Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahviloissa ihan törkeät hinnat nykyään!

Vierailija
02.03.2023 |

Capuchino litku ja croisant 9,50€ Tampereella siis
Säästänpä jatkossa nekin hilut kampaamoon

Kommentit (493)

Vierailija
421/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen kahvilaan aina sillä ajatuksella, että jos otan jotain muuta kuin pelkän teen, niin rahaa menee sellainen about kymppi. Näin se on ollut niin pitkään kuin muistan.

Lähikahvilan mantelicroissant hemmetin hyvä, iso ja mehevä, ja maksaa 4,5e. Siihen lisäksi tee tai kahvi jotain 2,5e, niin ei ole paha. Tuo niiden mantelicroissant on sellaista, mitä jostain surkeista bulkkimestoista tyyliin Espresso House ei voi ikinä saada. Naurattaa muutes, että juuri nuissa kammottavan surkeissa ketjukahviloissa on korkeimmat hinnat, vaikka tuotteet surkeimpia :D Mutta oma valintahan se on ihmisillä sellaisissa käydä. 

Aivan samaa mieltä ketjukahviloista. Lisäksi niiden miljöö on useimmiten ankea.

Mutta on olemassa myös se kuuluisa kultainen keskitie. Käyn noin kerran viikossa Helsingin keskustan viihtyisässä kahvilassa tapaamassa ystäviäni. Otan vain sen kahvin, joka on kallista mutta kohtuullisen hyvää. On se kuitenkin melko edullinen hinta tunnista-parista ystävien seurassa.

Vierailija
422/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MANSKUN KAKKU KUN RANTAUTUI TAMMELAN KUNTAA MEINAS OPETTAA JUNTEILLE KAHVILA KÄYTÖSTÄ KUPPI 6E JA PULLA 4E EIPÄ KUKAAN KÄYNYT NYT SYYTTÄÄ JUNTTIMAISTA ASIAKASKUNTAA KUN KÄYMME K-KAUPAN 1E KAHVEILLA JA OTAMME 1E PULLAN SIINÄ EI 20E MAKSAVAT VIIKON VANHAT AAMU BRUNSSIT AUTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voi varmaan laittaa suosituksia. Laittakaa Helsingistä, voin testata seuraavalla reissulla. Miehen kanssa ajattelimme yöpyä ja testata yhtä hotellia. Olen opiskellut Helsingissä, joten kaupunki on tuttu.

Vierailija
424/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääl ei olla rehellisiä. Ihanko on totta, että kahvilan kahvi on aina hyvää, vaikka seisoo pannussa tuntikausia?? Tuotteet juuri.tulleet uunista?? Eikä koskaan kuivuneita??

Ei se kahvi seiso pannussa kun sitä pannua ei edes ole. Tuotteet on tuoreita.

Kallista toki on.

Ei pidä käydä näissä tavis kahviloissa.

Itse käyn lähikahvilassa Vihreävuohi niin on hyvää kahvia.

Tosin se on hyvää kotonakin kun on kahvikone. On noita ketjuja joissa loistavaa kahvia.

En mene kahviloihin joissa kahvi on lasisessa kahvipannussa vaan niihin missä se kahvi jauhetaan pavuista.

Vierailija
425/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiseksi; Lidlin paistotuotteet EIVÄT ole suomalaisia. Ne pakasteet tuodaan ulkomailta. Minähän en tue tuollaista toimintaa ollenkaan. Suomalaisia paistotuotteita voin ostaa, että rahat jää Suomeen.

Aika liikuttavaa kuvitella että maksamalla 8€ jostain ketjukahvilan aamulla puolivalmisteesta paistamasta nahkeasta croissantista saisi yhtään sen kotimaisempaa kuin hakemalla tuohon hintaan niitä tusinan Lidlistä paistolämpimänä.

Kahviloita on monenlaisia. Esim. itse suosimassani kahvilassa tuotteet valmistetaan itse. Mutta se kahvila ei sovi kitupiikeille.

Nimenomaan. Nämä Lidlin kuivia ja teollisen makuisia korvapuusteja mainostavat ei olekaan sitä kohderyhmää, joka kunnon kahvilaan voisi mennä. Käyn itse myös kahbilasss, jossa leivotaan tuotteet itse. Se ei ole kotipiikkien paikka.

Vierailija
426/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereella Vihreä Vuohi hyvä kahvipaikka.

Mikäli keskustaan menisin niin joku Ratinan kahvila.

Vierailija
427/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain kalliissa kahviloissa missä laatu ja hinta kohtaa.

Vierailija
428/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niille huijareille kannata roposiaan kantaa

Miten kahviloissa sinusta huijataan kuluttajaa?

Vaikka sillä, että kakkupalat näyttää hyvältä, mutta laatu ja maku ovat karseita.

Vierailija
429/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sillä, että kakkupalat näyttää hyvältä, mutta laatu ja maku ovat karseita.

Viimeksi mangojuustokakkua ja kyllä oli hyvää.

Vierailija
430/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juustokakuissa on kova keksipohja. Tykkään kunnon kermakakusta sokerikakkupohjalla. Teen itse hyvän kakun.

Vierailija
431/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juustokakuissa on kova keksipohja. Tykkään kunnon kermakakusta sokerikakkupohjalla. Teen itse hyvän kakun.

Niin mitä siitä. Osaan leipoa ja mulla on Juran kahvikone ja silti käyn kahviloissa. Mitäs sulla on?

Vierailija
432/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakku, melko pieni pala, ei missään nimessä suuri, sekä normaali kahvi tänään Tampereella, 9,20€!! En ole koskaan noin paljon noista maksanut missään. Tiesin, että tulee maksamaan paljon, mutta en välittänyt siinä tilanteessa. Ensin kyllä aattelin vähentää laskua jättämällä kahvin pois.

Vierailija
433/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset maksaa kahviloissaan usein jo sveitsin hintoja, kuitenkin palkat on alle puolet sveitsiläisten palkoista. Kun sveitsiläinen saisi palkallansa vaikka 100 jotakin asiaa, niin suomalainen saa 35 vastaavaa asiaa hankittua palkallansa. Silti suomalaisten enemmistö on ilmeisesti tyytyväisiä, ainakin siitä päätellen, että vanhat valtansa jo vuosikymmeniä sitten betonoineet suuret puolueet tuleva jälleen voittamaan. Suomalaiset eivät äänestä toisin, vaikka 2500€ bruttopalkasta vietäisiin 50% veroa, silti he äänestävät kuin aina ennenkin  ja uskovat vanhojen valtapuolueiden vaalilupauksiinsa perustuen korjaavan asiat.

Vierailija
434/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa iso kahvi ja keksi 5€ tuolla summalla saa paketinkahvia. Nykyisin ostan R-kioskilta kahvin jos haluan kahvin.

Ostan ärrältä kaiken, kun on niin halpaa.

Olen huomannut, että R-Kioskin maito on kaikkein halvinta.

Vierailija
435/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä.

Kahvit voi keittää kotona.

Ketsuppinsa voi tehdä itse.

Kuntopyörää voi polkea kotona.

Omasta nojatuolista voi katsella telkkua.

Aika vaikea kuvitella kenenkään kykenevän valmistamaan ketsuppinsa itse 1/20:lla siitä hinnasta mitä se maksaa kaupassa

Keittämällä kahvinsa itse kotona, tuo onnistuu joka kerta.

Ihan oma lajinsa ovat nämä huvittavat tyypit jotka yrittävät uskotella että ulkomaisesta pakastetaikinasta valmiatetut croissantit muuttuvat kahvilan vitriinissä 10x arvokkaammiksi kuin Lidlin paistopisteessä.

Vierailija
436/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keitä itse ja pysy kotona, valittaja

Niin on kaikilla kivempaa. 

Vierailija
437/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42924 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on! Köyhät ja tylsät jää kotiin!

Noniin ! Saatiin kahvilayrittäjänkin kommentti !

Kahvilayrittäjän kommentti olisi tervetullutta vaihtelua persaukisten kitinälle.

Vierailija
438/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kariston kauppakeskuksessa kahvila Mondon cappuccino on jumalaisen hyvää! Maksoi 3,80. Mun mielestä ihan tavanomainen hinta, kyllä sen maksan kun ison kupin saa.

Vierailija
439/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset maksaa kahviloissaan usein jo sveitsin hintoja, kuitenkin palkat on alle puolet sveitsiläisten palkoista. Kun sveitsiläinen saisi palkallansa vaikka 100 jotakin asiaa, niin suomalainen saa 35 vastaavaa asiaa hankittua palkallansa. Silti suomalaisten enemmistö on ilmeisesti tyytyväisiä, ainakin siitä päätellen, että vanhat valtansa jo vuosikymmeniä sitten betonoineet suuret puolueet tuleva jälleen voittamaan. Suomalaiset eivät äänestä toisin, vaikka 2500€ bruttopalkasta vietäisiin 50% veroa, silti he äänestävät kuin aina ennenkin  ja uskovat vanhojen valtapuolueiden vaalilupauksiinsa perustuen korjaavan asiat.

Voi helvetti kun teillä onkin taas kaikki niin vaikeaa. 😂

Vierailija
440/493 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Himoksella pari viikkoa sitten. Teekuppi pussiteetä maksoi 2,90. Ei sentään ollut Liptonia mutta melkein. Maksaisin tuon haudutetusta teestä, mutta pussiteestä on ryöstöhinta. Kuuma mehu oli samanhintainen. Kahvin hintaa en katsonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän