Kahviloissa ihan törkeät hinnat nykyään!
Capuchino litku ja croisant 9,50€ Tampereella siis
Säästänpä jatkossa nekin hilut kampaamoon
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Korkeita hintoja voisi puolustella hyvällä laadulla (esim. laadukas kahvi, itse tehdyt ruuat) ja hyvällä palvelulla. Mutta missä tosiaan nämä toteutuvat? Edes Espoon Tapiolan kehuttu Kaisan Café ei erotu joukosta ainakaan hyvällä palvelulla, sillä harvoin näkee yhtä happaman näköisiä pimuja kuin tuon kahvilan myyjät ovat. Enpä muista montaakaan kertaa kiitosta kuulleeni, eikä minkäänlaista hymyn häivettä yhdelläkään naamalla ole nähnyt. Leipomukset siellä ovat "ihan OK", sentään. Mieluummin kuitenkin ostan Alepan paistopisteen pullaa ja saan Alepan myyjältä iloisen tervehdyksen, säästyy useampi eurokin.
Kaisan Cafe ei todellakaan ole entisensä. Mainoskuvissa netissäkin edelleen ne ryssykkäihmiset. Hyi.
Myyrmannin Kulmakonditoriassa kävin eilen ja 9lin positiivisesti yllättynyt kun siellä oli ohjeistus jättää astiat pöytiin,henkilökunta kerää ne tiskiin. Hinnat on kovat kuten kaikkialla nykyään mutta kiva ettei tarvitse itse viedä tiskiä pois, silloin voi maksaakin vähän enemmän.
Munkki 4,50 € ABC:llä. Siis joku pakasteesta sulatettu sokerimöykky. Siihen vielä juoma päälle.
Ei kiitos.
Ravintola- ja kahvilayrittäjien on ihan turha itkeä, että Suomessa ei ole samanlaista ravintolassa ja kahvilassa käymisen kulttuuria kuin monissa muissa maissa.
Asiakkaat käyvät vähiin ja toimintaan tarvittavat rahat pitää repiä yhä pienemmältä asiakas määrältä mikä tarkoittaa, että hintoja on pakko nostaa. Näin kierre on valmis.
Eiköhän pian hinnat ala näkymään kahviloiden käytön vähenemisenä. Ostovoima kun on romahtanut niin itsekin ihan ok tuloisena joudun pohtimaan mihin ne rahat laitan. Aiemmin oli varaa käydä kahviloissa mutta nyt kun kaikki kulut ovat nouseet niin kyllä kahvilat ja palvelut ovat jääneet. 7.9 euroa kakunpalasta ja 6 euroa kahvista on vaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pian hinnat ala näkymään kahviloiden käytön vähenemisenä. Ostovoima kun on romahtanut niin itsekin ihan ok tuloisena joudun pohtimaan mihin ne rahat laitan. Aiemmin oli varaa käydä kahviloissa mutta nyt kun kaikki kulut ovat nouseet niin kyllä kahvilat ja palvelut ovat jääneet. 7.9 euroa kakunpalasta ja 6 euroa kahvista on vaan liikaa.
Hinnat on täysin normaalit!! Köyhille KOSKAAN mikään ole ollut normaalia 🤣
KÖYHILLE KAIKKI ON NY VAA KALLISTA
Vierailija kirjoitti:
Munkki 4,50 € ABC:llä. Siis joku pakasteesta sulatettu sokerimöykky. Siihen vielä juoma päälle.
Ei kiitos.
Ravintola- ja kahvilayrittäjien on ihan turha itkeä, että Suomessa ei ole samanlaista ravintolassa ja kahvilassa käymisen kulttuuria kuin monissa muissa maissa.
Asiakkaat käyvät vähiin ja toimintaan tarvittavat rahat pitää repiä yhä pienemmältä asiakas määrältä mikä tarkoittaa, että hintoja on pakko nostaa. Näin kierre on valmis.
Käyttäkää niitä palveluita niin ei yrittäjien tarvitse nostaa hintoja! Se hintojen nousu on ihan kuluttajien oma vika kun vähennätte palvelujen käyttämistä. P.S. köyhille kaikki on aina ollut kallista
Vierailija kirjoitti:
Pihtarilla taitaa olla vain mielessä hinnat noussut🤣🤣🤣
Itse jatkan samaan tapaan kuin ennenkin kuluttamista 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Taas kitinää hinnoista. Kuka tollo käy jatkuvasti kahvilassa kahvilla? Silloin harvoin kun itse käyn, maksan kyllä mielelläni hinnan. Itse olen ainakin saanut erittäin hyvää kahvia ja tuoreita leivonnaisia kahvilassa käydessäni.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kallis capusino ja kroisantti 9.50€. voisin helposti maksaa 12.50€.
Ainakin Helsingissä on järkyttävät liikehuoneistohinnat. Saa myydä kuukaudessa satoja "Capuchino litkuja ja croisantteja" jotta pelkän vuokran saa kerättyä. Muista pakollisista kuluista(vakuutukset, sähkö, vesi, laitteisto, elintarviketarkastajakäynnit, palkat tel- maksuineen jne) puhumattakaan.
Sama varmasti Tampereella.
Ja missä kampaamossa ja hiusten pesun ja leikkuun cappuccinon ja kroisantin hinnalla??? Ei Helsingissä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas kitinää hinnoista. Kuka tollo käy jatkuvasti kahvilassa kahvilla? Silloin harvoin kun itse käyn, maksan kyllä mielelläni hinnan. Itse olen ainakin saanut erittäin hyvää kahvia ja tuoreita leivonnaisia kahvilassa käydessäni.
Sama täällä. Haluan muutenkin tukea kahvilakulttuuria. Käyn monenlaisissa kahviloissa aina vapaapäivinä. Joissain saa myös hyvän keittolounaan.
Lounaspaikassa saa lounaan melkein samalla hinnalla ja kahvin päälle
Tohon hintaan voit ostaa kahvis ja pullas kaupasta!
Sinunlaisia valittaja ei kaivata kahviloihin