään joten ostin 1100e puhelimen 12x100e Klarna osamaksulla ja sai ilman rahaa liikkeestä käteen. Olin kuullut että IPhonet pitävät hyvin arvonsa jopa käytettyinä ja vanhoina. Luulin että uudesta saa helposti 900-1000e mutta näköjään ei. Ihmisten tyhmyys on rajaton. Maksakaa sitten Verkkokauppaan 1100e jos ei 20% alennus uudesta tuotteesta kelpaa. Sellaista ei saa mistään liikkeestä!

Tää oli hyvä! Vuokra pitäs maksaa ja puhelin ostetaan. Hah. Sit on vielä maksettavana edelleen se vuokra ja puhelin kaupan päälle maksettavana. Ja muiden tyhmyys on rajatonta? 🤣

Vierailija
120/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on jotain myytävää, niin jos joku kyselee ja tinkii huonolla suomella, sanon että meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi