Kuinka moni nainen on valmis lähtee kotiin tuntemattoman miehen kanssa baarista?
Puhun siis sinkkunaisista ja sanotaan että mies ja nainen ovat tutustuneet baarissa/yökerhossa toisiinsa ja kaikki on mennyt hyvin.
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta kertaa palstan biletyttöjä on pumpattu eri miesten toimesta 🐷
No miettippä sitä. Harmittaako kun ne biletytöt saavat?
Ei. Luen ja opiskelen mieluummin
Good for you, me biletytöt jatketaan bilettämistä ja seksistä nauttimista miesten kanssa jatkossakin :)
Nyt pitäisi vetää raja siihen kuka on tuttu ja kuka tuntematon. Aivan täysin uuden kasvon kanssa en koskaan yksin. Sitten on näitä, jotka periaatteessa jotenkin tuntee, mutta oikeasti kuitenkin ovat tuntemattomia. Niiden kanssa joskus. Mutta pääasiassa porukassa olen aina liikkunut.
En lähtenyt nuorempana kertaakaan enkä lähtisi nytkään, koska tiedän, etten pystyisi läheisyyteen noin uuden tuttavuuden kanssa, En luottaisi riittävästi eikä ajatus läheisyydestä tuntuisi hyvältä. En myöskään koe tarvetta millekään yhden yön jutuille, jollaiseksi baarituttavuudet ymmärtääkseni usein jäävät.
Tämäkin biletyttö sai paljon. Voi pojat kun tietäisitte!
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit eivät varmasti ole vain tuossa iässä, vaikka selvästi nuorempi sinullekin kelpaa.
Hienoja nuo ketjut, joissa lainaukset ovat rikki eikä niitä korjata...
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana lähdin joitain kertoja, mutta täytyy sanoa, että nyt tuskin enää uskaltaisin. En tiedä onko maailma muuttunut hurjemmaksi vai puhutaanko kaikista kauheuksista vain enemmän julkisuudessa, mutta kyllä sitä tosiaan on tullut tosi varovaiseksi. Aiemmin lähdin tuosta vain jonkun baaripokan kanssa, enkä oikein edes miettinyt turvallisuusriskejä. Aika sinisilmäiseltä tuntuu nyt. Kaikeksi onneksi miehet sattuivat olemaan asiallisia.
Mun mielestä iän myötä tulee varovaisemmaksi ihan muutenkin, kaiken suhteen. Ei enää ystävystykään niin helposti ja lennosta kuin nuorena, on kokenut niitä pettymyksiä jo ihan tarpeeksi. Nuorena sitä vaan on sinisilmäisempi ja ei ne nuoret pojanklopit nyt mitenkään pelottavia muutenkaan ollut 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki. Kyse on vain millainen sinkkumies ja miten se näyttää varallisuutensa.
Ei näissä inkkelien mussutuksissa ole päätä eikä häntää. :D Miten varallisuus hyödyttää ketään yhdenillanjutussa?
Aamiainen on parempi. Lisäksi naiset aina kuvittelevat ettei se jää yhteen yöhön, vaan mies soittaa uudestaan kun sitä panettaa, jos nainen oli hyvä tyttö ja teki just niinku mies ohjeisti.
Eiköhän siihen aamiaiseen vaikuta enemmän naisen varallisuus (tosin ei sekään takaa, että juuri silloin on aamiaistarpeet hankittuna), koska ainakin itse naisena menisin ehdottomasti mieluummin mun kotiin kuin miehen kotiin. Mulla on kyllä hammasharja miehelle (siis käyttämätön) ja sukupuolineutraalia suihkugeeliä, mutta miehellä ei varmasti ole mulle sopivaa meikinpoistoainetta, kasvovoiteita jne. tai edes ei-mieheltä-tuoksuvaa suihkugeeliä.
Ja joo, siis lähtisin, mutta toki mulle kelpaa vain korkeakoulutetut ja työssä olevat miehet, joiden olemassaolo on jollain tasolla tarkistettavissa helposti, että sellainen väkivaltariski jne. tuntuis pieneltä. Ei ole ainakaan vielä sattunut mitään muuta, kuin että parin yhden illan jutuksi tarkoitetun kanssa päätynytkin parisuhteeseen (eri aikoina).
Niin niin. Lähdet sellaisten kivojen ja turvallisten psykiatrien matkaan ja päädyt ensin mereen ja myöhemmin maton sisään. Vähän tyhmää arvioida ihmisiä koulutuksen perusteella. T:maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.
Miksi pitää nimitellä. Lähteehän siinä joku mieskin, etkä nimittele häntäkään.
miehet lähtee, jos saavat. harva saa. naisilla taas ei ole mitään ongelmaa seksin saamisessa. aina irtoaa.
Ja sekö tekee naisesta huo ran että saa helposti? Mies taas ei ole huo ra vaikka haluaisi saada helposti? Tää on taas niin miesten logiikkaa :D
Totta kai mies on huo ra siinä missä nainenkin jos on valmis nus simaan tyyliin kaikkea mikä liikkuu
Nainen ei saa. Nainen antaa. Se on se ero. Nainen suostuu seksiin, mies tekee töitä saadakseen seksiä. Tai pitää tehdä töitä, jos aikoo saada.
Hahaha! Joo, olen nainen ja minäkin aina nimenomaan suostun seksiin enkä halua sitä, en sitten lainkaan. Orgasminkin suostun saamaan vain pitkin hampain jos mies kauniisti pyytää, muuten keskityn ihan vain suopeasti antamaan.
Otetaan typerä pohdinta ja lapsellinen ajatusleikki:
Pitkäveto tarjoaa kertoimia sille, että molemmat meistä lähtevät baariin ja aikovat pokata itselleen panoseuraa baarista. Mikä luulet, että kerroin olisi sinulle naisena ja kerroin minulle keskivertomiehenä? En juo alkoholia. Minkä puolesta sinä löisit kuvitteellisesti vetoa: 1 Nainen saa seksiä, mutta mies ei X Molemmat saavat seksiä 2 Nainen ei saa, mutta mies saa seksiä
Mikä olisi todennäköisin skenaario? (Älä edes yritä sanoa, että: "vaikea sanoa näkemättä sinua", koska minussa ei ole mitään näkemistä)
Kyllä se kuule niin on, että joka kerta, kun nainen saa, mieskin saa. Jos puhutaan jostain 40v ihmisistä, niin sinkkuja on enää vähän ja sopivan osuminen kohdalle vaikeampaa molemmille. 20-vuotiaana molemmilla oli paremmat mahkut. Itsehän olen siis hiljattain sinkkuuntunut melkein 40v nainen ja hiljaista on ollut miesrintamalla. En ole kyllä missään tinderissä, ja oikeassa elämässä ei edes tiedä, että kuka olisi sinkku ja kuka ei. Nuorenahan baarissa tuosta noin vain aina jonkun sai, jos halusi. Nyt vaikka menisi baariin, ei siellä välttämättä niin vain rivissä niitä kiinnostavia miehiä olekaan (ja jos on, aika turhauttavaa, kun joku kaverinsa möläyttää tyypin olevan varattu).
Harvat miehet saavat yhden illan juttuja, naiset saavat niitä koska vain. Siinä ei ole mitään huonoa tai parempaa. Mutta seksuaalisuus toimii sukupuolilla eri tavalla.
Minulla on sinulle uutinen: mahdollisuudet saada yhden illan juttuja lisääntyvät 100 % sillä, että menee sinne, missä niitä solmitaan. Eli baareihin. Sen sijaan, että viettää jälleen keskiviikkoa äitinsä ikäisten mammojen kanssa netissä.
Kaikki, ihan kaikki omat yhden illan juttuni ovat olleet aivan tavallisia miehiä. Ei yhtäkään lentäjäkirurgia, jasonmomoaa, NHL-kiekkoilijaa tai täydellistä hiusrajaa. Aivan tavallisia hauskoja, fiksuja, kivoja 165-190 cm pitkiä miehiä, vaaleita ja tummia, normaalipainoisia ja tukevia, onpa joskus tullut kokeiltua kuivan kesän oravaakin (ei ollut minun makuuni).
Minä? Olin silloin 160/47-52, pitkät hiukset, tietääkseni ihan normaalin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta kertaa palstan biletyttöjä on pumpattu eri miesten toimesta 🐷
No miettippä sitä. Harmittaako kun ne biletytöt saavat?
Ei. Luen ja opiskelen mieluummin
Honey, ei nuo ole mitenkään toisensa poissulkevia. Olen minäkin opiskellut ja tienaankin nykyään ylimmässä 5 prosentissa, mutta yhden illan juttuihin ei taida kahden käden sormet riittää (en muista tarkkaa lukua ja toki pitkät suhteet tuohon päälle). Kyllä seksistä voi tykätä sen lisäksi, että tykkää lukea ja opiskella.
N38
Vierailija kirjoitti:
No, kaikki jakorasia naiset, ottavat baareista, pubeista ja ravintoloista, yöseurakseen, jokaisen miehen, joka imartalee heitä.
Puhuu heille ystävällisesti, ja osaa jotenkin koskettaa heidän ns. sieluaan.Juopuneen, yhdessä vietetyn yön jälkeen, yleensä aamulla, mies hokaa, miten helvetillisen virheen hän onkaan tehnyt, pelkästään ja ainostaan seksuaalisten himojensa takia.
Miehet tekee ihan samaa.Mikä teke vain jako-rasian naisista? Mieshän siinä mukana on?Onhan noita isovatsasia äijiä,jotka kehuskelee eläkellä ja ihan yksin paarista kotiin saavat aina lähteä.Kukaan nainen ei heitä huoli edes paarissa.
Joo. Oli mukava mennä baariin, etsiä sieltä komein mies ja iskeä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.
Miksi pitää nimitellä. Lähteehän siinä joku mieskin, etkä nimittele häntäkään.
miehet lähtee, jos saavat. harva saa. naisilla taas ei ole mitään ongelmaa seksin saamisessa. aina irtoaa.
Ja sekö tekee naisesta huo ran että saa helposti? Mies taas ei ole huo ra vaikka haluaisi saada helposti? Tää on taas niin miesten logiikkaa :D
Totta kai mies on huo ra siinä missä nainenkin jos on valmis nus simaan tyyliin kaikkea mikä liikkuu
Nainen ei saa. Nainen antaa. Se on se ero. Nainen suostuu seksiin, mies tekee töitä saadakseen seksiä. Tai pitää tehdä töitä, jos aikoo saada.
Hahaha! Joo, olen nainen ja minäkin aina nimenomaan suostun seksiin enkä halua sitä, en sitten lainkaan. Orgasminkin suostun saamaan vain pitkin hampain jos mies kauniisti pyytää, muuten keskityn ihan vain suopeasti antamaan.
Otetaan typerä pohdinta ja lapsellinen ajatusleikki:
Pitkäveto tarjoaa kertoimia sille, että molemmat meistä lähtevät baariin ja aikovat pokata itselleen panoseuraa baarista. Mikä luulet, että kerroin olisi sinulle naisena ja kerroin minulle keskivertomiehenä? En juo alkoholia. Minkä puolesta sinä löisit kuvitteellisesti vetoa: 1 Nainen saa seksiä, mutta mies ei X Molemmat saavat seksiä 2 Nainen ei saa, mutta mies saa seksiä
Mikä olisi todennäköisin skenaario? (Älä edes yritä sanoa, että: "vaikea sanoa näkemättä sinua", koska minussa ei ole mitään näkemistä)
Kyllä se kuule niin on, että joka kerta, kun nainen saa, mieskin saa. Jos puhutaan jostain 40v ihmisistä, niin sinkkuja on enää vähän ja sopivan osuminen kohdalle vaikeampaa molemmille. 20-vuotiaana molemmilla oli paremmat mahkut. Itsehän olen siis hiljattain sinkkuuntunut melkein 40v nainen ja hiljaista on ollut miesrintamalla. En ole kyllä missään tinderissä, ja oikeassa elämässä ei edes tiedä, että kuka olisi sinkku ja kuka ei. Nuorenahan baarissa tuosta noin vain aina jonkun sai, jos halusi. Nyt vaikka menisi baariin, ei siellä välttämättä niin vain rivissä niitä kiinnostavia miehiä olekaan (ja jos on, aika turhauttavaa, kun joku kaverinsa möläyttää tyypin olevan varattu).
Harvat miehet saavat yhden illan juttuja, naiset saavat niitä koska vain. Siinä ei ole mitään huonoa tai parempaa. Mutta seksuaalisuus toimii sukupuolilla eri tavalla.
Minulla on sinulle uutinen: mahdollisuudet saada yhden illan juttuja lisääntyvät 100 % sillä, että menee sinne, missä niitä solmitaan. Eli baareihin. Sen sijaan, että viettää jälleen keskiviikkoa äitinsä ikäisten mammojen kanssa netissä.
Kaikki, ihan kaikki omat yhden illan juttuni ovat olleet aivan tavallisia miehiä. Ei yhtäkään lentäjäkirurgia, jasonmomoaa, NHL-kiekkoilijaa tai täydellistä hiusrajaa. Aivan tavallisia hauskoja, fiksuja, kivoja 165-190 cm pitkiä miehiä, vaaleita ja tummia, normaalipainoisia ja tukevia, onpa joskus tullut kokeiltua kuivan kesän oravaakin (ei ollut minun makuuni).
Minä? Olin silloin 160/47-52, pitkät hiukset, tietääkseni ihan normaalin näköinen.
Tiedätkö, kun en ole mikään kloppi enää itsekään. Siellä baarissa ei solmita minun ikäisteni miesten yhden illan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kaikki jakorasia naiset, ottavat baareista, pubeista ja ravintoloista, yöseurakseen, jokaisen miehen, joka imartalee heitä.
Puhuu heille ystävällisesti, ja osaa jotenkin koskettaa heidän ns. sieluaan.Juopuneen, yhdessä vietetyn yön jälkeen, yleensä aamulla, mies hokaa, miten helvetillisen virheen hän onkaan tehnyt, pelkästään ja ainostaan seksuaalisten himojensa takia.
Miehet tekee ihan samaa.Mikä teke vain jako-rasian naisista? Mieshän siinä mukana on?Onhan noita isovatsasia äijiä,jotka kehuskelee eläkellä ja ihan yksin paarista kotiin saavat aina lähteä.Kukaan nainen ei heitä huoli edes paarissa.
Nainen saa, jos haluaa. Mies saa, jos ansaitsee.
https://www.theatlantic.com/health/archive/2018/10/sexual-partners-and-…
People who have had sex with fewer people seem to be more satisfied after they tie the knot. Is there hope for promiscuous romantics?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään vaikeaa. Minä miehenä näen satoja naisia joka puolella, jotka sopisivat oikein hyvin. Koska en ole nainen. Iällä ei ole mitään merkitystä, haluanko naisen kanssa seksiä vai en. 40-vuotiaat naiset eivät ole mitenkään miesten seksuaalisten halujen ulkopuolella, päinvastoin. Toisin kuin 40-vuotiaat miehet eivät ole naisten seksuaalisten halujen kohteena olleet enää vuosiin. Joku meidän sukupuolten seksuaalisuudessa toimii eri tavalla.
Tuo ei pidä kyllä paikkaansa, 40-vuotiaat miehet on ainakin samanikäisten naisten halujen kohteena siinä missä nuoremmatkin :) Olen 38v nainen ja minulla kelpaa niin 20 kuin yli 40v seksiin
Jos meidän seksuaalisuus toimii samalla tavalla, niin miksi 20-vuotiaat miehet ovat valmiita harrastamaan seksiä vaikka 50-vuotiaiden naisten kanssa? Eikä tarvitse olla edes kovin kaunis, niin kyllä kelpaa. Ja naisilla ikähaarukka on noin +-5 vuotta ja kaikki muut kriteerit päälle? Jos meidän seksuaalisuus todella toimii samalla tavalla?
Johan mä sanoin että mulle se skaala ulottuu 20-45 eli ei päde kaikkiin naisiin tuo sinun +-5
Ei mullekaan miehen ulkonäöllä kauheasti väliä ole, se että on kunnon kyr pä joka toimii on tärkeintä
Kriteerit eivät varmasti ole vain tuossa iässä, vaikka selvästi nuorempi sinullekin kelpaa.
Kyllä valtaosalla miehistäkin on jotain kriteerejä myös ns yhden yön hoidoille. Eivät miehetkään ihan mitä ja ketä tahansa suostu panemaan. Av:llakin niin moni mies avautunut siitä, kuinka naisten ylipaino ällöttää ja ei tee edes mieli koskea läs kiin naiseen...Ylipäätään miehille vastapuolen ulkonäkö on tärkeämpää kuin naisille
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oli mukava mennä baariin, etsiä sieltä komein mies ja iskeä se.
Tässä oli ehkä paras tiivistys tässä viestiketjussa. KOMEIN on se avainsana.
Olin aika ronkeli, mutta muutaman kerran joku kiva lähti kyllä saattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa logiikka taas...Ei se tee naisesta huo raa jos saa. Eikä miehestäkään, jos saa. Eikä mies ole sen parempi seksuaalimoraaliltaan, vaikka ei saisi koskaan ketään. Biologinen halu on biologista halua ja miksi sen toteuttaminen olisi paha asia kenellekään tai tekisi kenestäkään halpaa?
Miesten ja naisten halu on pohjimmiltaan samanlaista ja naisten yhden yön jutut jo todistavat tämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa logiikka taas...Ei se tee naisesta huo raa jos saa. Eikä miehestäkään, jos saa. Eikä mies ole sen parempi seksuaalimoraaliltaan, vaikka ei saisi koskaan ketään. Biologinen halu on biologista halua ja miksi sen toteuttaminen olisi paha asia kenellekään tai tekisi kenestäkään halpaa?
Miesten ja naisten halu on pohjimmiltaan samanlaista ja naisten yhden yön jutut jo todistavat tämän
Se ei ollutkaan pointti, onko joku huonompi tai parempi, vai ei. Kysymys oli vain siitä, että nainen valitsee, mies ansaitsee. Mies ei saa seksiä vain olemalla mies, koska halumme toimivat eri tavalla. Nainen tarvitsee ihan erilaiset todisteet miehen kyvyistä ennen suostumusta seksiin. Mies ei tarvitse naisesta juuri mitään informaatiota, koska tarvitsee seksiä niin paljon, että lähes mikä tahansa kelpaa. Mutta se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa.
No, annetaan hänelle, mitä hän haluaa. Sieluni silmin näen, kuinka otsasuoni jo pullottaa ja verenpaine on tapissa, kun naiset eivät puolustaudukaan vaan kertovat nauttineensa yhden yön jutuista ;-)