Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu päättyi taas miehen puolelta siihen, ettei tullut tunteita

Vierailija
10.03.2023 |

Tapailin jonkin aikaa erästä miestä, joka tuntui itselleni tosi sopivalta ja meillä meni arvot, ajatukset elämästä ja tulevaisuudesta hyvin yksiin. Hän puhui paljon meidän yhteisestä tulevaisuudesta ja ehdin jo ihastuakin häneen ihan kunnolla. Sitten ihan yhtäkkiä hän vaan kertoi, ettei näe meillä yhteistä tulevaisuutta, koska hänelle ei ole muodostunut romanttisia tunteita. Olen jotenkin tosi hämmentynyt tästä, kun mulla oli koko ajan sellainen olo, että molemmin puolin on ihastusta.

Jos ei tule tunteita, niin tarkoittaako se, ettei ulkonäkö miellytä? Vai että toisen luonne on jotenkin vääränlainen tai ei sellainen kuin mitä etsii? Hän kehui mua mukavaksi ja ihanaksi naiseksi, kehui miten hyvää seksiä meillä on ja kaikkea tätä, niin en ymmärrä yhtään, että mitä jäi puuttumaan. Ja olisi halunnut jatkaa kavereina, mihin en voi missään tapauksessa suostua, mulla on sellaisesta tosi huonoja kokemuksia. Mies ei ollut itse millään lailla hyvännäköinen, vaan ihan tavallinen . Mietin myös, että vaikuttikohan se, kun hän oli itse amistaustainen ja eleli aika vaatimattomasti ja mulla taas on ihan hyvin varallisuutta ja hyvät tulot.

Kommentit (272)

Vierailija
261/272 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää tuo, että ap toteaa vaan että "miehellä amistausta" ihan kuin se kertoisi yhtään mitään. Onko esimiesasemassa, yrittäjä vai mikä, siivooja, varastotyöntekijä? Ja sit että lapseton ihminen "ja elää vaatimattomasti kun minulla on hyvin varallisuutta (ja se ilmeisesti näkyy, kulutustavat)" niin tiedätkö tuon miehen varallisuuden vai arvailetko vain elämäntavan mukaan? Siis mua ärsyttää, että ihanko tuosta "on amis, elää niukasti" pitäisi selvitä jotain hirveen havainnollistavaa ja konkreettista kun se mies voi olla vaikka kysytty puuseppä, joka ei törsää tai joku tyyliin 0-tuntisopimuksella it-tukihenkilö tai ihan mitä vain...

Jep. Tulee kuva että ap on katsonut miestä ikään kuin alas päin. Kuka sellaisesta pitäisi?

Miesten on parasta totutella siihen, kaikki na

Eivät katso eivätkä vihaa, muuta kuin sinua. Ja siihen on syynsä.

Vierailija
262/272 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää tuo, että ap toteaa vaan että "miehellä amistausta" ihan kuin se kertoisi yhtään mitään. Onko esimiesasemassa, yrittäjä vai mikä, siivooja, varastotyöntekijä? Ja sit että lapseton ihminen "ja elää vaatimattomasti kun minulla on hyvin varallisuutta (ja se ilmeisesti näkyy, kulutustavat)" niin tiedätkö tuon miehen varallisuuden vai arvailetko vain elämäntavan mukaan? Siis mua ärsyttää, että ihanko tuosta "on amis, elää niukasti" pitäisi selvitä jotain hirveen havainnollistavaa ja konkreettista kun se mies voi olla vaikka kysytty puuseppä, joka ei törsää tai joku tyyliin 0-tuntisopimuksella it-tukihenkilö tai ihan mitä vain...

Jep. Tulee kuva että ap on katsonut miestä ikään kuin alas päin. Kuka sellaisesta pitäisi?

Miesten on parasta totutella siihen, kaikki na

Ovat jo totutelleet ja näyttävät tekevän asiasta ihan poliittisiakin johtopäätöksiä äänestyskäyttäytymisestä päätellen. Sotahan tästä on tulossa, parempi naistenkin opetella ampumaan ja pikaisesti tai häviävät ensilaukauksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/272 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pyöritti useampaa tapailunaista, ja löysi paremman kuin sinä. Tai sitten sai sinulta sitä mitä halusi, eli seksiä ja otti exitin kun sinät aloita osoittaa merkkejä vakavammasta. 

Vierailija
264/272 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti pyöritti useampaa tapailunaista, ja löysi paremman kuin sinä. Tai sitten sai sinulta sitä mitä halusi, eli seksiä ja otti exitin kun sinät aloita osoittaa merkkejä vakavammasta. 

Tai sitten se ihastuminen vain lopahti. Vanhemmiten kestää enää enintään päivän se hullaantuminen joka nuorempana kesti vuosia.

Vierailija
265/272 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä rakastumisia nyt joka kulmalla vastaan tule. Pari kolme elämän aikana, aidosti. Muu on tyytymistä jos parisuhdetta hakee. Jos pilluolisi ollut pekästään tavoitteena, olisi jatkanut panemista kanssasi.

Mä olen treffaillut urakalla. Oon ollut rakastunut 3 krt ja ikää on yli 50.

266/272 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi harrastaa seksiä, mutta ei ole romanttisia tunteita? Puhuu yhteisestä tulevaisuudesta mutta ei kiinnosta?

Sillä miehellä vaan ihastus lopahti.

Vierailija
267/272 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen aina ihmetellyt, että miten naiset uskovat nämä pelimiehen puheet. Ihan järkevät naiset menee ihan sekasin. Sen kun näkee kilometrin päähän, jos ei ole ihastunut. Totta kai alussa kaikki natsaa, kun se on valehdellut kaikki ollakseen se täydellinen match. Ihmisenä joka ei siedä valehtelua, niin joudun varmaan olemaan yksin. En voi mitenkään pärjätä näille valheellisille ihannekuville deitti apeissa.

Vierailija
268/272 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että analysoidaanko tässä liikaa omia tunteita ja vertaillaan niitä johonkin kuviteltuun tosirakkauden tasoon. On kuitenkin mahdollista löytää ihminen, jonka kanssa haluaa aidosti jakaa elämänsä, vaikka ei kokisikaan ihan sellaista hullaantumista kuin vaikka romanttisessa viihdekirjallisuudessa Sen Oikean löytäminen aina ja automaattisesti tuottaa. Ihmiset on erilaisia, tunteet on erilaisia ja ne muuttuvat elämän ja pitkän parisuhteen aikana. Ei ole olemassa mitään rakkausmittaria, jolla tunteiden määrän voisi objektiivisesti arvioida, eikä toisiinkaan oikein voi verrata, kun ei toisen pään sisälle pääse. Etsiessään sellaista, joka tuottaa pitkäkestoisen ihastushattaran, voi missata monta hyvää elämänkumppania.

Vierailija
269/272 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen aina ihmetellyt, että miten naiset uskovat nämä pelimiehen puheet. Ihan järkevät naiset menee ihan sekasin. Sen kun näkee kilometrin päähän, jos ei ole ihastunut. Totta kai alussa kaikki natsaa, kun se on valehdellut kaikki ollakseen se täydellinen match. Ihmisenä joka ei siedä valehtelua, niin joudun varmaan olemaan yksin. En voi mitenkään pärjätä näille valheellisille ihannekuville deitti apeissa.

Eikö pitäs enemmänkin ihmetellä sitä, että miksi jotkut harrastaa valehtelua? 

Vierailija
270/272 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollasia ne yleensä on aluksi imarrellaan ja kaikintavoin mielistellään nainen ihastumaan ja toivomaan yhteistä tulevaisuutta ja sitten käännetään kelkka.

Hah ja heh. 

Vierailija
271/272 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etkö sä pystyisi tuomaan esiin niitä omia ominaisuuksiasi, jotka matchaavat, ja etkö sä pystyisi tuomaan ilmi omaa ihastustasi? Jos kerran noista on kyse.

Vierailija
272/272 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pitäs enemmänkin ihmetellä sitä, että miksi jotkut harrastaa valehtelua? 

Kyllähän sitäkin voi ihmetellä mutta en tiedä onko syytä ihmetellä sitä enemmän.