Mitä ilmaista/halpaa söit tänään?
Jos vaan listattaisiin, ei tapeltaisi, neuvotaan ja jokainen voi poimia itselleen sopivia.
Itse söin aamupalaksi pari desiä herukoita joita ystävällinen naapuri viime syksynä pyysi keräämään kun eivät tarvinneet itse. Sekaan desi maustamatonta jugurttia. Lisäksi yhden palan ruisleipää, palan hinta 3 senttiä.
Välipalaksi söin 2dl itse poimittuja hilloja.
Päivälliseksi makaronia ja nokkosista, öljystä ja valkosipulista tehtyä "pestoa". Plus porkkana.
Iltapalalle tarvii keksiä jotain proteiinia, ehkä munakas ruispuuron ja mustikoiden lisäksi.
Päivä on mennyt ja menee täysin sisällä maatessa eli energiantarve tänään olematon.
Kommentit (458)
Tänään olin äitini syntymäpäivillä, ostin tarjottavat , äitin rahoilla maksoin ne joten ilmaista oli mulle.
Vierailija kirjoitti:
Yhä vaan kesäkurpitsaa tulee omasta maasta, pitkittäin ohuiksi siivuiksi pellille, päälle kaikkia jämiä, jauhelihaa, fetaa, paprikaa ja juustoraastetta, uuniin sen verran että ottaa väriä.
Tein kesäkurpitsa-suklaakakun. Oli hyvää!
Söin halvaa. Halpaa se ei kyllä ollut.
Citymarketissa oli burrata juustoa eurolla ja jääkaapissa pestoa, joten tein niistä pastaa. Oli hyvää ja halpaa.
Kauriin maksasta kastike ja puolukoita.
Porkkanoita sukulaiselta, sellaisenaan, ruualla paistettuna ja sosetta sämpylöitä.
Mummu syötti pullaa kun kävin kylässä.
Eilen oli Lidlissä muhkea hukka-hevipussi, 4 banaania, pari kiiviä, monta omenaa, porkkanoita, palsternakka, purjo, sipuli, punasipuli. Purjo meni paistinpottujen sekaan, juureksista uunijuureksia ja hedelmistä mm. salaatti. 2€.
Söin eilen tehtyä kesäkurpitsasosekeittoa. Jälkkäriksi söin päärynän, joka oli naapurilta saatu (omasta puusta).
Töissä muutaman mukin kahvia ja päärynä omasta puusta.
Tehtiin pientä sopimusta tulevista toimista ja minulle tarjottiin ilmainen lounas muutamalla oluella, koska onhan perjantai.
Ihan vaan paikallisessa pihvipaikassa käytiin ja oli hyvät ruoat ja kiitos siitä xxxxxxxxx. Jatketaan samaan malliin niin sopimukset kyllä jatkuvat.
Söin uuniporkkanoita ja uuniomenoita. Porkkanat edullisia ja omenat ilmaisia äidin mökiltä.
Päivän muut ruuat eivät olleet edullisia.
Leffassa poppareita lahjalipulla.
Karpaloita suoraan suolta ohikulkiessa, lähden kohta sankon kanssa keräämään lisää.
Pitkä kokousrupeama töissä, lounas ja kahvit tarjottiin.
Palsternakkaa hukkahevipussista, oman maan porkkanoita, kanaliemi joka keitetty pakkaseen kokonaisen kanan luista ja nahoista. Puuhellalla näistä sosekeitto, päälle paahdettuja auringonkukansiemeniä.
perunoita, kananmunakastiketta,mehukeittoa, lepää+juustoa