Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero
Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, mutta mikäs siinä. Olisinpa itsekin naisiin päin, olisi helpompaa löytää hyvä kumppani.
Näin minäkin luulin. Sitten tulin kaapista, ja kaksi naista vuoron perään särki sydämeni. Ihan järkyttävää säätöä. Toinen ilmoitti olevansa "sittenkin hetero" vuoden säätämisen jälkeen ja toinen väitti olevansa eroamassa, kun tapasimme, mutta ei sitten ollutkaan.
Nyt olen yhdessä aivan ihanan rehellisen, kypsän miehen kanssa, joka haluaa olla kanssani 100%.
En usko, että tällä on mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Tuurista kiinni, että oikea sattuu kohdalle.
Mulla on kanssa ollut vaikea toi "mitä MINÄ haluan?". Liikaa mennyt muiden toiveitten mukaan... onneksi vielä on aikaa löytää itsensä ja elää itselleen. Kiiralle hyvä että hän myöntää itselleen näitä asioita, se voi olla vaikeaa.
Kiira on Suomen ainoa julkinen luksush***a. Minua kiinnostaisi kuulla paljon enemmän hänen sugar baby -seikkailuistaan. Luulen, että pankinjohtaja oli kuitenkin liian lähellä tavallista ylempää keskiluokkaa. Kiira tarvitsee jonkun superrikkaan tai hyvännäköisen julkkiksen.
Ei tässä oo mitään outoa. Tove Janssonin ensimmäinen homosuhde oli kun hän oli 32 vuoden iässä. Oli seurustellut miesten kanssa, mutta sitten intohimoisesti rakastui Vivica Bandleriin. Sen jälkeen ei ollutkaan enää miesten kanssa ja elämänkumppani Tuulikki Pietilän kanssa suhde kesti 46 vuotta Toven kuolemaan asti.
Ja kai se ydinasia tässä artikkelissa oli se että Kiira on elänyt liikaa muiden odotusten mukaan, ja haluaa nyt olla yksin, etsiä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä täytyy ilmoittaa lehdissä?
Kyllä minäkin ilmoittaisin, jos olisin Kiiran asemassa. Nyt naiset uskaltavat myös lähestyä ja toisekseen esim. Seiskan ei tarvitse ihmetellä miksi liikkuukin jonku naisen kanssa mahdollisesti. Parempi sanoa suoraan ettei aleta turhaan ihmetellä.
Voin jo nähdä Seiskan uutisen:
"Kiira hempeili tanssilattialla!
Entinen taitoluistelija Kiira Korpi oli tuulettautumassa Helsingin yössä. -Seuranaan Kiiralla oli kaunis tummaverikkö, jonka kanssa hän vaikutti hyvinkin läheiseltä, yökerhosta supistaan."
Vierailija kirjoitti:
Kiira tulee saamaan mielettömästi treffipyyntöjä kun peli on avattu tavallisen näköisiin ja vanhempiin miehiin ja nyt myös naisrintama.
Tämä. Mäkin aina ennen oon kuvitellut ettei mitään saumaa Kiiraan mutta nyt kun oli rakastuneena taviksen kanssa niin tajusin että olen hieman nuorempi ja paremman näköinen mies. Tulot vähän pienemmät verotietojen mukaan mutta hyvät ja pyöräilen enemmin urheilun kannalta eikä ole isoa autoa. Mutta myöskään niitä lapsia ei ole valmiina ja Kiiran kanssa jos sujuu niin mikä jottei lapsia haluan. Seiskan kuvia paremman näköinen kämppä mulla on ja kiltti samaa kokoluokkaa oleva nuori koirakin, tosin uros mutta eikös rescuekoirat ole leikattuja? Sinkku olen siksi kun olen pitänyt korkeaa rimaa ja seurustellut valikoiden mutta ei ole vaan lopullisesti kolahtanut, opiskeluaikoina viimeksi olen ollut tosi rakastunut. Ehkäpä lähestyn viestillä. Luulen että osaan näyttää heterona olemisen etuja ;) Ja pitkiä koiralenkkejä yhdessä.
Eikö Kiiralla ollut pitkä parisuhde sen kundin kanssa kenen kanssa seurusteli , kun vielä luisteli ?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kiiralla ollut pitkä parisuhde sen kundin kanssa kenen kanssa seurusteli , kun vielä luisteli ?
Sanoi haastiksessa että on ollut kolme pitkää parisuhdetta, en muista kuka oli ennen Arthuria.
Vierailija kirjoitti:
https://is.mediadelivery.fi/img/468/890abe113694dacbb87819654657c12b.jp…
Mikä toi hiustyyli on?
Meillä päin tuota kutsutaan vesikampaukseksi. Ihan hauska, vähän retro. Vähän poikamainen myöskin?
https://im.mtv.fi/image/6008348/landscape16_9/1024/576/3bf1d17ab2493603…
Kiira on tavallaan nuori. Onko suhteet ollut niin huonoja , että ajattelee jos naisesta löytyisi se elämän rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi haastiksessa että on ollut kolme pitkää parisuhdetta, en muista kuka oli ennen Arthuria.
Lumilautailija Janne Korpi
Ketä kiinnostaa, että kenen kanssa se Kiira kusivehkeitä yhteen läiskyttää tai läiskyttääkö kenenkään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kiira on tavallaan nuori. Onko suhteet ollut niin huonoja , että ajattelee jos naisesta löytyisi se elämän rakkaus.
Toivottavasti ei ole samalla tiellä kuin Katariina Souri. Hiukan samalta alkaa kohta muistuttamaan.
Tarkoitan sitä, että Kiiran suhteiden päättyminen näyttää johtuvan Kiirasta itsestään, kun sisällä myrskyää tms. Tuskin tuo asia tulee muuttumaan, vaikka kumppanin sukupuoli vaihtuisi.
Mä muistan tuon Sourin haastattelut. Sen naisystävä oli myös mukana. Oli todella onnellisen tuntuinen. Nyt taisi olla viime viikolla viiden uutisissa ja mainitsi haluaa olla yksin. Oli jotenkin onnellisen oloinen ja kertoi taidenäyttelyssä. Yksin on ihan hyvä olla vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole samalla tiellä kuin Katariina Souri. Hiukan samalta alkaa kohta muistuttamaan.
Tarkoitan sitä, että Kiiran suhteiden päättyminen näyttää johtuvan Kiirasta itsestään, kun sisällä myrskyää tms. Tuskin tuo asia tulee muuttumaan, vaikka kumppanin sukupuoli vaihtuisi.
Sourille on oikeasti sattunut aika kaamea juttu se myöhäinen abortti monivammaisen lapsen takia. Pää sekoaa aika monella tuollaisesta.
Kiiran on pilannut hullu laji missä menestyy vaan kunnianhimoiset pedantit tytöt jotka tutkiskelevat itseään sairaaloisesti kuten tuomaritkin heidän muutaman minuutin suoritustaan, muutaman minuutin minkä takana kamala työmäärä. Ei normaalit ihmiset itseään tutkiskele noin kuin hän tai kääriydy sielunsa ympärille.
Aika raju ilmoitus aviomiehelle ja koko suvulle, että olen nyt lesbo, sorry siitä.
Sana itsellä. Kerran sammuin sohvalle ja pena kairasi takamukseen. Sanoin vaimolle että nyt riitti, enkä ole pilluun sen jälkeen koskenut. Hyvällä tai pahalla sitä löytää alansa.
Vierailija kirjoitti:
Tai tyydytys.
Vierailija kirjoitti:
Aika raju ilmoitus aviomiehelle ja koko suvulle, että olen nyt lesbo, sorry siitä.
Ei pelkästään lesbo vaan käy myös miehetkin mutta ei nyt vaan kyseinen mies. Onhan tuo piilo vattuilua tavallaan.
Jokos Kiiralla on sivukalju ja vink vink signaali muille lepakoille?