Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero

Vierailija
08.03.2023 |

Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html

Kommentit (554)

Vierailija
441/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas mikä sattuma. Kiiran ulostulo eilen lehdessä ja  -ta daa-  tänään ilmestyi hänen runokirja.

Rahankiilto simissä jopa tämmöisessä aiheessa, huhhuh..

Vierailija
442/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira on tosi kaunis, voisin mielellään viettää tyttöjen iltaa hänen kanssaan.

Ja löylyjä heitellä.. onpa kuumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Korpi tekee nykyään työkseen? Noita tv-kommentaattorin hommia on joka tapauksessa aika harvakseltaan eikä Korpi ole luonnostaan ääni- tai puhetyöläinen.

Luisteluhommissa on mukana ainakin, jotain psykologisia valmennusjuttuja ja leireillä.

Vierailija
444/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei Kiira ole koskaan löytänyt miestä joka kolahtaisi kunnolla. On löytänyt ihan mukavia miehiä, joiden kanssa on miellyttävää olla, mutta aina tuntuu että jotain puuttuu. On sitten alkanut pohtia, että ehkä se onkin sukupuolesta kiinni. Vielä kun hän ihailee kauniita naisia (niin kuin meistä kaikki) ihailu helposti sekoittuu romanttiseen kiinnostukseen.

Näin kävi minulle, ehkä myös Kiiralle?

Kylla aikuisen ihmisen sukupuolisen kiinnostuksennluulisi tulevan ilmi jo aika nuorena. Jos on hetero niin romanttiista kiinnostusta ei naisiin tule missään elämäntilanteessa. Se vaan tuntuu mahdottomalta ajatuksenakin. Jos taas on lesbo, niin miehiin ei vaan tunne vetovoimaa. Eli senkun huomaa aika nopeasti.

No, sitten ovat nämä jotka pystyvät olemaan kumman tai keiden kanssa vaan. Mutta senkin luulisi huomaavan jo silloin kun sukupuolielämä alkaa kiinnostaa noin yleensä.

Ei oikein mene minulla kaaliin nämä tämäntyyppiset muutosjutut ihmisillä. Aika huonosti silloin itsensä tuntevat tai ovat muuten sekavassa tai epävakaassa elämäntilanteessa.

Jos jonkun seksuaalisen kiinnostuksen kohteen muuttamisen luulee asioita muuttavan. Itse tuntisin meneväni vaan entistä enemmän solmuun jos vielä nämäkin asiat sekoittaisin elämässäni.

Mieluummin ensin selkeys omaan elämään ja itseensä.

Ei seksuaalisuus ole niin mustavalkoista. Monilla se voi herätä paljon myöhemmin. Esimerkiksi minulla. Olen 36-vuotias nainen ja olen aina pitänyt itseäni heterona (ellei lasketa lapsena kokemiani asioita) ja rakastuin palavasti vajaa vuosi sitten naisystävääni. En ole koskaan tuntenut ketään muuta naista kohtaan samoin, jokin hänessä sai hormonit hyrräämään ja sukat pyörimään jaloissa. Se koko tunne oli hämmentävää, olin kuin taas joku teinityttö mutta toisaalta yritin taistella tunteitani vastaan, pystymättä siihen.

Seksuaalisuus voi muuttua monta kertaa elämän aikana... ja jos se tapahtuu, ei siinä ole mitään hävettävää. Siinä olet oikeassa, että se on hyvinkin epävakaata ja sekavaa. Kaikkea yhdessä.

Seksuaalisuus on pääasiassa keksittyä nykyajan hömppää jolla tehdään bisnestä aina hollywoodelokuvista alkaen. On luitu joku keksitty maailma, jossa ihmisen on alati oltava seksikäs ja mietuttävä vain seksiä ja kumppaninhakua.

Ei tämmöistä maailmaa ole koskaan aikasemmin ollut. Sillon on vaan nussittu kun on ollut aika ja se siitä, ei elämä ole pyörinyt tämän ympärillä.

Siis mitä ihmettä... Antiikin maailmassahan nimenomaan nautiskeltiin seksuaalisuudella, ei se ole varmaan koskaan ihmisellä ollut pelkkää lisääntymistä varten. Se että seksi kiinnostaa lähes kaikkia lähes koko elämän ei ole mikään uusi juttu. Ihan Mozartkin kirjoitti erittäin ronskeja lauluja joita sitten Wienin hienostoherrat ja -rouvat salaa kuuntelivat irstaillessaan :D.

Vierailija
445/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Kiiralle, kuraa varmasti sataa kun tullut rehellisesti ulos... on sitten hetero tai bi tai mitä onkin.

Ole vain oma ihana itsesi, ei ole muiden asia sinua määritellä.

https://tinyurl.com/2ajeuctb

Vierailija
446/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehillä oli eri ajatus perheen perustamisesta

Vierailija
447/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL

Vierailija
448/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se vanha mies teettää ja sekottaa pääkoppaa ja saa kääntymään. Erika Vikmankin oli deen jälkeen bi. :D

Vierailija
449/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei Kiira ole koskaan löytänyt miestä joka kolahtaisi kunnolla. On löytänyt ihan mukavia miehiä, joiden kanssa on miellyttävää olla, mutta aina tuntuu että jotain puuttuu. On sitten alkanut pohtia, että ehkä se onkin sukupuolesta kiinni. Vielä kun hän ihailee kauniita naisia (niin kuin meistä kaikki) ihailu helposti sekoittuu romanttiseen kiinnostukseen.

Kylla aikuisen ihmisen sukupuolisen kiinnostuksennluulisi tulevan ilmi jo aika nuorena. Jos on hetero niin romanttiista kiinnostusta ei naisiin tule missään elämäntilanteessa. Se vaan tuntuu mahdottomalta ajatuksenakin. Jos taas on lesbo, niin miehiin ei vaan tunne vetovoimaa. Eli senkun huomaa aika nopeasti.

No, sitten ovat nämä jotka pystyvät olemaan kumman tai keiden kanssa vaan. Mutta senkin luulisi huomaavan jo silloin kun sukupuolielämä alkaa kiinnostaa noin yleensä.

Ei oikein mene minulla kaaliin nämä tämäntyyppiset muutosjutut ihmisillä. Aika huonosti silloin itsensä tuntevat tai ovat muuten sekavassa tai epävakaassa elämäntilanteessa.

Jos jonkun seksuaalisen kiinnostuksen kohteen muuttamisen luulee asioita muuttavan. Itse tuntisin meneväni vaan entistä enemmän solmuun jos vielä nämäkin asiat sekoittaisin elämässäni.

Ei seksuaalisuus ole niin mustavalkoista. Monilla se voi herätä paljon myöhemmin. Esimerkiksi minulla. Olen 36-vuotias nainen ja olen aina pitänyt itseäni heterona (ellei lasketa lapsena kokemiani asioita) ja rakastuin palavasti vajaa vuosi sitten naisystävääni. En ole koskaan tuntenut ketään muuta naista kohtaan samoin, jokin hänessä sai hormonit hyrräämään ja sukat pyörimään jaloissa. Se koko tunne oli hämmentävää, olin kuin taas joku teinityttö mutta toisaalta yritin taistella tunteitani vastaan, pystymättä siihen.

Seksuaalisuus voi muuttua monta kertaa elämän aikana... ja jos se tapahtuu, ei siinä ole mitään hävettävää. Siinä olet oikeassa, että se on hyvinkin epävakaata ja sekavaa. Kaikkea yhdessä.

Seksuaalisuus on pääasiassa keksittyä nykyajan hömppää jolla tehdään bisnestä aina hollywoodelokuvista alkaen. On luitu joku keksitty maailma, jossa ihmisen on alati oltava seksikäs ja mietuttävä vain seksiä ja kumppaninhakua.

Ei tämmöistä maailmaa ole koskaan aikasemmin ollut. Sillon on vaan nussittu kun on ollut aika ja se siitä, ei elämä ole pyörinyt tämän ympärillä.

Siis mitä ihmettä... Antiikin maailmassahan nimenomaan nautiskeltiin seksuaalisuudella, ei se ole varmaan koskaan ihmisellä ollut pelkkää lisääntymistä varten. Se että seksi kiinnostaa lähes kaikkia lähes koko elämän ei ole mikään uusi juttu. Ihan Mozartkin kirjoitti erittäin ronskeja lauluja joita sitten Wienin hienostoherrat ja -rouvat salaa kuuntelivat irstaillessaan :D.

Pompeiin panograffitit, James Joycen kirjoittamat pieruja ihailevat kirjeet, Kama Sutrat, itämaiden haaremit (joita länsimaissakin epävirallisesti harjoitettiin)... Raamatussakin mainitaan kuinka himottavia aasien kaltaiset miehuudet ja niiden orimaiset purkaukset voivat olla (Ezekielin kirja, 23:20). Mutta kyllä seksuaalisuus ja etenkin mikään erikoinen sellainen ovat ihan nykypäivän höpötystä!

Vierailija
450/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kiiran edelliset miehet ole kumpikaan olleet kuvien perusteella mitään perusmaskuliinisia vaan taskuliinatyyppejä, kaunis ex-aviomieskin oli jossain miesten puvustamossa töissä? Voisi kuvitella että siitä on lyhyempi matka ihastua myös naisiin kuin että exät olisivat olleet leveäharteisia raamiäijiä.

Vierailija
451/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tuoda heti kaikki julkisuuteen. Eronnut juuri. 

Vierailija
452/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin ja Antti Rinne – Suomen johtavat populistit

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f1d40148-a015-4390-b930-382e99213…

Vierailija
453/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas mikä sattuma. Kiiran ulostulo eilen lehdessä ja  -ta daa-  tänään ilmestyi hänen runokirja.

Rahankiilto simissä jopa tämmöisessä aiheessa, huhhuh..

Aika paskaa ja näkyvää. Kaikella jutulla pitää yrittää.

Jospa lesboilukin on runoilua 🤣

Vierailija
454/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku oli heti tai on julkisuudessa , kun rupesi seurustelee Elinan kanssa. Toivottavasti Kiira osaa pitää järjen ja ei olisi heti kaikissa ohjelmissa tai lehden lööpeissä. 

Vierailija
455/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löytää vielä joskus kivan tyttöystävän.

Vierailija
456/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joukkuelajien piiristä uutisoidun ahdistelukulttuurin perusteella kyseessä taitaa olla naisurheilijoiden "ammattitauti". Jääkkiekkoilija R.N:n kertoman mukaan nuoria tyttöjä suorastaan peloteltiin pojista.

Vierailija
457/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pompeiin panograffitit, James Joycen kirjoittamat pieruja ihailevat kirjeet, Kama Sutrat, itämaiden haaremit (joita länsimaissakin epävirallisesti harjoitettiin)... Raamatussakin mainitaan kuinka himottavia aasien kaltaiset miehuudet ja niiden orimaiset purkaukset voivat olla (Ezekielin kirja, 23:20). Mutta kyllä seksuaalisuus ja etenkin mikään erikoinen sellainen ovat ihan nykypäivän höpötystä!

Jep, Raamatussa on todellista K-18 -kamaa. Rinnat ovat kuin kaksi rinnettä alas pomppivaa nuorta vuohta... ynnä muuta yksityiskohtaista kuvailua. Tai mites olisi suunniteltu surma, jotta pääsee panemaan kuolleen miehen vaimoa? Tai miksi homoseksuaalisuus kiellettiin juutalaisten laissa - siksi että miehet harrastelivat seksiä keskenään.

Mutta juu ei, 2020-luvun ihmiset keksivät seksuaalisuuden :D.

Vierailija
458/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen näistä myöhään heränneistä että olisivat pettyneet miehiin. Niinkuin miehet naisiin... sitten sitä jotain etsitään samasta sukupuolesta. Mutta taitaa olla naisilla sitä bi-suuntautuneisuutta enemmän.

Vierailija
459/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa muuten Marinkin olla bi... aika eroottista tanssia harrasti toisen naisen kanssa.

Vierailija
460/554 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa muuten Marinkin olla bi... aika eroottista tanssia harrasti toisen naisen kanssa.

Aivan varmana on. Oon miettinyt kans monesti. Mut toisaalta how cares.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi