Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisosi flirttailee toiselle. Missä menee raja?

Vierailija
22.02.2023 |

Jos puolisosi flirttailee toiselle miehelle/naiselle. Missä menee sinun rajasi? Millaisen flirttailun hyväksyt?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoni on sellainen pökkelö, että jos alkaisi flirttailemaan kylillä, niin jotain olisi kyllä pahasti pielessä.

Vierailija
22/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys, kun ei ole kokemusta? On sattunut sellainen valioyksilö, jolla on käytöstavat. Ja kumpikaan ei olla omistushaluisia kyyliä, vaan ollaan parisuhteessa toistemme kanssa ihan rakkaudesta vaan. Tiedän tasan tarkkaan, että mies on tykätty persoona esim. teatteriharrastuksessaan, mutta näytelmissä usein on rooleissa kaikenlaista, mitä vähänkään epävarma puoliso ei kestäisi. Sen porukan hyvä henki on sellainen, joka nyt tarkemmin ajatellen voi syntyä osittain flirttailustakin, mutta so? Hyvä henki = hyvä näytelmä. Parisuhde on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistemme läsnäollessa ei flirttailla muille, siinä menee raja.

Miten päättelet että kyseessä flirttailu? Voitko tulkita normaalin kohteliaisuuden flirttailuna?

Vierailija
24/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa kopeloimaan vierasta muijaa. Siinä menee raja.

Vierailija
25/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset sekoittavat flirttailun ja iskemisen. Flirttailu on toisen piristämistä ja huomioimista. Siinä on tarkoituksena vain tuottaa toiselle hyvää mieltä. Ei yrittää päästä sänkyyn.

Flirtti on hauskaa kiusoittelua, hassuttelua tai sanailua. Ei sen enempää.

"Flirttailu on eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan. Flirttailun tavoite voi olla partnerin etsiminen tai vain hauskan pitäminen."

Piristää voi soveliaammallakin tavalla.

Vierailija
26/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti suunnattomasti aikoinaan, kun ex flirttaili muille naisille myös mun läsnäollessa. Syy eroon oli muissa asioissa, mutta en kyllä vastaavaa käytöstä enää sulata. Ei ole kunnioittavaa toista kohtaan toimia noin. 

Vierailija
27/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset sekoittavat flirttailun ja iskemisen. Flirttailu on toisen piristämistä ja huomioimista. Siinä on tarkoituksena vain tuottaa toiselle hyvää mieltä. Ei yrittää päästä sänkyyn.

Flirtti on hauskaa kiusoittelua, hassuttelua tai sanailua. Ei sen enempää.

Ihmiset sekoittaa myös flirtin ja normaalin hyväntuulisen kohteliaisuuden. 

Vierailija
28/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä raja menee seksuaalisissa teoissa, myös vaatteiden päältä erogeenisten alueiden koskettelussa.

Flirtata saa, koskettaa kättä jne.

Oikeesti?

Koskettaa kättä ja.

Oikeasti. Keneltä se on pois jos vähän molempien päivä piristyy?

Ei mun päiväni ainakaan piristy siitä, että flirttailen kauppareissulla muille miehille tai joku tuntematon lirkuttelee. Mua piristää se, kun tulen vaikkapa töistä kotiin ja mies on vastassa ja halaa kysyy miten päivä meni. Ja se kun hän kehuu minua ja minä saan kehua häntä, tai kun illalla käperrymme toisiimme kiinni ja pidämme toisiamme hyvänä.

Vierailija
29/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei flirttaile.

Vierailija
30/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä raja menee seksuaalisissa teoissa, myös vaatteiden päältä erogeenisten alueiden koskettelussa.

Flirtata saa, koskettaa kättä jne.

Oikeesti?

Koskettaa kättä ja.

Oikeasti. Keneltä se on pois jos vähän molempien päivä piristyy?

Ei mun päiväni ainakaan piristy siitä, että flirttailen kauppareissulla muille miehille tai joku tuntematon lirkuttelee. Mua piristää se, kun tulen vaikkapa töistä kotiin ja mies on vastassa ja halaa kysyy miten päivä meni. Ja se kun hän kehuu minua ja minä saan kehua häntä, tai kun illalla käperrymme toisiimme kiinni ja pidämme toisiamme hyvänä.

Sama. Jäin just miettimään, miten se päivä flirttailusta piristyisi. No, kyllähän se egoa hivelee, jos joku on kiinnostunut, mutta kun tietää sen olevan pelkkää silmänlumetta, ei oikeaa tykkäämistä, niin kyllä se piristys haihtuu saman tien.

Vierailija
31/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee cunnilinguksessa tai fellaatiossa.

Vierailija
32/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina ollut flirtti, jo suhteen alussa kerroin hänelle, että se saa minut tuntemaan oloni vaivautuneeksi. Ei niinkään flirttailu toisen kanssa, vaan se, ettei huomioi minua lainkaan. Puhuimme aikanaan asiasta ja hän lopetti flirttailun läsnäollessani.

Kuten joku jo mainitsikin, jos itse en ole paikalla, ei se häiritse. Mutta nyt some sekoittaa taa pakkaa. Somessa flirttailu on koko maailman ihasteltavissa. Se häiritsee todella paljon.

Samoin joku mainitsi ketjussa flirttailun ulkomaalaisten kanssa. Myös tämä on minulla. Itäeurooppalaiset naiset tuntuvat olevan kiinnostuneita enemmän varatuista kuin vapaista miehistä. Heillä ei myöskään hyvän maun ja asiallisuuden aja tunnu olevan sama kuin meillä. 

Vierailija
33/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään sopimusta rajoista. Osaa kyllä itse määritellä rajansa, en minä niitä halua hänelle sanella.

Vierailija
34/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja on parvekkeen kaiteessa. Jos sen ylittää, niin paluuta ei ole.

Vierailija
35/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siinä. Jos mies odottaa multa käytöstapoja niin parempi olla itelläkin. Joskus poikaystävien toisia flirttailessa olen lähtenyt paikalta, kyllä meressä kaloja riittää..

Vierailija
36/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni flirttailee aina kännissä kauniille naisille. Tänä on alkanut ärsyttää. Viimeisin riita tuli siitä, kun hän oli yhden flirtin kohteen kanssa puoli tuntia tupakilla, vaikka ei itse edes polta. En tiedä, kauanko siedän tätä.

Oma mies sama. Tiedän, että hänellä ei ongelmia saada naisia ja osaa sen pelin kyllä. Katse riittää ja yhtäkkiä hän sanoo, että käy vessassa ja vessa muuttuu terdeksi. Siellä joku nainen nauraa hänen jutuilleen. Niin hänen sisko sanoi minulle, että taidan kuvitella kaikki asiat. Niinkö, jos näen omin silmin. Mies sanoo, että eikö saa enää edes jutella.

Joo saa jutella, mutta vessa on vessa eikä terassi. Sitten huomasin, kun hänellä oli synttärit, niin facebookissa pari naista onnitteli häntä ja laitto sydämiä valokuviin meidän matkalta. Olet niin lääähhhh komea oli toinen viesti kuvasssa. Enkä edes tiennyt tätä, kun en käy facebookissa juurikaan, Ystäväni laitto viestin, että tunnetko nämä naiset ja miksi sun miehellesi naiset laittaa kuviin viestejä. Mies selitti ettei hän voi mitään, jos joku laittaa viestejä eikä ole käynyt facebookissa. Niin kuvaan kommentoinut silti 14min sitten.

Pakkasin tavarat ja ilmotin, että eroan. En siedä tätä. Sanoi ok, no hyvää elämää.

Vierailija
37/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän piti siitä

Vierailija
38/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistemme läsnäollessa ei flirttailla muille, siinä menee raja.

Tätä en tajua. Selän takana sitten saa flirttailla?

Vierailija
39/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan meistä ei flirttaile muille.

Vierailija
40/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat aiheellisesti kyseenalaistaneet sen, kuvittelevatko jotkut flirttailuksi hyväntuulisen sanailun.