Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Leffaan -> siellä on pimeää, ei näe toisiaan eikä tarvii puhua mitään. Sen jälkeen molemmat omiin HIMOIHINSA 😉
Eiköhän niin naiset kun miehetki, tykkää kaiken enämpi ponnahteellisuudesta. Mut jos toine niinku kieltäytyy, niin tarvii sit lennähtää toiseen kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? :)
48v.
Kyllahän tuon ikäiset pitäisi jo tietää että panohommistahan se alkaa.
M69
Ensitreffeillä on hyvä kokeilla anaaliseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyi tällainen lista jossa on 50 ideaa https://vuodenmies.com/mita-tehda-treffeilla/ heität pari kertaa noppaa ja valitset summanmutikassa jonkun
Makkaranpaisto puuttuu listalta
Ihan syystä. Terveystietoinen daami ei sitä sontaa suuhunsa laita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään ajelulle.
Ja samalla reissulla takapenkille ja kuteet veks....
Mukavaa ja antoisaa puuhaa!
Ei onnistuisi. Minua ei niin halpana pidetä
Keskustellaan tietysti kovasti tulevaisuudesta. Mitä tehdään ja montako lasta hankitaan jne.
Itse kävin hohtokeilaamassa ja syömässä intialaisessa ravintolassa ja kävelyllä ja istuskelemassa tuomiokirkon rappusilla.
Vierailija kirjoitti:
ikeestiko joku luulee, että nuo loputtomat seksi-, orjuutus- tai kännäilyehdotukset huvittaa jotain?O
Onko niiden tarkoitus huvittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään ajelulle.
Ja samalla reissulla takapenkille ja kuteet veks....
Mukavaa ja antoisaa puuhaa!
Ei onnistuisi. Minua ei niin halpana pidetä
Maksullisetkin aktivoitui.
Vierailija kirjoitti:
Keskustellaan tietysti kovasti tulevaisuudesta. Mitä tehdään ja montako lasta hankitaan jne.
Lasten teon harjoitusohjelman laadintaa ja tyhjennysharjoituksien ajankohdasta sekä herkistelystä päättäminen.
Me kävimme syömässä ja sitten menimme baariin kuuntelemaan musiikkia ja sitten daamin luo yökahveille jotka muuttuivat aamukahveiksi kun tuli muuta tekemistä...