Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä ensitreffeillä?

Vierailija
28.02.2023 |

Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?

Kommentit (475)

Vierailija
241/475 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo tosissas?

Vierailija
242/475 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/475 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmistumisesi hyvin.

Vierailija
244/475 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ootko tosissas?

Vierailija
245/475 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele lukemaan ja opettele vielä kerran lukemaan

Vierailija
246/475 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ajoin 400 km neidin luokse ensitreffeille. Jätin auton vieraspaikalle, kävelin oven taakse ja pimpotin ovikelloa. Hän avasi oven, tervehdimme ja menin sisälle. Laitoin takin naulakkoon ja kävelin peremmälle. Ojensin muovikassin jossa oli tuliaisia, ruokaa ja herkkuja. Ostin myös kukan. Nainen oli laittanut ruuan valmiiksi ja kävimme ruokapöytään. Siinä sitten söimme ja keskustelimme samalla. Ruuan jälkeen istahdin sohvalle ja odottelin kun deittini laittoi ruuat pois ja tiskasi vähäiset astiat.

Tämän jälkeen lähdimme ulos kävelylle ja deitti ehdotti että menisimme Goodmanin ostoskeskukseen. Perillä kiertelimme kauppoja ja naiseni ehdotti, että ostaisin uuden takin itselleni. En vastustanut ajatusta, koska takkini oli vanha ja rähjäinen. Deitti valitsi takin minulle, maksoin sen ja otin samantien käyttöön.

Kun ilta tuli, naiseni ehdotti että menisimme suihkuun. Olin hieman hämilläni kun olimme vasta tavanneet. Hieman ujostutti, mutta otin vaatteet pois ja menimme suihkuun. Suihkussa ei vielä tapahtunut mitään, vaan kuivasimme itsemme ja puimme alusvaatteet päälle. Tämän jälkeen sammutimme valot ja menimme sänkyyn nukkumaan. Aioin lähteä seuraavan aamuna ajamaan kotia kohti. Nainen tulikin ihan viereeni nukkumaan ja minullahan alkoi seisomaan. Sitten en enää malttanut pitää käsiäni irti vaan aloin sivelemään naista joka puolelta. Sitten se olikin menoa!

Aamu koitti ja aamupalan jälkeen olikin aika lähteä kotia kohti. Lupasin tulla seuraavankin viikonloppuna. Nyt olemme olleet tämän deitin kanssa naimissa 6 vuotta ja lapsiakin on tullut jo useampia. Eli hyvin meni ensitreffit, ruokailtiin, käytiin kävelyllä, suihkussa ja petijumppaa.

Vierailija
247/475 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä

Vierailija
248/475 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.

Vierailija
249/475 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh liian pitkä aloitusteksti. Saisko 5s TikTokkina?

Vierailija
250/475 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vastata kysymyksiin? AP

Vierailija
251/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.

Vierailija
252/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Puhua), kuunnella, puhua ja kuunnella.

Vierailija
253/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Puhua), kuunnella, puhua ja kuunnella.

Vierailija
254/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan ymmärrä, miksi ensitreffeillä pitäisi olla jotain älyttömiä aktiviteetteja.  Tärkeämpää on

vaikka istua rauhassa kahvilassa tai käydä kävelyllä ja KESKUSTELLA!.  Tutustua juttelemalla ja kertoi-

lemalla elämästään.  Omalla kohdallani ensitreffit tehtiin tanssipaikalta samana yönä huoltiksen

yöbaariin kahville ja sillä tiellä on oltu jo 20 vuotta!

Vierailija
255/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä muuta kun juttelee mukavia, kyselee kuulumiset, jotain pientä yhteistä tekemistä, syö yhdessä jonkun kevyen illallisen ja lopuksi naida napsauttaa.

Sitten vasta tietää onko järkeä jatkaa sen pidemmälle.

Tuo nyt ole mitään raketti tiedettä, eikä siinä tarvii mitään sirkusta alkaa järjestämään.

Vierailija
256/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouraisilla voi testata seksihalut. Joko suostuu tai raastuvassa tavataan.

Vierailija
257/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn onko hyvä suihinotossa.

Minä taasen kysyn onko hyvä anaalissa.

Vierailija
258/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ei mitään sellaista urheilua tms. Sellaista rehkimistä jossa ei voida puhua ja tutustua. Myös kun tykkään hiukan laittautua niin ei urheilukamppeita ole päällä ensitreffeillä.

Eikä liian pitkiä treffejä, täytyy olla mahdollisuus joko lähteä tai jos tykkää niin jäädä hiukan pitemmäksi aikaa. En tarkoita nyt yöpymistä. En itse olisi yötä enstreffeillä vaan ensin tutustumista noin yleensä.

Kahvittelu jossain, ehkä joku pieni kävelyreitti, joku kiva nähtävyys jos sellainen löytyy lähistöltä, tykkään rauhallisista tutustumisesta.

Kesällä ehdottomasti veden läheisyydessä jos mahdollista.

Rantakahvila tai -terassi, joku lyhyehkö sisävesiristeily olisi kiva.

Sellaiset joissa huomaisi, että toinen on kiinnostunut ensisijaisesti minuun ihmisenä eikä seksikohteena. Niinkuin minäkin häneen.

Seksi tulee sitten myöhemmin luonnostaan jos on tullakseen. Jos kipinää löytyy ja yhteistä säveltä.

Vierailija
259/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaidaa deeämmää

Vierailija
260/475 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa