Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen on valmis lähtee kotiin tuntemattoman miehen kanssa baarista?

Vierailija
01.03.2023 |

Puhun siis sinkkunaisista ja sanotaan että mies ja nainen ovat tutustuneet baarissa/yökerhossa toisiinsa ja kaikki on mennyt hyvin.

Kommentit (678)

Vierailija
161/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Genitaaliherpes tarjouksessa, -30 %.

Niin, tuostahan tuli tuomio, kun toinen oli kysynyt, mutta tulikin tartunta. Noin 15000 euroa maksettavaa.

Vierailija
162/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.

Miksi pitää nimitellä. Lähteehän siinä joku mieskin, etkä nimittele häntäkään.

miehet lähtee, jos saavat. harva saa. naisilla taas ei ole mitään ongelmaa seksin saamisessa. aina irtoaa.

Ja sekö tekee naisesta huo ran että saa helposti? Mies taas ei ole huo ra vaikka haluaisi saada helposti? Tää on taas niin miesten logiikkaa :D

Totta kai mies on huo ra siinä missä nainenkin jos on valmis nus simaan tyyliin kaikkea mikä liikkuu

Nainen ei saa. Nainen antaa. Se on se ero. Nainen suostuu seksiin, mies tekee töitä saadakseen seksiä. Tai pitää tehdä töitä, jos aikoo saada.

Hahaha! Joo, olen nainen ja minäkin aina nimenomaan suostun seksiin enkä halua sitä, en sitten lainkaan. Orgasminkin suostun saamaan vain pitkin hampain jos mies kauniisti pyytää, muuten keskityn ihan vain suopeasti antamaan.

Otetaan typerä pohdinta ja lapsellinen ajatusleikki:

Pitkäveto tarjoaa kertoimia sille, että molemmat meistä lähtevät baariin ja aikovat pokata itselleen panoseuraa baarista. Mikä luulet, että kerroin olisi sinulle naisena ja kerroin minulle keskivertomiehenä? En juo alkoholia. Minkä puolesta sinä löisit kuvitteellisesti vetoa: 1 Nainen saa seksiä, mutta mies ei X Molemmat saavat seksiä 2 Nainen ei saa, mutta mies saa seksiä

Mikä olisi todennäköisin skenaario? (Älä edes yritä sanoa, että: "vaikea sanoa näkemättä sinua", koska minussa ei ole mitään näkemistä)

Kyllä se kuule niin on, että joka kerta, kun nainen saa, mieskin saa. Jos puhutaan jostain 40v ihmisistä, niin sinkkuja on enää vähän ja sopivan osuminen kohdalle vaikeampaa molemmille. 20-vuotiaana molemmilla oli paremmat mahkut. Itsehän olen siis hiljattain sinkkuuntunut melkein 40v nainen ja hiljaista on ollut miesrintamalla. En ole kyllä missään tinderissä, ja oikeassa elämässä ei edes tiedä, että kuka olisi sinkku ja kuka ei. Nuorenahan baarissa tuosta noin vain aina jonkun sai, jos halusi. Nyt vaikka menisi baariin, ei siellä välttämättä niin vain rivissä niitä kiinnostavia miehiä olekaan (ja jos on, aika turhauttavaa, kun joku kaverinsa möläyttää tyypin olevan varattu).

Ei ole mitenkään vaikeaa. Minä miehenä näen satoja naisia joka puolella, jotka sopisivat oikein hyvin. Koska en ole nainen. Iällä ei ole mitään merkitystä, haluanko naisen kanssa seksiä vai en. 40-vuotiaat naiset eivät ole mitenkään miesten seksuaalisten halujen ulkopuolella, päinvastoin. Toisin kuin 40-vuotiaat miehet eivät ole naisten seksuaalisten halujen kohteena olleet enää vuosiin. Joku meidän sukupuolten seksuaalisuudessa toimii eri tavalla.

Tuo ei pidä kyllä paikkaansa, 40-vuotiaat miehet on ainakin samanikäisten naisten halujen kohteena siinä missä nuoremmatkin :)  Olen 38v nainen ja minulla kelpaa niin 20 kuin yli 40v seksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa tutustuttiin juuri noin. Harrastimme seksiä ennen kuin tiesimme edes toisiemme nimiä.

Vierailija
164/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.

miehet lähtee, jos saavat. harva saa. naisilla taas ei ole mitään ongelmaa seksin saamisessa. aina irtoaa.

Ja sekö tekee naisesta huo ran että saa helposti? Mies taas ei ole huo ra vaikka haluaisi saada helposti? Tää on taas niin miesten logiikkaa :D

Totta kai mies on huo ra siinä missä nainenkin jos on valmis nus simaan tyyliin kaikkea mikä liikkuu

Nainen ei saa. Nainen antaa. Se on se ero. Nainen suostuu seksiin, mies tekee töitä saadakseen seksiä. Tai pitää tehdä töitä, jos aikoo saada.

Hahaha! Joo, olen nainen ja minäkin aina nimenomaan suostun seksiin enkä halua sitä, en sitten lainkaan. Orgasminkin suostun saamaan vain pitkin hampain jos mies kauniisti pyytää, muuten keskityn ihan vain suopeasti antamaan.

Pitkäveto tarjoaa kertoimia sille, että molemmat meistä lähtevät baariin ja aikovat pokata itselleen panoseuraa baarista. Mikä luulet, että kerroin olisi sinulle naisena ja kerroin minulle keskivertomiehenä? En juo alkoholia. Minkä puolesta sinä löisit kuvitteellisesti vetoa: 1 Nainen saa seksiä, mutta mies ei X Molemmat saavat seksiä 2 Nainen ei saa, mutta mies saa seksiä

Mikä olisi todennäköisin skenaario? (Älä edes yritä sanoa, että: "vaikea sanoa näkemättä sinua", koska minussa ei ole mitään näkemistä)

Kyllä se kuule niin on, että joka kerta, kun nainen saa, mieskin saa. Jos puhutaan jostain 40v ihmisistä, niin sinkkuja on enää vähän ja sopivan osuminen kohdalle vaikeampaa molemmille. 20-vuotiaana molemmilla oli paremmat mahkut. Itsehän olen siis hiljattain sinkkuuntunut melkein 40v nainen ja hiljaista on ollut miesrintamalla. En ole kyllä missään tinderissä, ja oikeassa elämässä ei edes tiedä, että kuka olisi sinkku ja kuka ei. Nuorenahan baarissa tuosta noin vain aina jonkun sai, jos halusi. Nyt vaikka menisi baariin, ei siellä välttämättä niin vain rivissä niitä kiinnostavia miehiä olekaan (ja jos on, aika turhauttavaa, kun joku kaverinsa möläyttää tyypin olevan varattu).

Ei ole mitenkään vaikeaa. Minä miehenä näen satoja naisia joka puolella, jotka sopisivat oikein hyvin. Koska en ole nainen. Iällä ei ole mitään merkitystä, haluanko naisen kanssa seksiä vai en. 40-vuotiaat naiset eivät ole mitenkään miesten seksuaalisten halujen ulkopuolella, päinvastoin. Toisin kuin 40-vuotiaat miehet eivät ole naisten seksuaalisten halujen kohteena olleet enää vuosiin. Joku meidän sukupuolten seksuaalisuudessa toimii eri tavalla.

Tuo ei pidä kyllä paikkaansa, 40-vuotiaat miehet on ainakin samanikäisten naisten halujen kohteena siinä missä nuoremmatkin :)  Olen 38v nainen ja minulla kelpaa niin 20 kuin yli 40v seksiin

Jos meidän seksuaalisuus toimii samalla tavalla, niin miksi 20-vuotiaat miehet ovat valmiita harrastamaan seksiä vaikka 50-vuotiaiden naisten kanssa? Eikä tarvitse olla edes kovin kaunis, niin kyllä kelpaa. Ja naisilla ikähaarukka on noin +-5 vuotta ja kaikki muut kriteerit päälle? Jos meidän seksuaalisuus todella toimii samalla tavalla?

Vierailija
165/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa on tullut lähdettyä. Kaksinumeroinen lukema eikä ala ykkösellä, tuskin edes kakkosella. Mutta se oli silloin, kun olin nuori. En enää lähtisi.

Ei koskaan tauteja eikä vahinkoraskauksia. Ehkäisy on keksitty.

N60

Vierailija
166/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuostahan tuli tuomio, kun toinen oli kysynyt, mutta tulikin tartunta. Noin 15000 euroa maksettavaa.

No ei varmasti ainakaan tässä maassa.

Vierailija
167/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen miehen kanssa tutustuttiin juuri noin. Harrastimme seksiä ennen kuin tiesimme edes toisiemme nimiä.

Minun avioliittoni alkoi aikoinaan siitä, että iskin miehen mukaani baarista.

Vierailija
168/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa summasta meni oikeudenkäyntikuluihin.

Vierailija
169/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta kertaa palstan biletyttöjä on pumpattu eri miesten toimesta 🐷

sitähän sinä mietit yksin kotonasi ja olet katkera kun ne biletytöt saavat munaa ja nauttivat mutta sinä et saa pildeä vaikka haluaisit

Olen kylläkin nainen, en ole kade hrille

Vierailija
170/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ainakaan tässä maassa.

Tuli, etkö lue lehtiä. Osa summasta meni oikeudenkäyntikuluihin.

Vierailija
171/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi todennäköisin skenaario? (Älä edes yritä sanoa, että: "vaikea sanoa näkemättä sinua", koska minussa ei ole mitään näkemistä)[/quote]

Kyllä se kuule niin on, että joka kerta, kun nainen saa, mieskin saa. Jos puhutaan jostain 40v ihmisistä, niin sinkkuja on enää vähän ja sopivan osuminen kohdalle vaikeampaa molemmille. 20-vuotiaana molemmilla oli paremmat mahkut. Itsehän olen siis hiljattain sinkkuuntunut melkein 40v nainen ja hiljaista on ollut miesrintamalla. En ole kyllä missään tinderissä, ja oikeassa elämässä ei edes tiedä, että kuka olisi sinkku ja kuka ei. Nuorenahan baarissa tuosta noin vain aina jonkun sai, jos halusi. Nyt vaikka menisi baariin, ei siellä välttämättä niin vain rivissä niitä kiinnostavia miehiä olekaan (ja jos on, aika turhauttavaa, kun joku kaverinsa möläyttää tyypin olevan varattu).[/quote]

Ei ole mitenkään vaikeaa. Minä miehenä näen satoja naisia joka puolella, jotka sopisivat oikein hyvin. Koska en ole nainen. Iällä ei ole mitään merkitystä, haluanko naisen kanssa seksiä vai en. 40-vuotiaat naiset eivät ole mitenkään miesten seksuaalisten halujen ulkopuolella, päinvastoin. Toisin kuin 40-vuotiaat miehet eivät ole naisten seksuaalisten halujen kohteena olleet enää vuosiin. Joku meidän sukupuolten seksuaalisuudessa toimii eri tavalla.[/quote]

Tuo ei pidä kyllä paikkaansa, 40-vuotiaat miehet on ainakin samanikäisten naisten halujen kohteena siinä missä nuoremmatkin :)  Olen 38v nainen ja minulla kelpaa niin 20 kuin yli 40v seksiin[/quote]

Jos meidän seksuaalisuus toimii samalla tavalla, niin miksi 20-vuotiaat miehet ovat valmiita harrastamaan seksiä vaikka 50-vuotiaiden naisten kanssa? Eikä tarvitse olla edes kovin kaunis, niin kyllä kelpaa. Ja naisilla ikähaarukka on noin +-5 vuotta ja kaikki muut kriteerit päälle? Jos meidän seksuaalisuus todella toimii samalla tavalla?[/quote]

Johan mä sanoin että mulle se skaala ulottuu 20-45 eli ei päde kaikkiin naisiin tuo sinun +-5

Ei mullekaan miehen ulkonäöllä kauheasti väliä ole, se että on kunnon kyr pä joka toimii on tärkeintä

Vierailija
172/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana lähdin joitain kertoja, mutta täytyy sanoa, että nyt tuskin enää uskaltaisin. En tiedä onko maailma muuttunut hurjemmaksi vai puhutaanko kaikista kauheuksista vain enemmän julkisuudessa, mutta kyllä sitä tosiaan on tullut tosi varovaiseksi. Aiemmin lähdin tuosta vain jonkun baaripokan kanssa, enkä oikein edes miettinyt turvallisuusriskejä. Aika sinisilmäiseltä tuntuu nyt. Kaikeksi onneksi miehet sattuivat olemaan asiallisia.

Vierailija
173/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitähän sinä mietit yksin kotonasi ja olet katkera kun ne biletytöt saavat munaa ja nauttivat mutta sinä et saa pildeä vaikka haluaisit

Olen kylläkin nainen, en ole kade hrille

No varmaan olet nainen joo, uskotaan uskotaan :D :D

Ennemmin h uo ra kuin inkkeli

Vierailija
174/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Komeiden ja fiksujen miesten kanssa. 

Vierailija
175/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä biletyttöaikoja!

Vierailija
176/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miettippä sitä. Harmittaako kun ne biletytöt saavat?

Vierailija
177/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvat miehet saavat yhden illan juttuja, naiset saavat niitä koska vain. Siinä ei ole mitään huonoa tai parempaa. Mutta seksuaalisuus toimii sukupuolilla eri tavalla.

Mä olen seksistä nauttiva nainen ja saan orgasminkin helposti, mutta aika harvoin ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa on mitenkään hyvä. Pari kertaa käynyt sekin, että mies onkin ottanut suorituspaineita, eikä homma ole oikein edes onnistunut (kumpikaan noista ei jäänyt yhteen kertaan, toinen johti jopa avioliittoon, että myöhemmin onnistui kyllä). Mutta vaikka siis voisinkin lähteä yhden illan juttuunkin, niin ihan pelkän seksinkin vuoksi parempi olisi kyllä olla saman miehen kanssa useamman kerran. Siitä se nimittäin aina laadullisesti paranee.

Että en naisena välttämättä olisi mitenkään innoissani, jos sain pelkän yhden illan jutun. Siis vaikka puhuttaisiin jatkossakin vain seksistä.

Vierailija
178/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät toimesta-passiivia? Koska lause ilmaistaisiin siten äidinkielelläsi venäjäksi?

Monta kertaa. Kuten edellä vastasin, niin irtonumeroita on ollut kaksinumeroinen lukema eikä se ala ykkösellä eikä edes kakkosella. Hauskaa on ollut. Ja nimenomaan nuorena aikuisena, silloinhan sitä hauskaa pitää pitää eikä kykkiä kotona länkyttämässä mammojen kanssa netissä. Ensimmäinen sinkkuvaiheeni oli 17-21 -vuotiaana, sitten tapasin aviomieheni ja vietin hänen kanssaan perhe-elämää noin kolmekymppiseksi. Eron jälkeen oli sitten kaikkein kiihkein "menovaihe" muutaman vuoden ajan. Kunnes kohdalle osui mies, johon ihastuin ja jonka kanssa halusin enemmänkin kuin vain seksiä tai FWB-suhdetta.

Vierailija
179/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miettippä sitä. Harmittaako kun ne biletytöt saavat?

Ei. Luen ja opiskelen mieluummin

Vierailija
180/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meidän seksuaalisuus toimii samalla tavalla, niin miksi 20-vuotiaat miehet ovat valmiita harrastamaan seksiä vaikka 50-vuotiaiden naisten kanssa? Eikä tarvitse olla edes kovin kaunis, niin kyllä kelpaa. Ja naisilla ikähaarukka on noin +-5 vuotta ja kaikki muut kriteerit päälle? Jos meidän seksuaalisuus todella toimii samalla tavalla?

Johan mä sanoin että mulle se skaala ulottuu 20-45 eli ei päde kaikkiin naisiin tuo sinun +-5

Ei mullekaan miehen ulkonäöllä kauheasti väliä ole, se että on kunnon kyr pä joka toimii on tärkeintä

Kriteerit eivät varmasti ole vain tuossa iässä, vaikka selvästi nuorempi sinullekin kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi