Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.
38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.
Kommentit (1905)
Vierailija kirjoitti:
40. Olen perheellinen ja rakastunut toiseen naiseen. En ole pettänyt, enkä aio pettää, mutta vähän ikäväähän tämä on haikailla mahdottoman rakkauden perään. En myöskään aio erota, koska lapset jäisivät kuitenkin vaimon luo ja haluan heidät elämääni. Luksusongelma kuitenkin siinä mielessä, että parisuhteemme on ihan hyvä. Olen vain sattunut kohtaamaan sielunkumppanini.
Ex lähti sielunkumppanin mukaan. Näytti ositustodistuksen. Velkojen jaot. Siihen loppui sielunkumppanuus naiselta.
32. Olen aika epäkiitollinen ja epävarma. Yritän opetella erilaista katsantokantaa mutta vaikeaa on.
Lapsuus oli aika hankala, meni nuoruus pitkälti siinä että selvisin heitteillejätöstä ja kiusaamisesta. Sain rakennettua itselleni ihan hyvän elämän mutta olo on jotenkin tyhjä. Koska menneisyyttään ei voi muuttaa, yritän muovata ajatteluani.
36 ja krooninen kipu ja sitä seurannut elämän romahdus, parisuhteen romahdus, työttömyys, köyhyys, osattomuus, merkityksettömyys.
Aion tappaa itseni.
Onnea teille, joiden suurin ongelma on itkevä lapsi tai rakennuslupahakemus. Antaisin mitä tahansa, jos lattialla olisi huutava 2 vuotias ja postiluukussa hylätty rakennuslupa, mutta kipu loppuisi.
N53. Isän muistisairaus, äidin jaksaminen omaishoitajana.