Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelin Normalin labyrintin läpi

Vierailija
10.11.2025 |

Kävin hakemassa voidetta  - kaksi kerralla, ettei tarvitse heti käydä uudestaan, ja mitään muuta ei tarttunut mukaan. Olen sellainen kuluttaja, että ostan vain tarpeeseen. Naureskelin tarjonnalle, jota en tarvinnut. Huvinsa hulluillakin. Muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan sieltä kaikkea kivaa ja tarpeellista. Ihan normaali olen.

Vierailija
2/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yön mietit tätä ja kun pääsit avautumaan, metsään meni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi luetella erikoisia tuotteita erikoisiin tarkoituksiin, joita ilman voisi elämä olla helpompaa.

Vierailija
4/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä kauppa mutta labyrinttimaisuus on huonoa siinä mielessä jos tulee kiire poistua sieltä esim paniikkihäiriö tai muu vastaava hätätilanne.

Ei veetuilua kiitos.

Vierailija
5/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain viimeksi miehelle Nivean dödöjä halvalla. Ärsyttävää kävellä koko sokkelo, mutta mikään ostohimo, teinitulppa tai tulipalopaniikki ei osunut kohdalle.

Vierailija
6/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin ostaa nenäliinapaketin tai jonkun muun pikkujutun.  Ikeasta en löytänyt mitään, ja karkkikaupassa en edes käynyt.

Vierailija
7/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain joku taho teki tutkimuksen ja vertasi Normal hintoja Prisman, Citymarkein ja Tokmannin kanssa.  Täysin samat lähes 30 tuotetta löytyi kaikista. Normal hinta oli 133,55e, Prismassa 10% korkeampi ja Cittarissa 23% korkeampi. Tokmannin hinnat Cittarin tasolla. 

Vierailija
8/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Lidlistä sen, mitä tarvitsen.

Vierailija
9/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi naureskella niille tuotteille, joita sinä ostit. En nyt tajunnut mikä tän sun aloituksen pointti on? Ainoastaan sun käyttämät tuotteet on tarpeellisia?

Vierailija
10/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina varastoon tuotteita kun halvalla saa.

Vierailija
11/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo jaksanut käydä, suurin osa siellä myytävistä tuotteista tuntuu turhilta omaan tarpeeseen, niin en viitsi nähdä vaivaa etsiä niitä, joita tarvitsisi. Joidenkin roskapussien takia en viitsi lähteä erikoisliikkeeseen.

Vierailija
12/12 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin paremmaksi ja kävelin labyrintin vahingossa väärin päin. Ostin hätäpäissäni jonkin pesuainepullon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän