Kahviloissa ihan törkeät hinnat nykyään!
Capuchino litku ja croisant 9,50€ Tampereella siis
Säästänpä jatkossa nekin hilut kampaamoon
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että jotkut käy vieläkin kahviloissa tai ravintoloissa. Mikä järki on käydä kahviloissa/ravintoloissa on kun itse keitetyt kahvit tai tehdyt ruuat on 100 kertaa halvempia?
Trolli vai ihan vain äärettömän tyhmä?
Ihan äärettömän tyhmä maksaa kupillisesta kahvia yli 10 senttiä eli ihan äärettömän tyhmä ihminen käy kahviloissa.
Kaikki ei ole persaukisia sairaalloisen itaria kitupiikkejä.
Tääl ei olla rehellisiä. Ihanko on totta, että kahvilan kahvi on aina hyvää, vaikka seisoo pannussa tuntikausia?? Tuotteet juuri.tulleet uunista?? Eikä koskaan kuivuneita??
Ei kannata käydä baarissa juomassa kallista kaljaa, lava Pirkkaa kotisohvalla omparas. Kultakatriinaakin saa kotona keitettynä monta litraa paketillisesta namskis. Ja kyllä roiskeläppä kylmänä sopii siihen hyvin hiukopalaksi ni ei tartte tavalline ihmine kurmeeta!
Christiiina kirjoitti:
Ainakin pitäisi olla tuotteet tehty omassa leipomossa, jos noin kallista on.
Halvempaahan se silloin on kahvilanpitäjälle, joten pitäisi olla myös halvempaa asiakkaalle.
Minä menen kahvilaan aina sillä ajatuksella, että jos otan jotain muuta kuin pelkän teen, niin rahaa menee sellainen about kymppi. Näin se on ollut niin pitkään kuin muistan.
Lähikahvilan mantelicroissant hemmetin hyvä, iso ja mehevä, ja maksaa 4,5e. Siihen lisäksi tee tai kahvi jotain 2,5e, niin ei ole paha. Tuo niiden mantelicroissant on sellaista, mitä jostain surkeista bulkkimestoista tyyliin Espresso House ei voi ikinä saada. Naurattaa muutes, että juuri nuissa kammottavan surkeissa ketjukahviloissa on korkeimmat hinnat, vaikka tuotteet surkeimpia :D Mutta oma valintahan se on ihmisillä sellaisissa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Tääl ei olla rehellisiä. Ihanko on totta, että kahvilan kahvi on aina hyvää, vaikka seisoo pannussa tuntikausia?? Tuotteet juuri.tulleet uunista?? Eikä koskaan kuivuneita??
Ketjun mukaan Suomen kahvilat on huijareita, myyvät pelkästään pahaa kahvia ja kuivia pullia. Mutta mielellään ostetaan kotiin Keskolta ja S-ryhmältä jotka ihan omakustannehintaan myy ilman katetta jotta kaikilla ois hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata käydä baarissa juomassa kallista kaljaa, lava Pirkkaa kotisohvalla omparas. Kultakatriinaakin saa kotona keitettynä monta litraa paketillisesta namskis. Ja kyllä roiskeläppä kylmänä sopii siihen hyvin hiukopalaksi ni ei tartte tavalline ihmine kurmeeta!
Minä laita kahvit tippumaan ja syön ihanaa vadelmaleivosta. Jää kahvilat kauas jälkeen.
8 euroa kahvista ja 6 euroa kakkupalasta pöydissä joita ei edes ole siivottu on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ainakin pitäisi olla tuotteet tehty omassa leipomossa, jos noin kallista on.
Halvempaahan se silloin on kahvilanpitäjälle, joten pitäisi olla myös halvempaa asiakkaalle.
Sulla ei näköjään ole koskaan ollut leipomoa, kahvilaa tai leipomokahvilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahviloita on monenlaisia. Esim. itse suosimassani kahvilassa tuotteet valmistetaan itse. Mutta se kahvila ei sovi kitupiikeille.
Suomessa ei ole kahvilaa jossa minulla ei olisi varaa käydä kakkukahvilla joka päivä ilman että se näkyisi tilillä mitenkään.
Tämä ei muuta mihinkään sitä että mitä korkeamma hinnan jostain maksan, sitä enemmän vastinetta vaadin rahalleni tai kauppoja ei synny.
Kotona on pari kolme erilaista keitintä joilla saan aikaiseksi juuri sellaista kahvia kuin haluan eikä se maksa yli 15 senttiä kuppi ellen kokeile jotain näädänpersekahvia.
Kahvilayrittäjä saa olla melkoinen fakiiri jos kuvittelee saavansa minun maksamaan 3,5€ pahvimukillisesta pannussa seissyttä juhlamokkaa.
Täsmälleen sama koskee vitriinituotteita.
En ole käynyt koskaan kahvilassa, jossa myytäisiin Juhla-Mokkaa pahvimukista hintaan 3,5€. Mutta taidetaankin käydä eri paikoissa.
Niinpä. esim. Espresso House kahvi posliinikupista 3,40e.
Suomessa ei ole monin paikoin vieläkään opittu sitä, että teetä ja kahvia ei tarjota saman kokoisina annoksina. Kahvia hörpitään espressona, mutta teetä pitää olla paljon enemmän ja se tarjoillaa mieluiten kannussa haudutettuna. Puoli litraa on ihan minimi annoskoko. Varsinkin, jos meinaan syödä jotain, niin pikkuruinen teekupponen ei riitä kuin kielen kastamiseen. Ja ei maksa vaivaa ostaa kolmea teekupillista sen takia, että saa syötyä yhden kakkupalan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa oman kylän kahvilassa kyllä erityisen korkeat hinnat ole. Aamulla paistettu munkkirinkilä + kahvi 3.5 eur.
Ai kaksyt markkaa ei ole paljon munkkikahvista? Vitonen on käypä hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että jotkut käy vieläkin kahviloissa tai ravintoloissa. Mikä järki on käydä kahviloissa/ravintoloissa on kun itse keitetyt kahvit tai tehdyt ruuat on 100 kertaa halvempia?
Eihän siinä olekaan järkeä. Eikä yksikään kahvila tarjoa itsetehtyä parempaa
Monessa olen käynyt Helsingissä ja Lahdessa. Ei ole Hinta ja laatu kohdallaan. AINA kitkerää, monta tuntia seissyttä kahvia ja kuivia tuotteita
Eli paz kaa.
Jos kahvilassa kahvia menee niin vähän, että se ehtii seisoa tunteja, niin liikepaikan valinta on kahvilan suurin ongelma.
Kahvilassa iso kahvi ja keksi 5€ tuolla summalla saa paketinkahvia. Nykyisin ostan R-kioskilta kahvin jos haluan kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on! Köyhät ja tylsät jää kotiin!
Noniin ! Saatiin kahvilayrittäjänkin kommentti !
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa iso kahvi ja keksi 5€ tuolla summalla saa paketinkahvia. Nykyisin ostan R-kioskilta kahvin jos haluan kahvin.
Kotona voin syödä enemmän kuin keksin. Menee helposti paketti leivoskeksejä ja kaksi mukillista kahvia. Kahvin ostin tänään suuresta Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Ostan ärrältä kaiken, kun on niin halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä olekaan järkeä. Eikä yksikään kahvila tarjoa itsetehtyä parempaa
Monessa olen käynyt Helsingissä ja Lahdessa. Ei ole Hinta ja laatu kohdallaan. AINA kitkerää, monta tuntia seissyttä kahvia ja kuivia tuotteita
Eli paz kaa.
Sanoo kokematon. Käy kunnon kahviloissa niin sitä kahvia menee, jauhetaan pavuista eikä se kahvi seiso missään lasikannussa.
Syötävätkin on herkullisia ja tuoreita.
Ihan äärettömän tyhmä maksaa kupillisesta kahvia yli 10 senttiä eli ihan äärettömän tyhmä ihminen käy kahviloissa.