Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että asiakas rohmuaa 17,90€/kg salaattibuffasta pelkästään kaiken lohen ja jättää rehut muille?

Vierailija
22.02.2023 |

Kampin K-market meinaa jo hermostua tähän touhuun ja miettii vaihtoehtoja.

Kommentit (605)

Vierailija
201/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ottaa monipuolisen salaatin, jossa on kasviksia ja kohtuullinen määrä proteiinia. Palstaöyhöttäjä ottaa ahneuksissaan puoli kiloa savulohta ja syö sen lounaaksi.

Sun täytyy ostaa itse itsellesi se puoli kiloa savulohta, niin voit lopettaa tämän kateellisen marinasi.

Vierailija
202/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyseessä on salaattipuffet, niin onhan se väärin, jos ottaa vain lohta. Salaattipuffassa pitää olla sitä salaattia myös valittuna siihen kippoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt jo pitkään että luultavasti noi salaattibaarit tulee kaupoista katoamaan kokonaan, juurikin tästä syystä.

Se ois kyllä harmi.

Luuletko tosissasi, ettei tuota salaattibaaria ole valmiiksi jo hinnoiteltu siten, että ns. kalliimpien ainesosien tarvetta ei olisi huomioitu?

Varmasti on hinnoiteltu "oikein " mutta asiakkaiden valitusten takia. Ne proteiinia sisältävät kipot on aina tyhjiä myös mun lähikaupassa.

Vierailija
204/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kyseessä on salaattipuffet, niin onhan se väärin, jos ottaa vain lohta. Salaattipuffassa pitää olla sitä salaattia myös valittuna siihen kippoon.

Millaisissa n**sibuffissa sää käyt, kun niissä sanellaan sulle mitä sun on nyt pakko syödä, kun tänne tulit?

Buffetista otetaan sitä mitä sieltä halutaan syödä, ei sitä minkä se vieressä tuhiseva kukkahattutäti määrää.

Vierailija
205/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt jo pitkään että luultavasti noi salaattibaarit tulee kaupoista katoamaan kokonaan, juurikin tästä syystä.

Se ois kyllä harmi.

Luuletko tosissasi, ettei tuota salaattibaaria ole valmiiksi jo hinnoiteltu siten, että ns. kalliimpien ainesosien tarvetta ei olisi huomioitu?

Varmasti on hinnoiteltu "oikein " mutta asiakkaiden valitusten takia. Ne proteiinia sisältävät kipot on aina tyhjiä myös mun lähikaupassa.

Ja hinta nousee koko ajan, koska asiakkaiden pitää pihiyksissään ottaa aina vaan enemmän niitä kalliimpia tuotteita. Ne heinät voisi hävittää kokonaan, ja laittaa vaan kunnon kilohinnalla juustoa ja kalaa myyntiin. Ainakin palstalaisille tuntuisi kelpaavan!

Vierailija
206/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpäs lähteä lohta ostamaan ihan vain kyylien kiusaksi!

Mietin itse samaa. En normaalisti noihin buffiin koske kun ne näyttää aina niin sotkuisilta ja räävityiltä, mutta voisi periaatteesta käydä tyhjentämässä sellaisen lohesta tai muusta fiinimmästä täytteestä mitä "ei saa ostaa että muillekin (MULLE!!!) jää myös". Voihan sen antaa pienissä erissä vaikka kissalle jos itseä arveluttaa syödä.

Siis nauttisitko oikeasti tuollaisesta niin paljon, että viitsisit maksaa siitä tuollaisen kilohinnan? Todella omituinen ajatus.

Vierailija
207/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan avustuspakettikin lähtemättä...kiitos AKT

Vierailija
208/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin itse samaa. En normaalisti noihin buffiin koske kun ne näyttää aina niin sotkuisilta ja räävityiltä, mutta voisi periaatteesta käydä tyhjentämässä sellaisen lohesta tai muusta fiinimmästä täytteestä mitä "ei saa ostaa että muillekin (MULLE!!!) jää myös". Voihan sen antaa pienissä erissä vaikka kissalle jos itseä arveluttaa syödä.

Siis nauttisitko oikeasti tuollaisesta niin paljon, että viitsisit maksaa siitä tuollaisen kilohinnan? Todella omituinen ajatus.

Ajatuksena varmastikin nautinnollisempi, kuin toteutettuna, siinä olet oikeassa. On noille rahoille parempaakin käyttöä.

Vierailija
209/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena varmastikin nautinnollisempi, kuin toteutettuna, siinä olet oikeassa. On noille rahoille parempaakin käyttöä.

No minä jo ajattelin että kaikkea se leipä elättää - tai tässä tapauksessa lohi. ;)

Vierailija
210/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin? Miten helvetissä se voi olla väärin, jos vieressä on kilohinta ja otat valikoimasta tuotteita ja maksat pyydetyn kilohinnan? Miten joku taliaivo saa tästäkin vielä esille sen, että olisi "väärin ostettu"?

Jos Euromasterilla on ilmoitus, että autoon kesärenkaat 50€/kpl, niin onko se väärin ostettu jos menee ja valitsee parhaat mahdolliset Continentalit tuolla 50€/kpl hinnalla? Pitäisikö ostaa kiinalaiset Ping Pong Superit, ettei tule paviaaneille paha mieli?

Vierailija
211/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo elokuvassa Sinulle on postia Tom Hanks eli Joe Fox toimi niin (kaapi koristeena olevan kaviaarit omalle lautaselleen buffetista)... "the caviar is a garnish!"

Vierailija
212/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa maksaa halvoista rehuista 18€ kg. On niin kovat katteet että ravintolassakin syö edullisemmin.

Vierailija
213/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin? Miten helvetissä se voi olla väärin, jos vieressä on kilohinta ja otat valikoimasta tuotteita ja maksat pyydetyn kilohinnan? Miten joku taliaivo saa tästäkin vielä esille sen, että olisi "väärin ostettu"?

Jos Euromasterilla on ilmoitus, että autoon kesärenkaat 50€/kpl, niin onko se väärin ostettu jos menee ja valitsee parhaat mahdolliset Continentalit tuolla 50€/kpl hinnalla? Pitäisikö ostaa kiinalaiset Ping Pong Superit, ettei tule paviaaneille paha mieli?

Mä olen tuolla logiikalla pelaavaa äitimuoria seuraillut nyt jo kohta 50 vuotta, enkä vieläkään ymmärrä. Kai se on kasvatuksen, ja sopeutumiskyvyn puutteen tulos. Ei vaan ymmärretä että mikä päti lapsuuden pula-ajan ruokapöydässä kotona ja tarhassa, ei päde enää tänä päivänä buffeteissa.

Vierailija
214/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ois kyllä harmi.

Luulee. Suomalaisilla kun ei ole hölkäsen pöläystä kauppojen katteista. Suurin osa luulee katteen olevan n. 10 - 20%. Siis oikeesti :D

Vierailija
215/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa ostaa isomman määrän kalaa tuommoisesta räävitystä buffasta? Kun on kuitenkin ihan paremmatkin kalat saatavilla. Sama pätee siihen tässäkin ketjussa mainittuun juustoon. Ette voi olla tosissanne tämän asian kanssa.

Vierailija
216/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonnii! Nyt on kissille herkkua koko rasian täydeltä!

Kyylät voivat olla huoletta, lohilaariin jäi vielä jämät seuraavalle :-)

Vierailija
217/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan salaattibuffasta aina vain proteiinin ja se on siinä saman hintainen kuin lihatiskissä.

sama:

Kävelin tänään lihatiskin kautta. Salaattibuffan kilohinta on sama kuin kallein tarjolla olevista proteiinivaihtoehdoista lihatiskillä. Teen vielä työn ottaessani sen itse, eli kauppias voittaa siinäkin

K-kaupan henkilökunta tietää tapani ostaa, eikä kyllä kukaan ole koskaan valittanut tai suhtautunut edes nuivasti.

Vierailija
218/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ois kyllä harmi.

Luulee. Suomalaisilla kun ei ole hölkäsen pöläystä kauppojen katteista. Suurin osa luulee katteen olevan n. 10 - 20%. Siis oikeesti :D

Mistäpä tietäisin? Onko se 3-5 vai 30-50, en tiedä.

Vierailija
219/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan salaattibuffasta aina vain proteiinin ja se on siinä saman hintainen kuin lihatiskissä.

sama:

Kävelin tänään lihatiskin kautta. Salaattibuffan kilohinta on sama kuin kallein tarjolla olevista proteiinivaihtoehdoista lihatiskillä. Teen vielä työn ottaessani sen itse, eli kauppias voittaa siinäkin

K-kaupan henkilökunta tietää tapani ostaa, eikä kyllä kukaan ole koskaan valittanut tai suhtautunut edes nuivasti.

Teen työn ottaessani itse? Ai sitä buffettia ei tarvitse mitenkään hoitaa, täyttää, pestä astioita, putsata jne. ?

Vierailija
220/605 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ois kyllä harmi.

Mistäpä tietäisin? Onko se 3-5 vai 30-50, en tiedä.

Ruokakaupassa kate on siinä 30% tienoilla. TOSIN täytyy todeta, että ihan uusinta tietoa ei ole kyllä itselläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi