Miten saisi uuden sängyn huonekaluliikkeestä kun minulla ei ole kyytiä?
Verkkokaupasta tilatessa ei taas tiedä kantaako ne sisälle saakka.
Kommentit (54)
Osta sellaisesta liikkeestä, jolla on kuljetuspalvelu.
Yleensä rahalla saa ja Raisulla pääsee.
Jos vaikka olet yhteydessä sinne verkkokauppaan, että kuljetus pitää olla sisälle saakka? ikealla toi on ainakin valittavissa, toki sitten maksaa enemmän ja kuljetus voi mennä vähän pitemmälle, kun autossa pitää olla kaksi henkilöä mukana. Ja lisämaksusta vievät vanhan sängyn pois mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka olet yhteydessä sinne verkkokauppaan, että kuljetus pitää olla sisälle saakka? ikealla toi on ainakin valittavissa, toki sitten maksaa enemmän ja kuljetus voi mennä vähän pitemmälle, kun autossa pitää olla kaksi henkilöä mukana. Ja lisämaksusta vievät vanhan sängyn pois mennessään.
Olin jo yhteydessä sotkaan mutta siellä vain arvailtiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee ostaa huonekalunsa ihan oikeista kaupoista. Varsinkin jos palvelu on tuota luokkaa, ei varmaankaan ole sit sun kauppa?
Lisämaksusta tuovat sisälle ja vievät entisenkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee ostaa huonekalunsa ihan oikeista kaupoista. Varsinkin jos palvelu on tuota luokkaa, ei varmaankaan ole sit sun kauppa?
Tuolla oli hyvä tarjous.
Tee niinkuin tori.fi ostajat.
Osta joku halvin 20€ vaahtokumipatja ja VAADI että se toimitetaan sinulle makuuhuoneeseen asti vuodevaatteisiin pedattuna 29.2 klo 16-16.15 välisenä aikana.
Sitten kun myyjä on tähän suostunut ja järjestänyt asiat, sano että sun mummo liukastui ja joutui sairaalaan, etkä enää tarvitsekaan patjaa
Kotiinkuljetus, toivat uuden sängyn sisälle ja veivät samalla vanhan pois. Ei maksanut paljoa.
Viimeksi kun moisen tilasin, niin ihan pakulla tuli ja kaksi kundia kantoi sen sisään.
Silleen se käy, jos itsellä ei ole kyytiä.
Minulle ainakin toivat huonekaluliikkeestä uuden sängyn patjoineen sisälle saakka ja veivät vanhan sängyn ja patjan samalla pois. Tietenkin eri korvauksesta ja molemmat osina.
Seuraava ongelma ap:lla on sit sen sängyn kasaaminen.
Tarina:
Vuonna 1994 ostin ensimmäisen oman sängyn. Kävin oikein kivijalkamyymälässä ostamassa just sopivan. Vanhaa sänkyä ei edes ollut, nukuin patjalla, kun olin just muuttanut.
Sovittiin kuljetus ja sisälle asti(3.kerros).
Sanoivat päivän, milloin tuodaan, sopiiko jos menee 20.00 jälkeen. Sopi.
Sit jännäsin koko päivän, illan. Etsin kauneimmat lakanat ja haaveilin unista uudessa sängyssä. Ilta ysiltä lähetys saapui. Mies rojautti "lautakasan" lattialle ja lähti.
Purskahdin itkuun. Missään vaiheessa ei mainittu, että tulee osina.
Tämä tarina on tosi.
Saatko kuitenkin kyytiä siellä sängyssä sitten? Se kai tässä oleellisinta on.
Oletteko tilanneet Sotkalta? Vai mistä
Aika harvalla mitään "kyytiä" on. Mä en ainakaan tunne ketään, jonka autoon mahtuisi sänky.
Vierailija kirjoitti:
Tarina:
Vuonna 1994 ostin ensimmäisen oman sängyn. Kävin oikein kivijalkamyymälässä ostamassa just sopivan. Vanhaa sänkyä ei edes ollut, nukuin patjalla, kun olin just muuttanut.
Sovittiin kuljetus ja sisälle asti(3.kerros).
Sanoivat päivän, milloin tuodaan, sopiiko jos menee 20.00 jälkeen. Sopi.Sit jännäsin koko päivän, illan. Etsin kauneimmat lakanat ja haaveilin unista uudessa sängyssä. Ilta ysiltä lähetys saapui. Mies rojautti "lautakasan" lattialle ja lähti.
Purskahdin itkuun. Missään vaiheessa ei mainittu, että tulee osina.Tämä tarina on tosi.
Saitko koottua sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla oli hyvä tarjous.
Hyvällä tarjouksella on usein hintansa. Tässä se on ilmeisesti, se, että ei järjesty kotiinkuljetusta.
Pestaa nuuttofirma tuomaan sänky kotiisi.
Voi jeesus.