Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.
38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.
Kommentit (1905)
N45v. Yritän pysyä hengissä, lasten tähden.
Vierailija kirjoitti:
33v. Eräs mies johon olin salaa ollut ihastunut jo muutaman vuoden ajan, kuoli yllättäen viime viikolla. En tiedä muuta kuin että oli kuollut kotonaan. Järkyttynyt, hämmentynyt, surullinen olo. Olin ehtinyt haaveilla että välillämme saattaisi olla kipinää. Sitten hän onkin poissa. En voi enää jutella hänen kanssaan niitä näitä. Mitä mä nyt teen?
Piikit toimii.
Vierailija kirjoitti:
N45v. Yritän pysyä hengissä, lasten tähden.
N28 ja sama tavoitteena. Lasten takia yritän vielä jaksaa, vaikka välillä ajattelen, että ehkä heillä voisi olla hyvä elämä ilmankin minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
33v. Eräs mies johon olin salaa ollut ihastunut jo muutaman vuoden ajan, kuoli yllättäen viime viikolla. En tiedä muuta kuin että oli kuollut kotonaan. Järkyttynyt, hämmentynyt, surullinen olo. Olin ehtinyt haaveilla että välillämme saattaisi olla kipinää. Sitten hän onkin poissa. En voi enää jutella hänen kanssaan niitä näitä. Mitä mä nyt teen?
Piikit toimii.
Mitä tarkoitat??
33v. Olen parisuhteessa ja perheellinen ihminen mutten pysty unohtamaan tunteitani työkaveriani kohtaan. Toivoin, että loma auttaisi mutta ei niin ei.
Kivut jotka eivät hellitä millään. Olen 36v. Pyydän, että te uskossa olevat rukoilette puolestani.
N45 ja on ilmennyt, että ihastukseni on mieleltään kiukutteleva teini. Kuinka voi elää lähes viisikymppiseksi aikuistumatta ?
Olen 60-vuotias. Isoin ongemani on, etten enää kelpaa työnantajille.
Tai no joo, jos tililleni tupsahtaisi pari miljoonaa euroa, ei tuo enää olisi mikään ongelma. Eli ehkä ongemani onkin rahan puute.
27v. Alkoholiongelma, mielenterveysongelmat.
39 v, yksinäisyys. Kaipaan nimenomaan sosiaalisia verkostoja.
Mulla sama ongelma. 36-vuotta. Tiedätkö minkälaista elämää haluat elää? Minä en osaa vastata edes siihen mutta sen tiedän etten näin.
Vierailija kirjoitti:
40v. Yläkoulun alun jälkeen viime vuonna lapsella alkoi olla haasteita opiskelussa, lähinnä keskittymisessä, ja numerot alkoivat laskea. Lisäksi teini-ikä alkaa näkyä käytöksessä, ja ottavat vähän väliä mieheni kanssa yhteen. Odottelemme nyt pääsyä tarkempiin tutkimuksiin. Toivottavasti syy selviää ja koulunkäyntiin ja muuhun käytökseen saadaan apua.
Ottiko koronapiikit? Opettajat kertoneet että piikitettyjen lasten älykkyys on tippunut selvästi, aiheuttaa juuri noita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kivut jotka eivät hellitä millään. Olen 36v. Pyydän, että te uskossa olevat rukoilette puolestani.
Otitko montakin koronapiikkiä?
Syöpätilastoraportteja ei julkaistu 2021 jälkeen
Aiemmin vuosittain julkaistuja syöpäraportteja ei ole julkaistu vuoden 2021 jälkeen. Olisi mielenkiintoista nähdä syöpätapausten kehittyminen koronarokotusten aloittamisen jälkeen. Laitettu kyselyä miksi tilastoja ei ole julkaistu. Laitetaan vastaus tänne kun sen saan.
https://syoparekisteri.fi/raportit-ja-katsaukset/syopa-raportti/
Tukholman ja Uumajan yliopistojen tekemä tutkimus v. 2021 osoitti että koronarokotteen piikkiproteiini tuhoaa elimistön DNA-korjausmekanismista jopa 90%, joka aiheuttaa nopeasti eteneviä syöpiä, ns. turbosyöpiä.
Se aiheuttaa myös immuunikatoa ja autoimmuunisairauksia, jotka ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti.
Tämä tiedoksi teille jotka kamppailette äskettäin ilmaantuneen syövän kanssa, paljon näyttää olevan kolmekymppisiä syöpähoidoissa.
29v vauvakuume! Mutta odotellaan että mieskin pääsee duuniiin niin paremmat mahdollisuudet lapsen kasvatukseen. Odottelu vaan on niin piinaavaa!!
Haluaisin jo eläkkeelle, mutta eläke on pieni, johtuen siitä, että olen joutunut olemaan parhaassa työiässä työttömänä. Ikää on jo yli 70 ja työnteko väsyttää.
Maire kirjoitti:
Haluaisin jo eläkkeelle, mutta eläke on pieni, johtuen siitä, että olen joutunut olemaan parhaassa työiässä työttömänä. Ikää on jo yli 70 ja työnteko väsyttää.
Saisit kuitenkin kansaneläkkeen, ja asumistukeakin luultavasti. Vai aiotko kaatua saappaat jalassa? Tai siirry osa-aikatyöhön.
42v ja pääasiassa painavat taloudelliset huolet. Mietin rahaa aamulla, päivällä, illalla ja jopa yöllä. Inflaation ja korkojennousun myötä ollaan nyt siinä tilanteessa, että joudun tekemään valintoja, minkä laskun maksan myöhässä.
44. Kolme suurinta ongelmaa, joidenka kanssa taistelen päivittäin. 15 - vuotias poika, joka nukkuu päivät ja pelaa yöt. Menetti kesätyönsäkin, kun myöhästeli koko ajan. Murehdin hänen tulevaisuuden puolesta. Miten saan taottua hänen päähänsä työpaikan ja työnteon tärkeellisyyden..
Toinen on raha. Olen kokopäivä töissä, mutta tuntuu, ettei rahat enää riitä mihinkään... Olisi ihanaa mennä ruokakauppaan ja ostaa kaikkea, mitä tekisi mieli...
Ja kolmas on yksinäisyys... Ja se, etten oikein osaa jutella ihmisten kanssa. Kokoajan on epävarma olo....