Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä ensitreffeillä?

Vierailija
28.02.2023 |

Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?

Kommentit (475)

Vierailija
201/475 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku donna on oikeasti mielestäsi vaimomatskua, niin kokemukseni perusteella kannattaisi jättää perinteinen treffeille vienti väliin. Varsinkin ekat viralliset treffit on aika hasardikeikkoja. Niin, että mitenkä sitten?

No siinä on pähkinää...

Vierailija
202/475 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelata lautapelejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo edes tarkoittaa? :D

Vierailija
204/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle ja kahvilaan

Jos on liian vaivautunutta, ei ole oikea kumppani sinulle.

Jos mahdollista niin istuisin kuitenkin vieretysten, esim sohvalla mikä helpottaa.

Vierailija
205/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin paljon ihmisestä että mikä toimii. Minulle ei nuo keskustelutreffit toimi, minuun ei oikein saa tehtyä vaikutusta pelkillä puheilla vaikka meriittejä olisikin. Haluan nähdä ihmisen oikeassa, todellisessa elementissään, silloin tulee esille sikäli ihmisessä on sellaista varmaotteisuutta, periksiantamattomuutta tai intohimoa mitkä saavat minut syttymään. Minua ei haittaa vaikka jonkun harrastukset olisivat muka pöljiä, osaan heittäytyä mukaan ja olla kiinnostunut toisille tärkeistä asioista. Juuri tuo on minulle tärkeää, otan elämän tietyllä intensiteetillä, en pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on ihan eri energiat, tai siis sellainen kaikki on ihan ok, ihan jees, aina tasaista, minulle toisen ihmisen pitää tietää mitä on, mistä tykkää ja olla itseään täysillä jotta minut saa pauloihinsa.

Entäs jos se toinen on kaikkea tota keskustelleessaan? Osaatko heittäytyä mukaan?

No tuo on kovin harvinaista, ei tietenkään täysin mahdotonta. Kuitenkin voin sanoa että potentiaaliselle suhteella on paremmat mahdollisuudet jos tilanne on sellainen jossa ne piirteet jotka koen viehättävänä tulevat heti alkuun selkeästi esille. Minä en ainakaan koe minkäänlaisia ihastumisen tunteita kenenkään kuvien tai henkilökuvauksen perusteella, ihastusta ei myöskään synny pelkästään miellyttävän käytöksen seurauksena, ei ihmisiksi käyttäytyminen ole mikään ihmeellinen temppu ja suurin osa tuntemistani ihmisistä käyttäytyy sillä tavalla, mikään edellämainituista edes yhdessä ei saa minua kiinnostumaan romanttisessa mielessä. Toisaalta monta kertaa olen katsonut jotain tuntemaani ihmistä aivan uusin silmin, kun olen todistanut heitä ns. oman juttunsa parissa, silloin usein näkee millaisia he todellisuudessa ovat. Kokemukseni mukaan heidän suhteensa asioihin jotka he kokevat tärkeinä korreloi tai antaa ainakin melko vahvaa osviittaa siitä millaisia he ovat rakastajina, jotta minä voin kiinnostua ihmisestä romanttisesti on minun nähtävä intohimoa vaikka sitä ei minua kohtaan siinä vaiheessa olisikaan.

Onko sulla koskaan ollut pidempiä suhteita? Eikö tuolla asenteella polteta suhde aika nopeasti loppuun?

Vierailija
206/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin pelaamaan lautapeliä tai johonkin kivaan museoon.

Vierailija
207/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin ekoilla treffeillä kauniille rantareitille kävelylle koiran kanssa. Oli sopivan rentoa kun molempia jännitti, ei tarvinnut istua tuijottamassa toista silmiinja oli helppo jutelle siinä kävellessä.

Toisilla treffeillä mentiin keilaamaan ja sen jälkeen kahvilaan, fyysinen toiminta rentoutti sopivasti niin sen jälkeen ei enää jännittänytkään istua kahvilassa juttelemassa vaan oli oikein helppo jutella.

Kolmannet treffit oli taas ulkoilua, mentiin retkeilyalueelle nuotiolle paistamaan makkarat. Mukavaa oli taas.

Neljännellä tapaamisella mies tuli sitten minun luokseni käymään, ja sen jälkeen on nähty enimmäkseen toistemme luona.

Vierailija
208/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7up

Vierailija
209/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussata poskelle

Vierailija
210/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti paras on mennä lasillisille, eikä mihinkään kävelylle/kahville/museoon.

Nämä ovat oikeasti tosi fine, muta suosittelisin laajemminkin päihteiden käyttöä sosiaalisissa tilanteissa.

Esim. itse jouduin/hakeuduin tutoriksi. Parin viikon flunssa -  apea oli.  Käytin kokaiinia ja sain elinikäisiä ystäviä ja suhteen.

Ylipäätään kaikki päihteet on okei. 

Itse en ole nyt vuoteen käyttänyt, koska en ole kaivannut.

Vierailija
211/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterissa tuli ite käytyä treffeillä ja sen jälkeen kahville tai hampurilaiselle.Viinaksia en suosittele

Vierailija
212/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse keksi, ehkä kannattaisi jättää ne treffit väliin kokonaan.

Vierailija
213/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna...ria.

Vierailija
214/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämään.

Vierailija
215/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töh täh

Vierailija
216/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy sopiva harrastus, niin sen pariin. Olen harrastanut purjelentoa vuosikymmeniä, joten vein vaimoni ekoilla treffeillä purjelentämään.

Vierailija
217/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouraista.

Vierailija
218/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua täällä paljastaa omia parhaita treffejä, koska ne on saanut naisilta isoa kiitosta omaperäisyydestä. Sanot täällä - kaikki ehdottelee samoja asioita.

Vierailija
219/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffasin miehen ja mentiin leffaan, mutta hän alkoikin pimässä kopeloimaan.

Vierailija
220/475 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn onko hyvä suihinotossa.