Puolisosi flirttailee toiselle. Missä menee raja?
Jos puolisosi flirttailee toiselle miehelle/naiselle. Missä menee sinun rajasi? Millaisen flirttailun hyväksyt?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni flirttailee aina kännissä kauniille naisille. Tänä on alkanut ärsyttää. Viimeisin riita tuli siitä, kun hän oli yhden flirtin kohteen kanssa puoli tuntia tupakilla, vaikka ei itse edes polta. En tiedä, kauanko siedän tätä.
Inhottavaa.Tunnen tilanteen. Entinen oli juuri samanlainen! Inhottaa vieläkin kun muistan kuinka hali kaikkia naispuolisia . Ihan vaan kiusatakseen. Lapsellinen tonttu. Ja impotentti enempi tai vähempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimoni antaa miehen toisen kerran työntyä sisään.
Tarkoitatko että uljaalla suonikkaalla?
Joo tässä voi mennä raja ehkä
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat aiheellisesti kyseenalaistaneet sen, kuvittelevatko jotkut flirttailuksi hyväntuulisen sanailun.
Siis kyseenalaistaneet, onko hyväntuulinen sanailu flirttiä. Mielestäni normaalia kanssakäymistä.
Eukko juttelee äijien kanssa mukavia pidellen kädestä tai kättä reidellä. Mainitsin asiasta niin sanoi olevan sosiaalinen jatkossakin
Raja menee siinä, että parisuhteessa ei flirttailla.
Jos nyt vähän tykkää jostakin, niin saa jutella ohimennen. Kivaahan se vain on. Tämä siis vastauksena ap:n kysymykseen.
Työpaikalla naiset flirttailee päivästä toiseen, mutta jos mies lähettää liekki-emojin Instassa, niin se on naisille ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla naiset flirttailee päivästä toiseen, mutta jos mies lähettää liekki-emojin Instassa, niin se on naisille ongelma.
Oon huomannu saman. Miehet ei saa flirttaila netissä, mutta naiset sit kyllä saa flirttaila IRL.
REILUA?!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tykkäisi jos varattu mies tulisi flirttailemaan minulle. Se ei piristä todellakaan. Enkä tykkäisi jos mieheni lirkuttelisi toisille naisille. Se saisi pohtimaan miksi hänellä on tarvetta tehdä niin.
Entä jos pitäisit siitä varatusta miehestä? Ihmiset yleensä flirttailevat ihmisille, joista pitävät jollain tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistemme läsnäollessa ei flirttailla muille, siinä menee raja.
Sama. Jos minä olen läsnä, flirttailu olisi todella törppöä käytöstä. Uskon että mieheni ajattelee samoin siitä jos minä flirttailisin hänen vieressään toiselle.
Muuten aivan sama, mitä en tiedä, se ei loukkaa.
Miehenä ajattelen samoin, kunhan flirtti pysyy hyvän maun rajoissa. En epäile, etteikö vaimolla pysyisi, enkä itsekään liian usein venytä hyvän maun rajoja.
Mulle kaikki ok, kunhan mieheni ei kerro minulle sivusuhteistaan ja käyttää kumia. Itse olen liiankin kiltti. Tunnen kauheita omantunnon pistoksia jos olen jutellut ja hymyillyt vähän liian iloisesti pikkujouluissa vierustoverilleni.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vähän tykkää jostakin, niin saa jutella ohimennen. Kivaahan se vain on. Tämä siis vastauksena ap:n kysymykseen.
Miksi alapeukku? Ettekö suo tuollaista iloa puolisollenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni flirttailee aina kännissä kauniille naisille. Tänä on alkanut ärsyttää. Viimeisin riita tuli siitä, kun hän oli yhden flirtin kohteen kanssa puoli tuntia tupakilla, vaikka ei itse edes polta. En tiedä, kauanko siedän tätä.
Ihme fossiili olet.
Se kaikki, mikä käy sinulle, ei käy kaikille muille eikä ole todellakaan ainoa oikea tapa. Tuommoinen rajoittuneisuus ja omaan napaan tuijottaminen vasta fossiilimaista onkin.
Kyse onkin siitä että sinä rajoitat toisen elämää ja haluat kontrolloida sitä.
Vierailija kirjoitti:
Raja menee cunnilinguksessa tai fellaatiossa.
Alaraja, siis. Vähintään tuon verran saa touhuilla kenen kanssa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa.Tunnen tilanteen. Entinen oli juuri samanlainen! Inhottaa vieläkin kun muistan kuinka hali kaikkia naispuolisia . Ihan vaan kiusatakseen. Lapsellinen tonttu. Ja impotentti enempi tai vähempi.
1+1 = et sytyttänyt joten ei seissyt, etsi jotain mikä saisi seisomaan...
Seksuaalissävytteinen flirtti ei ole ok.
Tykkään ite vetää oman rajani siihen et kun käy selväksi että saisin naiselta seksiä, lopetan.
Vierailija kirjoitti:
Puoli tuntia ei ole vielä mitään. Joillain menee koko ilta.
Määritellään ensiksi flirtti. Mikä on flirttiä teille? Kun joillekkin se on se, että kehuu toista vaikka mukavaksi tai kauniiksi, toisille se on sellanen kiehnääminen ja seksuaalinen jutustelu. Ja taas yhdelle se on että hymyilee toiselle.
Minusta alkaa tuntua että raja on jo siinä ainaisessa tykkäilyssä somessa. Ne naiset ovat nuoria ja kauniita.