Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu päättyi taas miehen puolelta siihen, ettei tullut tunteita

Vierailija
10.03.2023 |

Tapailin jonkin aikaa erästä miestä, joka tuntui itselleni tosi sopivalta ja meillä meni arvot, ajatukset elämästä ja tulevaisuudesta hyvin yksiin. Hän puhui paljon meidän yhteisestä tulevaisuudesta ja ehdin jo ihastuakin häneen ihan kunnolla. Sitten ihan yhtäkkiä hän vaan kertoi, ettei näe meillä yhteistä tulevaisuutta, koska hänelle ei ole muodostunut romanttisia tunteita. Olen jotenkin tosi hämmentynyt tästä, kun mulla oli koko ajan sellainen olo, että molemmin puolin on ihastusta.

Jos ei tule tunteita, niin tarkoittaako se, ettei ulkonäkö miellytä? Vai että toisen luonne on jotenkin vääränlainen tai ei sellainen kuin mitä etsii? Hän kehui mua mukavaksi ja ihanaksi naiseksi, kehui miten hyvää seksiä meillä on ja kaikkea tätä, niin en ymmärrä yhtään, että mitä jäi puuttumaan. Ja olisi halunnut jatkaa kavereina, mihin en voi missään tapauksessa suostua, mulla on sellaisesta tosi huonoja kokemuksia. Mies ei ollut itse millään lailla hyvännäköinen, vaan ihan tavallinen . Mietin myös, että vaikuttikohan se, kun hän oli itse amistaustainen ja eleli aika vaatimattomasti ja mulla taas on ihan hyvin varallisuutta ja hyvät tulot.

Kommentit (272)

Vierailija
101/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt kuvittelee, ettei ole tunteita, jos ei tule perhosia vatsaan. Se ei ole silloin sitä oikeaa rakkautta. Niin kuvittelee naisetkin..

Vierailija
102/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli aloitusta lukiessa fiilis, että onko ap kenties hieman pinnallinen, kun päällimäisinä syinä miettii ulkonäköä, menestystä ja varallisuutta.

Sitten seuraavaksi ap kertoo, että mies on kertonut, että ei pidä pinnallisista ihmisistä. 1+1=?

Oli syy mikä tahansa, turha sitä on liikaa murehtia. Kyllä vastaan tulee vielä sekin tyyppi jonka kanssa homma vain toimii molemmin puolin ja ne tunteetkin sieltä löytyy.

Korkeakoulutetut on just tuollaisia, ja kommentoi amistutkintoa vähempiarvoisena.

Vierailija
104/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo seksin jälkeen eroaminen välttämättä ole mitenkään suunnitelmallista. Se on vain sellainen silmät avaava kokemus. Siinä viimeistään huomaa jos kemiaa ole.

Juurikin näin. Vauvalla tuntuu olevan monilla naisilla sellainen käsitys, että jos miehen kiinnostus lopahtaa seksin jälkeen, se automaattisesti tarkoittaa sitä että mies oli alunperinkin vain seksin perässä.

Tämä ei kuitenkaan aina pidä paikkaansa. Itselleni on pari kertaa käynyt niin että olin 100% tositarkoituksella liikkeellä kun tapailin naista, mutta ensimmäisen seksikerran jälkeen tajusin että seksuaalinen kemia väliltämme puuttuu täysin, ja päätin tapailun siihen.

Ei aina pidä paikkaansa, mutta 99% tapauksista kyllä. Oikeasti jos mies on todella ihastunut naiseen ja tosissaan hänen kanssaan, on valmis aika pitkäänkin yrittämään, eikä yhdestä tai kahdesta "huonosta" seksikerrasta pistä poikki. Ekat kerrat on aina enemmän tai vähemmän sähläystä minkä jokainen ymmärtää, eivätkä ne välttämättä anna todellista kuvaa siitä, millaista tämän ihmisen kanssa myöhemmin olisi. Jos heti antaa periksi, ei kiinnostus kovin syvää taatusti ole ollutkaan. Reilua olisi siis ainakin olla vakuuttelematta tunteitaan, jos ne ovat noin hataralla pohjalla.

Vierailija
105/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo seksin jälkeen eroaminen välttämättä ole mitenkään suunnitelmallista. Se on vain sellainen silmät avaava kokemus. Siinä viimeistään huomaa jos kemiaa ole.

Juurikin näin. Vauvalla tuntuu olevan monilla naisilla sellainen käsitys, että jos miehen kiinnostus lopahtaa seksin jälkeen, se automaattisesti tarkoittaa sitä että mies oli alunperinkin vain seksin perässä.

Tämä ei kuitenkaan aina pidä paikkaansa. Itselleni on pari kertaa käynyt niin että olin 100% tositarkoituksella liikkeellä kun tapailin naista, mutta ensimmäisen seksikerran jälkeen tajusin että seksuaalinen kemia väliltämme puuttuu täysin, ja päätin tapailun siihen.

Ei aina pidä paikkaansa, mutta 99% tapauksista kyllä. Oikeasti jos mies on todella ihastunut naiseen ja tosissaan hänen kanssaan, on valmis aika pitkäänkin yrittämään, eikä yhdestä tai kahdesta "huonosta" seksikerrasta pistä poikki. Ekat kerrat on aina enemmän tai vähemmän sähläystä minkä jokainen ymmärtää, eivätkä ne välttämättä anna todellista kuvaa siitä, millaista tämän ihmisen kanssa myöhemmin olisi. Jos heti antaa periksi, ei kiinnostus kovin syvää taatusti ole ollutkaan. Reilua olisi siis ainakin olla vakuuttelematta tunteitaan, jos ne ovat noin hataralla pohjalla.

Mies ei pistä poikki, mutta nainenpa pistää. Miksi nykyään miehet eivät saisi ottaa mallia naisesta? Fail fast eli turha yrittää hakata päätä seinään.

Vierailija
106/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Miehille on tyypillistä se, että mieli muuttuu yhtäkkiä ja jos on vaikka vietetty mukava viikonloppu yhdessä, niin maanantaina ilmoitetaan, ettei halua enää tavata uudelleen.

Tämä. Ensin jahdataan ja pommitetaan viesteillä. Sitten nähdään ja pannaan. Sitten tulee viesti että oli tosi kivaa. Myöhemmin kun ehdotan uutta näkemistä, ei mies halua tavata enää.

Jos noin käy niin miehellä oli alun perinkin vain seksi tavoitteena. Jos haluatte karkottaa nämä häntäheikit, niin älkää harrastako seksiä ihan alkuvaiheessa tapailua. Saatte toki harrastaa, jos seksiä haluatte, mutta turha sitten ulista jälkikäteen häntäheikeistä. Jos mies oikeasti tykkää naisesta, niin jaksaa kyllä pitää housut jalassa vaikkapa kuukauden verran.

M

Ymmrärsin. Kirjoittaja ei arvosta miestä, joka arvostaa pihtaavaa naista.

Tuossa metodissa on sitten vaan se riski, että voi päätyä suhteeseen miehen kanssa, joka arvostaa sitä ominaisuutta, että nainen ei heti ole valmis seksiin , mutta että on ookoo, että mies on. Itselleni tuo asenne on miehessä ehkä pahin turn off (ja mulle ongelma on se, että itse odottaisin mielelläni, mutta en halua tulla arvostetuksi sen ominaisuuden vuoksi, inhon mieheen syttyy välittömästi, jos niin on).

Ymmärsikö kukaan mitä tässä viestissä yritetään sanoa?

Vierailija
107/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet vaihtelee. Ei niide mukaa pitäs päätöksiä tehdä. Ne on kyl annettu nautinnoks,mut pahojaki viboi tulee välil. Kysymys on rakkaudesta,tahtotilasta pysyä yhdes hautaa asti rakastaa vaikeinaki aikoin. Kristillisillä arvoilla mennen Love,care.

No ei noita tunteita puolituntematonta kohtaan yhtäkkiä maasta polkaista. En itse ainakaan edes haluaisi että joku päättäisi olla minun kanssa jonkun hiton tahtotilan takia, vaikka hänelle kelpaisi yhtä hyvin kuka tahansa vastaantulija. Kuulostaa läheisriippuvuudelta että joku täytyy olla ja sitten vain pysytään hampaat irvessä yhdessä.

Vierailija
108/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Miehille on tyypillistä se, että mieli muuttuu yhtäkkiä ja jos on vaikka vietetty mukava viikonloppu yhdessä, niin maanantaina ilmoitetaan, ettei halua enää tavata uudelleen.

Tämä. Ensin jahdataan ja pommitetaan viesteillä. Sitten nähdään ja pannaan. Sitten tulee viesti että oli tosi kivaa. Myöhemmin kun ehdotan uutta näkemistä, ei mies halua tavata enää.

Jos noin käy niin miehellä oli alun perinkin vain seksi tavoitteena. Jos haluatte karkottaa nämä häntäheikit, niin älkää harrastako seksiä ihan alkuvaiheessa tapailua. Saatte toki harrastaa, jos seksiä haluatte, mutta turha sitten ulista jälkikäteen häntäheikeistä. Jos mies oikeasti tykkää naisesta, niin jaksaa kyllä pitää housut jalassa vaikkapa kuukauden verran.

M

Tuossa metodissa on sitten vaan se riski, että voi päätyä suhteeseen miehen kanssa, joka arvostaa sitä ominaisuutta, että nainen ei heti ole valmis seksiin , mutta että on ookoo, että mies on. Itselleni tuo asenne on miehessä ehkä pahin turn off (ja mulle ongelma on se, että itse odottaisin mielelläni, mutta en halua tulla arvostetuksi sen ominaisuuden vuoksi, inhon mieheen syttyy välittömästi, jos niin on).

Ymmärsikö kukaan mitä tässä viestissä yritetään sanoa?

Kyllä. Kirjoittaja ei halua miestä, joka haluaa pihtaavan naisen. Eli ei siedä kaksinaismoralismia.

Vierailija
109/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pistä poikki, mutta nainenpa pistää. Miksi nykyään miehet eivät saisi ottaa mallia naisesta? Fail fast eli turha yrittää hakata päätä seinään.

No varmaan on naisissakin näitä jotka odottavat ekalta kerralta heti jotain ilotulitusta, mutta ei kaikki ole. Tiedän sillä en itse ole tuollainen, vaan mies saa olla todella huono eikä tunteeni kuole mihinkään. Mulla tunteet tulee jostain ihan muusta kuin täydellisestä seksistä.

Vierailija
110/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet vaihtelee. Ei niide mukaa pitäs päätöksiä tehdä. Ne on kyl annettu nautinnoks,mut pahojaki viboi tulee välil. Kysymys on rakkaudesta,tahtotilasta pysyä yhdes hautaa asti rakastaa vaikeinaki aikoin. Kristillisillä arvoilla mennen Love,care.

No ei noita tunteita puolituntematonta kohtaan yhtäkkiä maasta polkaista. En itse ainakaan edes haluaisi että joku päättäisi olla minun kanssa jonkun hiton tahtotilan takia, vaikka hänelle kelpaisi yhtä hyvin kuka tahansa vastaantulija. Kuulostaa läheisriippuvuudelta että joku täytyy olla ja sitten vain pysytään hampaat irvessä yhdessä.

Tämä! Tottakai tunteet ovat tärkeitä. En myöskään ymmärrä noita tahtomisesta jauhavia - kuulostaa oikeasti todella ankealta joku "tunteilla ei ole väliä, pitää vain tahtoa pysyä yhdessä". En ikinä haluaisi sellaista suhdetta, jossa ajatus olisi, että yhdessä on pysyttävä vaikka hampaat irvessä, eikä kumpikaan edes edellyttäisi mitään tunteita, vetovoimaa, sielunkumppanuutta.

Vierailija
111/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan on naisissakin näitä jotka odottavat ekalta kerralta heti jotain ilotulitusta, mutta ei kaikki ole. Tiedän sillä en itse ole tuollainen, vaan mies saa olla todella huono eikä tunteeni kuole mihinkään. Mulla tunteet tulee jostain ihan muusta kuin täydellisestä seksistä.

Ei sen tarvitse alussa olla ilotulitusta, mutta ei todella huonoakaan.

Aikuisena ihmisenä oletan, että seksiä on kuitenkin jo ehditty harrastaa ennen minuakin. Joten ihan oppipoika ei mies olisi siinä saralla.

Kyllä minun tunteitani tai siis kiinnostusta mieheen latistaisi ns. huono seksi.

Tunteet ovat minulle ikäänkuin kokonaisuus, en osaa siitä ohjata pois seksin osuutta.

Miehen pitää miellyttää kokonaisuutena.

Olen huomannut, että huono seksi ei hyväksi muutu, koska osin se selittyy myös keskinäisestä kemiasta.

Tai siis sen puutteesta. Myös joku mies voi osata kaikki kikat, mutta ei silti sytytä.

Nämä ovat niin mystisiä asioita keneen tuntee vetoa ja keneen ei.

Ymmärrän kyllä aloittajan miestä, tosin itse aika nopeastilopetan suhteen kun kemiat ja tunteet eivät kohtaa.

Vierailija
112/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Tottakai tunteet ovat tärkeitä. En myöskään ymmärrä noita tahtomisesta jauhavia - kuulostaa oikeasti todella ankealta joku "tunteilla ei ole väliä, pitää vain tahtoa pysyä yhdessä". En ikinä haluaisi sellaista suhdetta, jossa ajatus olisi, että yhdessä on pysyttävä vaikka hampaat irvessä, eikä kumpikaan edes edellyttäisi mitään tunteita, vetovoimaa, sielunkumppanuutta.

Mä en ymmärrä sitä noin. Uskon itsekin tahtoon olla yhdessä, mutta ei se tarkoita sitä, että missä tahansa ankeassa suhteessa tulisi olla ja siihen sitoutua.

Usein vain on niin, että on seksuaalista vetoa, on hauskaa yhdessä, pystytään puhumaan kaikesta ja sitten kuitenkin "jotain puuttuu, tunteet ei riitä" jne. Noiden ihmisten kohdalla oletan, että vika on päässä... etsitään jotain, mitä ei ole olemassakaan, odotetetaan jotain elämää suurempaa tunnetta.

Vierailija
113/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo toistuu niin etsi vikaa peilistä. Yleisemmin tuo johtuu siittä että kun nainen hakeutuu parisuhteeseen se lähtee vain hakemaan itselleen eikä tuo mitään samaan aikaan kuitenkin mieheltä vaatii pelkkää tuomista eikä mies saisi hakea mitään

Vierailija
114/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi etäisän näkökulma nyt. Anyone?

Vierailija
115/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että suhde lapsiini parani, kun erosin.

Vierailija
116/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että suhde lapsiini parani, kun erosin.

Thanks man👍🏻

Vierailija
117/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. En tunnista ollenkaan tuota väitettä. Kyllä hyvä seksi on omalla kohdallani ollut ensimmäisestä kerrasta alkaen hyvää, ja jos se on huonoa niin toista kertaa ei yleensä ole edes tullut.

Ehkä poikkeuksena ensimmäinen poikaystävä aikoinaan, hänen kanssaan se oli opettelua molemmille, mutta olimmekin silloin 15 & 17.

Vierailija
118/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sai mitä halusi....eli seksiä

nyt hän sitten jatkaa matkaansa....

voi ehkä aina välillä käydä panemassa sua jos kauniisti pyydät :D

Vierailija
119/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. En tunnista ollenkaan tuota väitettä. Kyllä hyvä seksi on omalla kohdallani ollut ensimmäisestä kerrasta alkaen hyvää, ja jos se on huonoa niin toista kertaa ei yleensä ole edes tullut.

Ehkä poikkeuksena ensimmäinen poikaystävä aikoinaan, hänen kanssaan se oli opettelua molemmille, mutta olimmekin silloin 15 & 17.

Eli olette aina mystisesti heti tienneet mistä se toinen pitää eikä ole ollut minkäänlaista jännitystä kummankaan puolelta?

Jos mies vaikka on todella nopea ekalla kerralla, teetkö oletuksen että on aina ja jätät jutun siihen?

Vierailija
120/272 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olette aina mystisesti heti tienneet mistä se toinen pitää eikä ole ollut minkäänlaista jännitystä kummankaan puolelta?

Jos mies vaikka on todella nopea ekalla kerralla, teetkö oletuksen että on aina ja jätät jutun siihen?

En ole tuo, jolle vastasit, mutta ainakin minä olen kaikkien seksikumppaneiden kanssa keskustellut siitä, mistä kumpikin pitää, eli ekalla seksikerralla ei lähdetty sokkona arvailemaan. Eikä jännitys tarkoita samaa kuin sähläily. Ja jos mies olisi todella nopea ekalla kerralla, niin minun osaltani ainakin olisi ratkaisevaa, päättyisikö seksi itsestäänselvästi siihen, vai olisiko mies halukas tyydyttämään minut toisella tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä