Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tori.fi tavara ei vedä

Vierailija
20.03.2023 |

tällaisen havainnon tehnyt että ajat on nyt kovat kun ei tavara liiku kovin hyvin tori.fi palvelussa. olen myynyt paljon ja nousukautena tavara suorastaan ryöstetään käsistä, nyt on hiljaisemmat ajat selvästi tulleet kun on epävarmat ajat maailmalla. ihmiset eivät uskalla nyt kuluttaa entiseen malliin. tavara liikkuu hitaasti. oliko tällaista 90 luvun alun laman aikaan?

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan tavarasta. Olen hiljattain myynyt tarpeettomaksi jääneitä lastentarvikkeita ja kenkiä sekä lasketteluvälineitä, meni ihan kuumille kiville. Luulen että huonompi menekki on jossain koriste- ja keräilyesineissä ym. ei-välttämättömässä tavarassa.

Vierailija
122/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole naurettava! 😂 Tässä kohta vuoden yrittäny ostaa uutta puhelinta ja mitään tuollaisia hinnan romahduksia ei ole näkyny.

Aika avuton olet.

Juuri ostin tyttärelle joululahjaksi Black Friday-tarjouksesta 249€ hintaan androidin joka oli tullut keväällä markkinoille 595€ ovh-hinnalla.

Kaikki omat ja lasten kännykät on tullut ostettua 12kk kuluessa lanseerauksesta vähintään 50% alennuksella ovh-hinnasta. Sansungia, oneplussaa, matolooraa jne.

Mistä milloinkin löytyy paras tarjous. Androidit ovat kuitenkin aina jokseenkin samanlaisia ja uusi on aina kaikilta osin parempi kuin se parin vuoden takainen jonka pidän vaihtovälinä.

Se nyt on vaan oikein että joutuu maksamaan itsensä kipeäksi ellei suunnittele etukäteen tulevia hankintoja niin että ehtii seurata pari kuukautta tarjouksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn merkkitavaran -50% kaupan hinnasta. Uusi, on hintalappukin vielä. Se on jo halpa hinta. Ei siinä todellakaan ole mitään tinkivaraa.

Täsmälleen sama merkkitavara tulee tänään verkkokaupasta kotiovelle 60% halvemmalla kuin summa joka siihen sinun hintalappuusi on kirjoitettu.

Täydet takuut, ilmainen palautusoikeus ja turvallinen maksu.

Enkä joudu antamaan yhteystietojani torissa päivystäville huurupäille jotka ostavat merkkitavaraa planeetan kalleimmasta kaupasta ja yrittävät heti perään kaupata sitä "alennuksella"

Vierailija
124/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon tavaroista pyydetään aivan liikaa.

Kun tekee tarjouksen niin vastaus en raaski niin halvalla luopua. On niin rakkaita tavaroita.

Mitä mitä miksi ilmoitat jos et aio edes myydä.

Myyjille tiedoksi. Nyt on ostajien markkinat. Myy silloin kun tulee potentiaalinen ostaja ja laske hintaa älökä odottele renkaanpotkijoita.

Vierailija
125/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo marimekko tuotteet aivan liian kalliita tori.fi. käytettyjä kuitenkin.

Vierailija
126/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta pitää olla oikea. Käytetty on puolet uuden hinnasta tai vähemmän.

Miksi antaisin itse kalliilla ostamani, hyvän käyttöarvon omaavan tavarani pilkkahintaan? Itse myin uuttaa 1100e puhelinta niin se olisi pitänyt saada 700-800e hintaan. Jo on naurettavaa. Laitoin linkin katso tosta hinta verkkokaupasta.

Mä en edes ostaisi yksityiseltä ihmiseltä kallista puhelinta jos hintaero myymälään verrattuna on pieni, vaikkakin olisi uusi ja käyttämätön tuote. Ostaisin kaupasta.

Saako kysyä mikä on syynä siihen, että myit sitä?

Olin rahapuhassa ja piti maksaa vuokra. En saanut enää lainaa mistään joten ostin 1100e puhelimen 12x100e Klarna osamaksulla ja sai ilman rahaa liikkeestä käteen. Olin kuullut että IPhonet pitävät hyvin arvonsa jopa käytettyinä ja vanhoina. Luulin että uudesta saa helposti 900-1000e mutta näköjään ei. Ihmisten tyhmyys on rajaton. Maksakaa sitten Verkkokauppaan 1100e jos ei 20% alennus uudesta tuotteesta kelpaa. Sellaista ei saa mistään liikkeestä!

Ei kukaan osta käytettyä elektroniikkaa lähes uuden hinnalla. Jos puhelin maksaa uutena 1100, niin sopiva hinta siitä käytetynä on maksimissaan 500 euroa, jos se on uudenveroinen.

Tuossa avaamattomassa paketissa oleva puhelin, paljonko tarjoat?

https://m.tori.fi/vi/110453897.htm

Ostikohan joku tuon puhelimen kun ilmoitusta ei enää löydy, löytyykö myyjääkään? Joku lyhyt nimimerkki oli myyjällä, katosiko myyjäkin?

Vierailija
127/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman ostajana. Ero on tullut lyhyessä ajassa. Aloin syksyllä laittaa hakuvahteja lasten kengistä, ulkovaatteista ja naisten laatumerkeistä. Syksyllä tavara lähti tosi nopee ja kovilla hinnoilla. Nyt on paljon ilmoituksia samasta tuotteesta eikä välttämättä lähde, vaikka hinta laskisi alle 50 % alkuperäisen hinnasta.

Vierailija
128/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn merkkitavaran -50% kaupan hinnasta. Uusi, on hintalappukin vielä. Se on jo halpa hinta. Ei siinä todellakaan ole mitään tinkivaraa.

Täsmälleen sama merkkitavara tulee tänään verkkokaupasta kotiovelle 60% halvemmalla kuin summa joka siihen sinun hintalappuusi on kirjoitettu.

Täydet takuut, ilmainen palautusoikeus ja turvallinen maksu.

Enkä joudu antamaan yhteystietojani torissa päivystäville huurupäille jotka ostavat merkkitavaraa planeetan kalleimmasta kaupasta ja yrittävät heti perään kaupata sitä "alennuksella"

Eipä kuule tule olemaan täsmälleen sama tuote. Älä ole naurettava.

Ja kuule kyllä se on MINUN hintalappu ja MINÄ päätän hinnan. Tavara ei mene kaltaisellesi tyhjätaskulle, jolla ei ole varaa merkkitavaraan edes silloin, kun se on puoleen hintaan.

Jatka vain kirppareilla pyörimistä 50 sentin rääsyissä. 😀

-Sama

Vierailija
129/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltäkään löydy sitä mitä etsin.

Vierailija
130/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tekee tarjouksen niin vastaus en raaski niin halvalla luopua. On niin rakkaita tavaroita.

Ohhoh. On vähän erikoista, että niinkin rakkaita tavaroita sitten edes myyntiin laitetaan. Siinä on sitten hinnoiteltu sen tunnearvon perusteella..

Vierailija
131/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla suurin ongelma on ollut se, että myyjät eivät vastaa viesteihin. 

Minä vastaan aina. Tulisipa vain viestejä! Ja postitan myös. Oikein mielelläni.

Vierailija
132/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon tavaroista pyydetään aivan liikaa.

Mitä mitä miksi ilmoitat jos et aio edes myydä.

Myyjille tiedoksi. Nyt on ostajien markkinat. Myy silloin kun tulee potentiaalinen ostaja ja laske hintaa älökä odottele renkaanpotkijoita.

Koskaan ei ole ostajien markkinat. Myyjä päättää aina hinnan, ei ostaja. Koskaan en myy tinkaajalle. Jos ei osaa lukea mitä ilmoituksessa sanotaan hinnaksi, niin sitten pitää olla ilman.

Osta Marimekkosi kaupasta. Mitä sinä toisten käytetyillä teet muutenkaan?

Vierailija
133/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä ei ole järkeä myydä torissa, jos joutuu myymään 5 eurolla hyviä vaatteita. Kuvaa, kuvaa päällä, mittaa joka kohdasta, ota päivänvalossa kuva, saako sis. postin. Kauhea työmäärä ja ostajat kuvittelee että voivat löhöttä sohvalla pompotellen myyjiä. Helpommalla pääsee kun heittää roskiin tai uffiin. Miksei torin ostajat lähde kirppiksille pyörimään, joissa myydään halvalla. Mutta kun sitten pitäisi tehdäkin jotain sen tavaran eteen eli liikkua ja jos etsii tiettyä niin nähdä vaivaa useasti.

Vierailija
134/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt miksi Torissa myydään ihan uusia ja käyttämättömiä puhelimia. Tämän ketjun myötä selvisi sitten sekin.

Vierailija
135/174 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta pitää olla oikea. Käytetty on puolet uuden hinnasta tai vähemmän.

Miksi antaisin itse kalliilla ostamani, hyvän käyttöarvon omaavan tavarani pilkkahintaan? Itse myin uuttaa 1100e puhelinta niin se olisi pitänyt saada 700-800e hintaan. Jo on naurettavaa. Laitoin linkin katso tosta hinta verkkokaupasta.

Mä en edes ostaisi yksityiseltä ihmiseltä kallista puhelinta jos hintaero myymälään verrattuna on pieni, vaikkakin olisi uusi ja käyttämätön tuote. Ostaisin kaupasta.

Saako kysyä mikä on syynä siihen, että myit sitä?

Olin rahapuhassa ja piti maksaa vuokra. En saanut enää lainaa mistään joten ostin 1100e puhelimen 12x100e Klarna osamaksulla ja sai ilman rahaa liikkeestä käteen. Olin kuullut että IPhonet pitävät hyvin arvonsa jopa käytettyinä ja vanhoina. Luulin että uudesta saa helposti 900-1000e mutta näköjään ei. Ihmisten tyhmyys on rajaton. Maksakaa sitten Verkkokauppaan 1100e jos ei 20% alennus uudesta tuotteesta kelpaa. Sellaista ei saa mistään liikkeestä!

Tää oli hyvä! Vuokra pitäs maksaa ja puhelin ostetaan. Hah. Sit on vielä maksettavana edelleen se vuokra ja puhelin kaupan päälle maksettavana. Ja muiden tyhmyys on rajatonta? 🤣

Puhelimen myynnillä saan maksettua vuokran enkä joudu kadulle. On se varmaan parempi niin. Kohta on kesä ja lämmintä mieluummin nukun sillon autossa kuin nyt.

Vierailija
136/174 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa käykö kalliit koiranpennut kaupaksi. Onko jollakin kokemusta ja tietoa tästä? 

Vierailija
137/174 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
138/174 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sohvan Tori:sta näkemättä sitä. Myyjä vakuutti olevan hyvässä kunnossa, koska vähän käytetty. Lupasi tuoda pientä maksua vasten kotiin. No, sohva oli päällisin puolin hyvässä kunnossa, mutta siitä pölähtu kamala homeen haju heti, kun olivat tuoneet sisälle. En tiedä, missä olivat säilyttäneet vai oliko heidän kämppä homeessa, mutta sohva piti viedä kaatopaikalle.

Vierailija
139/174 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ihmetellyt miksi Torissa myydään ihan uusia ja käyttämättömiä puhelimia. Tämän ketjun myötä selvisi sitten sekin.

Ne voi olla myös varastettuja.

Vierailija
140/174 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tori.fi saa mainita koirien rotuja? Onko se totta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän