Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero
Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html
Kommentit (554)
Mainostuloillako tuo Kiira elelee?
Vierailija kirjoitti:
Kas mikä sattuma. Kiiran ulostulo eilen lehdessä ja -ta daa- tänään ilmestyi hänen runokirja.
Rahankiilto simissä jopa tämmöisessä aiheessa, huhhuh..
Tämä! Todella puistattavaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään seks. vähemmistöjä vastaan, mutta näin kyökkipsykologin arvio on, että tuo "löydös" itsestä on liiallisen itsetutkiskelun ja omien ajatusten itsessä pyörimisen tuotosta. Vähän jo aiemmin tullut sellainen olo että Kiira jo vähän haitallisessa määrin käyttää aikaa itsensä tutkailemiseen. Suhteet loppuu ja kumppanit ja suuntautumiset vaihtuu.. Aika hukassa tuntuu olevan itsensä kanssa, toivon että saisi tasapainoa nyt elämäänsä
En juurikaan tunne Kiiraa, mutta kouluvuosilta kyllä ja hänen perheensäkin on tuttu. Veikkaisin, että yllä oleva osuu aika lähelle. Kaipa siinä on sitäkin, että lapsuus ja nuoruus oli koulu+luistelu ja onhan hän aikuisenakin suorittanut aika paljon.
Kiira on kohta 35 ja mun on todella vaikea uskoa, ettei hän halua sitä samaa kuin mitä on vaikkapa siskollaan - eli mies ja lapset, tavallista hyvää elämää.
Sinänsä mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Kiirasta, mutta näyttää siltä, että hän menee vähän liian pitkälle tuon jatkuvan itsetutkiskelunsa kanssa. Joskus tuollaisesta on vain enemmän haittaa kuin hyötyä. Näyttää siltä, että tuo seksuaalisuuden pohdiskelu on todella teoreettista, eli suhteita naisiin ei kuitenkaan ole ollut. Kyllä kai suurin osa voi teoriassa löytää itsestään vaikka mitä puolia ja maailma on täynnä eri ihmisiä, ammatteja, opiskeluvaihtoehtoja, uravaihtoehtoja, ties mitä. Kiirakin on kokeillut monenlaista (vrt. Laura Lepistö, joka keskittyi täysillä luisteluun ja vasta sitten opiskeli, yksi asia kerrallaan). Mutta se on tietysti hänen luonteensa ja oma elämänsä.PS. En tiedä miksi ketjussa puhutaan helluntailaisperheestä?! Kiiran parhaan ystävän isä on ev. lut. pappi, he olivat naapuruksia, ja Kiira varmaan jonkin verran osallistui seurakunnan toimintaan. En tiedä Raunon tai muidenkaan vakaumuksesta, mutta varmaan ihan tavallisia (tapa)luterilaisia? Tuskin mitenkään konservatiivisia.
Mä tuolla aikaisemmin kommentoinkin että itse olin 90/00 -välillä Tampereen helluntaiseurakunnan jutuissa mukana, sekä Kiiran ja Petran kanssa samassa koulussa, eivätkä he todellakaan olleet helluntailaisia. En nähnyt heitä kertaakaan ko. seurakunnassa tai sen ulkopuolella järjestetyissä tapahtumissa.
Kiira tulee saamaan mielettömästi treffipyyntöjä kun peli on avattu tavallisen näköisiin ja vanhempiin miehiin ja nyt myös naisrintama.
Mietin aamulla silmät avattuani, että mikä minä oikein olen. Olenko se, joka olen luullut olevani vai jotain ihan muuta. Kävin eri vaihtoehtoja läpi ja tunnustelin tunteitani. Hetero (luullut olleeni), homo, lesbo, bi...?. Ei mikään näistä. Yht'äkkiä kirkastui. PAN olen selvääkin selvemmin. Uskomaton löytö! Aivan uudet ulottuvuudet avautuivat.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se vanha mies teettää ja sekottaa pääkoppaa ja saa kääntymään. Erika Vikmankin oli deen jälkeen bi. :D
Kun näkee roikkuvan takaliston ja pitkään riiputetun sen niin kyllä sitä väkisinkin vaihtuu seksuaalisuus.
Hienoa mutta huomasin, että runot ovat kuin valmennusluentoja tai normaalia puhetta. Luki lyhyen pätkän videolle jonkun lehden sivulla. Loput voivat olla erilaisia.
https://is.mediadelivery.fi/img/468/890abe113694dacbb87819654657c12b.jp…
Mikä toi hiustyyli on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi hiustyyli on?
tätä näkee joskus. Joku wet look.
Ihan sama onko joku bi tai lesbo. Itseäni vai ihmetyttää miksi siitä tehdään vähän sellainen mainos juttu. Tullaan heti esiin ja avaudutaan. Laulaja Saara ja sen muija oli jossain vaiheessa koko ajan kertomassa heidän tarinaa. Iholla sarjassa se kundi ja sekä nyrkkeilijä ja hänen tyttöystävä.
Tauno kirjoitti:
Haluaisin köyriä Kiiraa🤪
Se on nykyään lesbiaani, ei onnistu enää!
Se on nykyään aika muodikasta löytää itsestään uusia seksuaalisia ulottuvuuksia. Jotkut näköjään tekee sen julkisesti ja sehän on tietenkin jokaisen oma asia. Naisen bi-seksuaalisuus ei sinänsä ole kuitenkaan mikään erikoinen ilmiö. Omista seikkailukumppaneistani nuorimmat (alle 30 -vuotiaat) ovat aina innolla kokeilemassa seksiä naisenkin kanssa. Joillekin kokeilu jää yhteen kertaan, mutta mukaan mahtuu yksi lesboksi kääntynyt tapauskin. Toivotetaan Kiiralle nautinnollisia kokemuksia myös toisten naisten kanssa. M48
Kiira tykkää naisista, miehistä ja oligarkeista. Jälkimmäiset vieläpä maksavat lahjoilla vietetystä ajasta.
Siitäkö johtuu Kiiran uusi "poikamainen" hiustyyli?
No, hänelle käy kyllä millainen tyyli tahansa kun on noin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi hiustyyli on?
Olen voimaantunut Lesbiaaniksi viime aikoina-tyyli.
Niin se vaan Kiirakin tuli kaapista ulos😅
Minun kyökkipsykologinen veikkaukseni on, että jääprinsessan ja kaunottaren rooliin tottunut Kiira on ihan hukassa ja rypee liiallisessa itsetutkiskelussaan, johon hänellä mitä ilmeisimmin tuntuu olevan liikaa aikaa.
Oli laittanut itsensä sydänjuuria myöten likoon suhteessa kaunispoika Artturiin, jonka kanssa varmaan näki yhteisen tulevaisuuden perheenä. A jätti, ja ero oli Kiiralle rankka.
Suhde Pekkaan turvallinen vaihtoehto, oli tottunut tietysti erityiskohteluun ja ihailuun aina miesten toimesta, ja oligarkin myötä kokemusta vanhemmasta miehestä ja luksuksesta. Kuten joku aiemmin mainitsikin, ei vaikuttanut missään vaiheessa kovin rakastuneelta Pekkaan, ulostulonsakin platonisia ja rauhallisia. No, varakkaalla vanhemmalla Pekalla jo elettyä elämää ja aikuiset lapset. Mitä ilmeisimmin ristiriitoja perhe, ja lapsiasioiden suhteen. Kiira varmasti haluaisi lapsia ja perheen, mutta mikä oli Pekan laita? Tuskin olivat ainakaan ihan samalla sivulla sen suhteen!
Nyt pettynyt Kiira jatkaa jo monta vuotta kestänyttä itsensä tutkiskelua ja ei tiedä, onko enää lintu vai kala, kun asiat eivät menneet niin kuin suunnitteli ja oletti nuorempana. Urheilijaidentiteetistä luopuminenkin varmaan ollut vaikeaa ja itsensä rakentaminen uudelleen ammatillisesti, siihen päälle biologisten äidinvaistojen kanssa tasapainottelu.
Se on jokaisen oma, henkilökohtaisen asia, kenestä tai mistä tykkää. Mutta se, että asia pitää aina tuoda isosti julki, kun se tykkäyksen kohde on jotain muuta kuin vastakkaista sukupuolta oleva henkilö, niin se välillä ihmetyttää.
Mulla on ytsäväpiirissä sekä homopari että lesbopari ja heistä kenelläkään ei ole olluyt tarvetta korostaa sukupuoliedentiteettiään, ja siksi heidän kanssaan on tosi luontevaa ja kivaa olla yhdessä. Nytkin ollaan miehen kanssa viikonloppuna menossa auttamaan muutossa ja rempassa toista pariskuntaa ja jo ennakkoon tiedän, ettei tilanteessa ole mitään erikoista.
Luulisi ettei vuonna 2023 tuollaisilla otsikoilla enää yritetä myydä, mutta näköjään koitetaan. Naurettavaa. Mutta pitihän sitä runokirjaa jotenkin mainostaa! Koira oli ainoa mielenkiintoinen ja nätti asia koka tuosta MeNaisten jutusta jäi mieleen 💙
Kiira todennäköisesti haluaa perheen, koiralleenkin äiti. Jos lapsia ei ole suhteissa yritetty onnistumatta mikä sekin mahdollista niin veikkaus että nämä viimeisimmät parisuhteet kaatuneet siihen että Artturi ei vielä halunnut lapsia kun mieheksi nuori ja menevä ja Pekka ei enää kun on jo ne lapset (Kiiran instajulkaisujen mukaan) ja ikää paljon. Tavalliset tarinat on tavallisia. Sitten voikin yrittää vähän epätavallista kuten samaa sukupuolta.