Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin, ettei ekoilla treffeillä kannata tavoitella coitusta, mutta kyllä tavoitteena tulee olla fellatio. Jos tosiaan oli kysymys vaimomateriaalista.
Ja minimissään deitin tulee suorittaa peniksen stimulointi
No älä ainakaan vie mitään eläimiä katsomaan, se on palstamammojen mukaan lapsellista ja sen sellasta.
kato tuolla menee yks kassialma
En veisi mihinkään sellaiseen, missä joutuu keskittymään tekemiseen. Ehkä esim. kahvilaan tai johonkin ruokapaikaan, pääasia että saa keskustella rauhassa. Kumppani varmaan ajattelisi että joutuipa kuulusteluun. Ottaisin selvää hänen arvoistaan, harrastuksistaan, elämänasenteestaan ja millaisessa ympäristössä viihtyy. Jos jatkoon, niin seuraavat treffit sitten enemmän hänen kiinnostuksen kohteittensa mukaan ja mieluusti jotain aktiviteettia sisältäen. Vähänkään älykäs treffikumppani ei tuota uteliaisuuttani säikähdä, vaan ymmärtää että tässä haetaan aitoa toimivaa suhdetta. Voin ehdottaa seuraavia treffejä heti, muttta jättää harkinta-aikaa vastaukselle.
Vierailija kirjoitti:
Laita nainen kokkaamaan illallinen jonka jälkeen laitat sen tiskaamaan t. playboy
Et taida saada laatunaista? Osaatko edes hoidella hommat kun ei näköjään kokemusta edes paistinlaitosta tai imurinvarresta että mitä sillä tehdään.
Vois olla aika tiukka tipu!
https://i2-prod.dailyrecord.co.uk/incoming/article20691735.ece/ALTERNAT…
Pieraise heti alkuun niin katoaa se pierukynnys teidän väliltänne. Toki sinun pitää sanoa myös daamille että pieraisit senkin vuoksi että hän rentoutuisi itsekin piereskelemään. Sitten voitte pierrä kilpaa ja nauraa pieruillenne.
T. Pieru-Joe
Menimme ensi treffeille kahvilaan, helmikuisena pakkaspäivänä 2010.
Mukavat treffit ja mukavaa seuraa.
Vaikka minua jännitti ihan hirveesti !
En ollut seurustellut varsinaisesti vielä kertaakaan....muutamia poikaystäviä oli ollut, mutta emme seurustelleet.
Tämä treffimies oli lähes 10v minua vanhempi. Ja ollut pari vuotta avoliitossa, eronnut vuosi sitten.
Istuskelimme vielä Ostoskeskuksen aulassa pitkään, ja sitten hän saattoi minut bussipysäkille.
Olin tehnyt mieheen vaikutuksen ( vaikka olin tosi ujo) hän viestitteli joka päivä ja seuraavat treffit olivat ravintolassa .
Aloimme seurustella, menimme Vappuna kihloihin.
Meille tuli kuitenkin elämäntilanteeni vuoksi etäsuhde. Koska yo-juhlieni jälkeen hain opiskelemaan toiseen kaupunkiin, ja pääsinkin.
Joka vko vkonloppu olimme yhdessä.
Nyt naimisissa ja kolme lasta.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Mites itelläs? Eiköhän jokaisella ole sen verran luppoaikaa työpäivän ja kotihommien jälkeen etenkin jos ei puoliso ole kotona, että pääsisi lemmiskelemään.
Vai onko tää syntiä, että henkäsee tunnin telkun ja koneen äärellä ennenkuin menee nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin, ettei ekoilla treffeillä kannata tavoitella coitusta, mutta kyllä tavoitteena tulee olla fellatio. Jos tosiaan oli kysymys vaimomateriaalista.
Ja minimissään deitin tulee suorittaa peniksen stimulointi
Minimissään deitin tulee kiihottaa nainen fyysisesti koskematta. Taitaa jäädä tekemättä sinulta sekä useimmilta muilta. Vinkki: siihen riittää oikeanlainen käytös ja puhe.
On teillä pojilla unelmat, toteutumatta jäävät.
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Sanallista keskustelua puistonpenkillä jostain. Teetä voi vähän särpiä ja näkkäriä ratostaa. En oo kyllä koskaan käyny trefeillä mutta eikoo silti aikka hyvä vinkki
Vierailija kirjoitti:
Pieraise heti alkuun niin katoaa se pierukynnys teidän väliltänne. Toki sinun pitää sanoa myös daamille että pieraisit senkin vuoksi että hän rentoutuisi itsekin piereskelemään. Sitten voitte pierrä kilpaa ja nauraa pieruillenne.
T. Pieru-Joe
Ei poikani jotain noin nössöä vaan ensinterffit makissa niin että molemamt saapuvat kakkoshädälle samaan huussiin vastapäisille reijille
Menin yo-kirjoitusten jälkeen töihin siivoojaksi.
Kävin useimmissa paikoissa päivän aikana.
Tiistai aamuisin siivosin etästä toimistoa.
Siellä eräs nuori ( minusta myös komea) mies jutteli kanssani.
Eräänä tiistaina Hän kysyi "lähtisinkö katsomaan urheilukilpailuja kentälle hänen kanssaan "....
Siellä kentän reunalla istuimme ja juttelimme.
En halunnut läheisempää , enkä mitää suhdetta vielä tuolloin.
Hain opiskelemaan moniin paikkoihin, enkä ollut jäämässä kotikaupunkiini.
Kävimme myös lenkillä ja kävelemässä monet kerrat.
Hän toivoi että seurustelisimme.
Sanoin vaan, että ollaan hyviä ystäviä, nyt tämä kevät ja kesä.
Katsotaan sitten. Hän ei luovuttanut.
Olin itsekin epävarma... ja kai vähän jo ihastunutkin.
Pääsin opiskelemaan lähes 200 km päähän.
Meille molemmille tuli jo tuolloin "hätä ikävä"... Aloimme siis seurustella. Ja seurustelumme kesti eron, nähtiin kyllä lähes joka viikonloppu.
Kysy,mitä hän haluaisi tehdä/ minne mennä. Asuinpaikasta riippuu. Ensin tai lopuksi kahville/teelle/pitsalle tms,sitten vaikka luontokohde tai ravit , urheilutapahtuma tai kaupunkikierros. Kysy daamilta! Jos ihminen miellyttää,ei muu ole niin tärkeää. Olisi oltava kahden keskistä aikaa, mahdollisuutta keskustella,tutustua. Ei ensimmäisten jälkeen vielä kannata ratkaista myöskään tapaamisten lopettamista ainakaan. Hitaasti hyvä tulee! Itse tapasin työssä vanhemman miehen ,rakkaus syttyi hitaasti. Parin viikon aikana se syttyi ja on kestänyt. Siis toiset ja kolmannet teffit jne..
Olen tässä pienessä aamukännissä kuunnellut Vesku Loirin nauravaa kulkuria repeatillä ja hekotellut erittäin kovaan ääneen. Faijakin huusi jo vähän aikaa sitten et lättys kii tai tuun hakkaa sun päätäs näppäimigasghafsgsafgöfsgajfsgöjfsgirg
Jos ei saa, niin treffit on kyllä samalla viimeiset ainakin minun kohdalla.
Jo oot myöhäiseen ikään jättänyt ekat treffit. Näähän on ilmeisesti ekat ikinä, koska muuten sulla olisi jonkinlainen käsitys teemasta.