Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ilmaista/halpaa söit tänään?

Vierailija
18.03.2023 |

Jos vaan listattaisiin, ei tapeltaisi, neuvotaan ja jokainen voi poimia itselleen sopivia.

Itse söin aamupalaksi pari desiä herukoita joita ystävällinen naapuri viime syksynä pyysi keräämään kun eivät tarvinneet itse. Sekaan desi maustamatonta jugurttia. Lisäksi yhden palan ruisleipää, palan hinta 3 senttiä.

Välipalaksi söin 2dl itse poimittuja hilloja.

Päivälliseksi makaronia ja nokkosista, öljystä ja valkosipulista tehtyä "pestoa". Plus porkkana.

Iltapalalle tarvii keksiä jotain proteiinia, ehkä munakas ruispuuron ja mustikoiden lisäksi.

Päivä on mennyt ja menee täysin sisällä maatessa eli energiantarve tänään olematon.

Kommentit (458)

Vierailija
441/458 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylät leivinuunissa aamusella ja hillasoppa äsken puuhellalla. Talvi on täällä joten lähes joka päivä tulet jommassa kummassa.

Vierailija
442/458 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerinkoipia ja kermaperunoita. Kylkeen patonkia jotka huuhdoin alas limsalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/458 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia ja pun. maitoa 4 pientä kuppia. 2 leipäpalaa voilla, toinen kinkulla.  2 tacoa missä jauhelihaa, juustoa, creme fraiche, kurkkua, 1 munkki, 2 riviä suklaata, iltapalaksi pasta bolognese. 

Kysyttäväö? Ai niin ilmaista tai kovin edullista ehkä ei, mutta kaurapuuroa ja pinaattiletut ei maistu. 

Vierailija
444/458 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutaleen

Vierailija
445/458 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli uunipuuropäivä, parin kollegan kanssa tehdään kimppaan firman sähköllä, euro per annos.

Illaksi sulamassa päärynäsosetta (jogurtin sekaan) oman puun hedelmistä.

Vierailija
446/458 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENpä ole hintaa laskenut, mutta ei tuo kaalikeitto kovin kallista ole.

Vierailija
447/458 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kolmatta päivää peräkkäin kotitekoista siskonmakkarakeittoa, hyvää oli. Huomenna taas uusi annos.

448/458 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin makkarakeittoa, tarjousmakkarasta (no se oli HK:n sininen, kotimaista uunilenkki olisi ollut halvempi) ja tarjousjuureksista.

Aamupalalla söin itseleivottua sämpylää. Päivällä söin jäätelöä, sitä saatiin ilmaiseksi muutama laatikonloppu.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
449/458 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusausta, Lidlissä oli potut tarjouksessa, vähän porkkanaa, lanttua ja sipulia mauksi, halpoja luullisia ruhonosia savustettu, leivinuunissa haudutettu mureaksi ja savulihat kiusaukseen.

Vierailija
450/458 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukkarahkaa.

Vierailija
451/458 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimunakas leivinuunissa.

Vierailija
452/458 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hursteja ei oo näkynyt että kaikki on jouduttu maksamaan aina. Kehtaa ottaa kahvista 3,50 kupillisesta joten kahviloihin ei mennä ikinä. Lihapullaa tehdään itse. Se on 4 € paketti ja riisiä tai spagettia. Raastettua porkkanaa ja omenoita. Kyllä siihen parin päivän ruokaan jotain 10-15€ menee jos kunnolla tekee. Vähemmän syö kun jälkkäriksi on karkkia tai jäätelö. 

Vierailija
453/458 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalia on kaapissa. Varmaan loppu kuu pereskellään kaalia. Sipulia ja paprikaa. On niin kaamos aikaa taas ettei niin ole ruokahalua. Sokerista teetä on. 

Vierailija
454/458 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vispipuuroa itsekerätyistä marjoista ja alennusjauhoista leipomaani leipää.

Vierailija
455/458 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekerätyistä suppilovahveroista ja sipulista kastiketta perunoiden kanssa (perunat 1,39euroa 5kg pussi) ja ison porkkanan, 0,99 kilon pussi. Huomiselle perunasta ja punajuurista (0,49euroa kilo) sosekeittoa, jonka kaveriksi raejuustoa (alelapulla), ja muutama pala hapankorppua (eurolla paketti). Sosekeittoa jää lounaaksi vielä ylihuomisellekin. Ja välipalana oon syönyt monena päivänä omenan, niitä sai myös eurolla kilon, ei jää kappaleelle paljon hintaa.

Ei ilmaista, mutta halpaa

Vierailija
456/458 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut hävikistä retikan paloja hintaan 15snt kpl ja söin niitä paistettuna porkkanoiden kanssa. Maustoin mam nuudeleista jääneillä mausteainepusseilla. 

Huomenna teen vispipuuroa oman pensaan marjoista tehdystä mehusta ja hintaa tulee vaan himpulle sokeria ja pienellä määrälle mannasuurimoita. 

Erilaisia itsepoimittuja sieniä on kuivattuina ja ehkä teen huomenna niistä kastiketta, johon purkki pari kermaa riippuen paljonko teen. Perunat on itse kasvatettuja ja lähtöperunat on keväällä kaupasta ostetuista jääneet itäneet perunat. 

Vierailija
457/458 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseleivottua leipää ja reilusti hilloja rahkassa mm.

Vierailija
458/458 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä oli irtoperunat jotain 0,50€/kg, vähän piti lokata että löysi hyviä, alkavat itämään, mutta lohkoperunat niistä tuli oikein hyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi