Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
poistha
Ankhelissa ei ooh mithän penkhottavaa. Jäthä jolophin sielhu rauhhaansa
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Mä olen ajatellut, että ensi kerralla, kun Tinderissä tapaan jonkun mukavan miehen, ehdotan itse, että voinko viedä sinut syömään ravintolaan. Saa nähdä miten mies reagoi. Kun kuulemma joillakin miehillä menee pasmat ihan sekaisin, jos nainen ehdottaa tarjoavansa illallisen.
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!
Christiiina kirjoitti:
Mä olen ajatellut, että ensi kerralla, kun Tinderissä tapaan jonkun mukavan miehen, ehdotan itse, että voinko viedä sinut syömään ravintolaan. Saa nähdä miten mies reagoi. Kun kuulemma joillakin miehillä menee pasmat ihan sekaisin, jos nainen ehdottaa tarjoavansa illallisen.
Se on niin uskomatonta, jos nainen tekee tuossa vaiheessa mitään eteenpäin vievää.
Keksikää jotain omaperäistä!
Olen ikäisesi mies, joka syttyy sanavalmiista ja haukasta naisesta, jota pipo ei kiristä.
Jos olisin niin onnekas, että treffeille olisin menossa niin ehdottaisin trollauskilpilua tänne vauvapistefiihin!
Se, kenen tekemä keskustelunaloitus saa eniten kommentteja, on voittaja!
Ihan vaan jutella syytä nätisti katetun pöyän ääressä ( ei eläviä kynttilöitä Paloturvallisuuden vuoksi!).
Tietysti ottaa selvää onko Hän allerginen jollekin niin osaa laittaa semmoista ruokaa.
Ja ei muuta.
näillä vinkeillä jotain tapahtuu
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Jahas, tää ketju pomppas takas, joko ap kävitte treffeillä?
Sitten tuohon kysymykseen, mitä tarkoitat suhteen nopealla loppuunpolttamisella? Sanoisin kyllä päinvastoin, suhteeni ovat tyypillisesti kestäneet vuosia, viimeisin jo toisella vuosikymmenellä ja kipinää riittää edelleen. Minä väittäisin että tuolla minun tavalla se suhde ylipäätään saa sen mahdollisuuden tunteiden kehittymiseen, tai siis noin itse saan selville onko kasassa ainekset vetovoimaiseen suhteeseen. Pelkästä juttelusta alkaneet suhteet ovat yleensä jääneet vaille kipinää ja kaatuneet jähmeyteensä melko alkumetreillä, jokin siinä toi on mukava, jatketaan ja jatketaan tutustumista niin kyllä ne tunteet tulee-pakottamisesta ei vaan ollenkaan toimi minulla.