Tapailu päättyi taas miehen puolelta siihen, ettei tullut tunteita
Tapailin jonkin aikaa erästä miestä, joka tuntui itselleni tosi sopivalta ja meillä meni arvot, ajatukset elämästä ja tulevaisuudesta hyvin yksiin. Hän puhui paljon meidän yhteisestä tulevaisuudesta ja ehdin jo ihastuakin häneen ihan kunnolla. Sitten ihan yhtäkkiä hän vaan kertoi, ettei näe meillä yhteistä tulevaisuutta, koska hänelle ei ole muodostunut romanttisia tunteita. Olen jotenkin tosi hämmentynyt tästä, kun mulla oli koko ajan sellainen olo, että molemmin puolin on ihastusta.
Jos ei tule tunteita, niin tarkoittaako se, ettei ulkonäkö miellytä? Vai että toisen luonne on jotenkin vääränlainen tai ei sellainen kuin mitä etsii? Hän kehui mua mukavaksi ja ihanaksi naiseksi, kehui miten hyvää seksiä meillä on ja kaikkea tätä, niin en ymmärrä yhtään, että mitä jäi puuttumaan. Ja olisi halunnut jatkaa kavereina, mihin en voi missään tapauksessa suostua, mulla on sellaisesta tosi huonoja kokemuksia. Mies ei ollut itse millään lailla hyvännäköinen, vaan ihan tavallinen . Mietin myös, että vaikuttikohan se, kun hän oli itse amistaustainen ja eleli aika vaatimattomasti ja mulla taas on ihan hyvin varallisuutta ja hyvät tulot.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Miehille on tyypillistä se, että mieli muuttuu yhtäkkiä ja jos on vaikka vietetty mukava viikonloppu yhdessä, niin maanantaina ilmoitetaan, ettei halua enää tavata uudelleen.
Tämä. Ensin jahdataan ja pommitetaan viesteillä. Sitten nähdään ja pannaan. Sitten tulee viesti että oli tosi kivaa. Myöhemmin kun ehdotan uutta näkemistä, ei mies halua tavata enää.
Jos noin käy niin miehellä oli alun perinkin vain seksi tavoitteena. Jos haluatte karkottaa nämä häntäheikit, niin älkää harrastako seksiä ihan alkuvaiheessa tapailua. Saatte toki harrastaa, jos seksiä haluatte, mutta turha sitten ulista jälkikäteen häntäheikeistä. Jos mies oikeasti tykkää naisesta, niin jaksaa kyllä pitää housut jalassa vaikkapa kuukauden verran.
M
Omakohtainen kommentti. Ulkonäöllä ei ollut mitään tekemistä tunteiden tuloon.
Ensimmäisessä. Henkilön on saamattomuus eikä huomio toista (minua).
Toinen. Henkilö rikkoo arvojani, jatkuvalla valehtelu. Myös paljon muuta kuin pelkkä valehtelu, kuten epävarmuus, saamattomuus ja negatiivisuus. Kokonaisuudessa arvostus laski nollaan joten tunteet joita oli katosivat..
Christiiina kirjoitti:
Miehille on tyypillistä se, että mieli muuttuu yhtäkkiä ja jos on vaikka vietetty mukava viikonloppu yhdessä, niin maanantaina ilmoitetaan, ettei halua enää tavata uudelleen.
Christiinalle on tyypillistä haukkua miehiä. Joskus jopa itse tekemissään ketjuissa joissa hän unohtaa vastata toisella tilillä jolloin hän haukkuu itseään aloituksessa vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Tämä. Ensin jahdataan ja pommitetaan viesteillä. Sitten nähdään ja pannaan. Sitten tulee viesti että oli tosi kivaa. Myöhemmin kun ehdotan uutta näkemistä, ei mies halua tavata enää.
Luuletko ettei mies hauluaisi nähdä jos olisit hyvä pano eli sulla olisi seksitaitoja?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vaikea kuvitella että se viikonloppu oli miehen mielestä tosi mukava, jos maanantaina ilmoittaa että ei halua enää nähdä uudelleen.
Hauskaa. Mammat alapeukuttaa näitä. Aika kova paikka ajatella, että miehenkin fiilikset vaikuttaa suhteen jatkoon.
Tuttua. Mies ei ole päässyt eksästä yli, tai ahdistaa muutoin ajatus suhteesta. Minulle käy usein samoin.
Tuo täytyy vaan kestää kun deittailee. Kumminkin päin. Ei nekään tilanteet ole helppoja kun omat tunteet ei sytykkään ja täytyy lopettaa kivan tyypin tapailu siihen. Se on kuitenkin niin että jos tätä ei pysty tekemään tai ei kestä, niin sitten ei voi deittailla ja yrittää löytää ketään itselleen sopivaa. Tähän pitää olla valmis, muuten päätyy yhteen jonkun kanssa jolle on ihan sama kenen kanssa on.
Ei tuo seksin jälkeen eroaminen välttämättä ole mitenkään suunnitelmallista. Se on vain sellainen silmät avaava kokemus. Siinä viimeistään huomaa jos kemiaa ole.
Mulla oli hyvin samankaltainen kokemus. Mielestäni tultiin hyvin toimeen, oli seksuaalista vetovoimaa, hauskaa yhdessä jne. Mies oli myös amis ja minä akateeminen. Suhde päättyi siihen, ettei miehellä ole tunteita.
Halusin sitten keskustella tarkemmin siitä, mitä se "ei ole tunteita" ilmaisu tarkoittaa, mitä minusta ns. puuttui. Selvisi, että miehen naisihanne on enemmän "kotihengetär". Äitinsä oli maatalon emäntä, sisarensa ties monetta vuotta kotihoidon tuella elävä pienpalkka-alan nainen. Tajusin, että tosiaan se syy oli se, ettei musta olisi koskaan tullut sellaista kotiin ja häneen keskittyvää naista, jonka seurassa tuntee olevan enemmän mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo seksin jälkeen eroaminen välttämättä ole mitenkään suunnitelmallista. Se on vain sellainen silmät avaava kokemus. Siinä viimeistään huomaa jos kemiaa ole.
Juurikin näin. Vauvalla tuntuu olevan monilla naisilla sellainen käsitys, että jos miehen kiinnostus lopahtaa seksin jälkeen, se automaattisesti tarkoittaa sitä että mies oli alunperinkin vain seksin perässä.
Tämä ei kuitenkaan aina pidä paikkaansa. Itselleni on pari kertaa käynyt niin että olin 100% tositarkoituksella liikkeellä kun tapailin naista, mutta ensimmäisen seksikerran jälkeen tajusin että seksuaalinen kemia väliltämme puuttuu täysin, ja päätin tapailun siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Jos noin käy niin miehellä oli alun perinkin vain seksi tavoitteena. Jos haluatte karkottaa nämä häntäheikit, niin älkää harrastako seksiä ihan alkuvaiheessa tapailua. Saatte toki harrastaa, jos seksiä haluatte, mutta turha sitten ulista jälkikäteen häntäheikeistä. Jos mies oikeasti tykkää naisesta, niin jaksaa kyllä pitää housut jalassa vaikkapa kuukauden verran.
M
Tuossa metodissa on sitten vaan se riski, että voi päätyä suhteeseen miehen kanssa, joka arvostaa sitä ominaisuutta, että nainen ei heti ole valmis seksiin , mutta että on ookoo, että mies on. Itselleni tuo asenne on miehessä ehkä pahin turn off (ja mulle ongelma on se, että itse odottaisin mielelläni, mutta en halua tulla arvostetuksi sen ominaisuuden vuoksi, inhon mieheen syttyy välittömästi, jos niin on).
No sitten ei vaan tunteita muodostunut, sait kuitenkin nauttia seksistä joten eikös tuossa ihan voitolle jäänyt kuitenkin.
Mies on pettynyt elämässään jo niin monta kertaa ettei enää pysty luottamaan ja antamaan itselleen lupaa tuntea. Kuten itsekin sanoi. Eli ei mikään pelimies vaan kokenut jo liikaa paskaa.
Tunteet vaihtelee. Ei niide mukaa pitäs päätöksiä tehdä. Ne on kyl annettu nautinnoks,mut pahojaki viboi tulee välil. Kysymys on rakkaudesta,tahtotilasta pysyä yhdes hautaa asti rakastaa vaikeinaki aikoin. Kristillisillä arvoilla mennen Love,care.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
M
Tuossa metodissa on sitten vaan se riski, että voi päätyä suhteeseen miehen kanssa, joka arvostaa sitä ominaisuutta, että nainen ei heti ole valmis seksiin , mutta että on ookoo, että mies on. Itselleni tuo asenne on miehessä ehkä pahin turn off (ja mulle ongelma on se, että itse odottaisin mielelläni, mutta en halua tulla arvostetuksi sen ominaisuuden vuoksi, inhon mieheen syttyy välittömästi, jos niin on).
Ymmärsikö kukaan mitä tässä viestissä yritetään sanoa?
No, ei se viikonloppu ole varmaan miehestä ollut mukava?