Puolisosi flirttailee toiselle. Missä menee raja?
Jos puolisosi flirttailee toiselle miehelle/naiselle. Missä menee sinun rajasi? Millaisen flirttailun hyväksyt?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kaikki ok, kunhan mieheni ei kerro minulle sivusuhteistaan ja käyttää kumia. Itse olen liiankin kiltti. Tunnen kauheita omantunnon pistoksia jos olen jutellut ja hymyillyt vähän liian iloisesti pikkujouluissa vierustoverilleni.
Saisi lähinnä pitää kumia kotona.
Rajaa ei voi oikein laittaa, koska vaimoni ei myönnä flirttailevansa, vaan on kuulemma vain ystävällinen ja kohtelias. Jos mies on yli 190 cm, niin flirtti on hyvin näkyvää. Hän on usein pyytänyt baarista kotiin pitkiä miehiä. Mustille miehille hän flirttailee pituuteen ja ikään katsomatta. Toki pitkä ja musta on pahin kaikista.
Huh, onneksi olen kristitty, niin ei tarvitse yrittää hyväksyä jotain mikä tuntuu pahalta. Kristityn puolison ei kuulu flirttailla muiden kanssa. Piste. Ystävällinen toki kuuluu olla. Meillä ja suurimmalla osalla ystäväpariskunnista on myös sääntö että vältetään tilanteita joissa ollaan kahdestaan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Elämä on ihanaa, kun käytössäännöt suojelevat avioliittoa. Ollaan molemmat tyytyväisiä :)
Jos jää pelkäksi panoksi, niin ok. Mutta jos alkaa seurustella, niin se on lähtö kodista.
Oikea, rehellinen flirttailu on harmitonta, kepeää ja kestää sen hetken. Minusta tuossa ei ole mitään pahaa eikä sille tarvitse mitään ihmeellisiä rajoja, mutta se ei ole asiallista silloin jos / kun oma kumppani on siinä vieressä.
Moni tuntuu kuvittelevan flirtin tarkoittavan jopa suunnilleen pokaamista ja sisältävän jopa jotain fyysistä kontaktiakin.
Riippuu, mitä flirtillä tarkoitetaan. Itse hyväksyn miellyttävän käytöksen, kohteliaisuuden, ystävälliset eleet. En hyväksy seksuaalisia tekoja ja puheita.
Rajattomat persoonallisuushäiriöiset ovat flirttailemassa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni flirttailee aina kännissä kauniille naisille. Tänä on alkanut ärsyttää. Viimeisin riita tuli siitä, kun hän oli yhden flirtin kohteen kanssa puoli tuntia tupakilla, vaikka ei itse edes polta. En tiedä, kauanko siedän tätä.
Miksi minun pitäisi hyväksyä tämä? Mieheni ei hyväksyisi vastaavaa käytöstä minulta, vaikka itse tekee näin. Ja jos tässä puhutaan ystävyydestä, niin miksi vain kauniit naiset kelpaavat "ystäviksi"?
Tasapuolista on oltava, oli rajat mitä tahansa. Ehdottomasti samat rajat ja säännot molemmille.
Jos miehelle ei mene perille muuten, tavallisesti aiheesta keskustelemalla, niin flirttaile sopivan tilaisuuden tullen samalla tavalla jollekin toiselle viehättävälle miehelle hänen läsnäollessaan, ihan siis samoin niinkuin hänkin toimii. Jos tulisi sitten herätys, ja kunnon keskustelu ja yhteisymmärrys aiheesta. Pidähän puolesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistemme läsnäollessa ei flirttailla muille, siinä menee raja.
Sama. Jos minä olen läsnä, flirttailu olisi todella törppöä käytöstä. Uskon että mieheni ajattelee samoin siitä jos minä flirttailisin hänen vieressään toiselle.
Muuten aivan sama, mitä en tiedä, se ei loukkaa.
Joo, firttailu puolison läsnäollessa on loukkaavaa ja alentavaa. Vaikka kyllä sillä flirtillä jokin raja on yksin olessakin. Sellainen pieni kevyt joskus ei haittaa.
Mitä tää flirttailu käytännössä on? Olen huumorin ohella taputtanut miespuolista työpariani olkapäälle (olen itse nainen).
Mä nään tän vaan samana mitä kavereidenkin kans tehdään kun ollaan hyvissä väleissä ja pidetään hauskaa. Kertokaa jos olen väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jos minä olen läsnä, flirttailu olisi todella törppöä käytöstä. Uskon että mieheni ajattelee samoin siitä jos minä flirttailisin hänen vieressään toiselle.
Tämä. Mutta lasken tähän myös somen. Pidän törppönä sitä, jos mieheni tykkäilee esim. instassa sellaisista postauksista, joissa kaunis nainen selkeästi esittelee kauneuttaan. Mies ei siis tykkäile mistään peppukuvista, vaan jostain eteerisistä poseerauksista, ja varsinkin riidan jälkeen laittelee tykkäyksiä nimenomaan sellaisiin puolituttujen kauniiden naisten kuviin, joissa pointtina on vain ulkonäön esittely. Normaalisti tykkää ihan peruspäivityksistä, joissa on joku aihekin, mutta riidan jälkeen aina tätä. Jos mainitsen aiheesta, haukkuu hulluksi, vaikka on selkeästi tapa.
Itselleni flirttailun raja on tiukka. Olen ns. hyvännäköinen, ja välillä kevytkin flirtti ja täysin viaton hymy päätyy katastrofiin, ja vastapuoli ihastuu/tulkitsee helposti väärin. On siis parempi olla hyvin viileä ja asiallinen, ellen tunne hyvin. Tästä syystä on vaikea suhtautua puolisonkaan flirttiin kevyesti, vaikka sillä harvoin on samanlaisia seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mutta lasken tähän myös somen. Pidän törppönä sitä, jos mieheni tykkäilee esim. instassa sellaisista postauksista, joissa kaunis nainen selkeästi esittelee kauneuttaan. Mies ei siis tykkäile mistään peppukuvista, vaan jostain eteerisistä poseerauksista, ja varsinkin riidan jälkeen laittelee tykkäyksiä nimenomaan sellaisiin puolituttujen kauniiden naisten kuviin, joissa pointtina on vain ulkonäön esittely. Normaalisti tykkää ihan peruspäivityksistä, joissa on joku aihekin, mutta riidan
Aika karsean tuntuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni flirttailee aina kännissä kauniille naisille. Tänä on alkanut ärsyttää. Viimeisin riita tuli siitä, kun hän oli yhden flirtin kohteen kanssa puoli tuntia tupakilla, vaikka ei itse edes polta. En tiedä, kauanko siedän tätä.
Ihme fossiili olet.
Se kaikki, mikä käy sinulle, ei käy kaikille muille eikä ole todellakaan ainoa oikea tapa. Tuommoinen rajoittuneisuus ja omaan napaan tuijottaminen vasta fossiilimaista onkin.
Kyse onkin siitä että sinä rajoitat toisen elämää ja haluat kontrolloida sitä.
Jos haluaa kontrolloimatonta vapaata elämää se on täysin ok, mutta silloin ei olla samaan aikaan parisuhteessa. Ei tämä niin vaikeata ole.
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneksi olen kristitty, niin ei tarvitse yrittää hyväksyä jotain mikä tuntuu pahalta. Kristityn puolison ei kuulu flirttailla muiden kanssa. Piste. Ystävällinen toki kuuluu olla. Meillä ja suurimmalla osalla ystäväpariskunnista on myös sääntö että vältetään tilanteita joissa ollaan kahdestaan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Elämä on ihanaa, kun käytössäännöt suojelevat avioliittoa. Ollaan molemmat tyytyväisiä :)
No huh huh! Eikö kristitty näe ihmisen yleensä yksilönä, eikä sukupuolena?
Intiimissä hellässä halauksessa.
Jos minua ei halata, ei halata muitakaan.
Sanallinen flirttailu ihmisten ilmoilla ilman muuta viestittelyä ei haittaa
Vierailija kirjoitti:
Itselleni flirttailun raja on tiukka. Olen ns. hyvännäköinen, ja välillä kevytkin flirtti ja täysin viaton hymy päätyy katastrofiin, ja vastapuoli ihastuu/tulkitsee helposti väärin. On siis parempi olla hyvin viileä ja asiallinen, ellen tunne hyvin. Tästä syystä on vaikea suhtautua puolisonkaan flirttiin kevyesti, vaikka sillä harvoin on samanlaisia seurauksia.
Tulkitsetko itsekään sitä toisen ns. ihastumista oikein? Et ole maailman ainut kaunis ihminen.
Riippuu sukupuolesta. Miehellä raja tulee täyteen jos vilakiseekin toista naista ja nainen voi suudella, istua sylissa ja vaikka hyväillä sukuelimia kunhan on vaatteet päällä ja se raja tulee täyteen pikkusen ennen vaatteiden riisumista ja penetraatiota
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ite vetää oman rajani siihen et kun käy selväksi että saisin naiselta seksiä, lopetan.
Tuollainen nyt ei ole enää viatonta pientä firttiä, vaan oman egon ja itsetunnon vääränlaista pönkitystä toisten kustannuksella. ei kauhean hyvä juttu, eikä mun mielestä ihan reilua sille pokailun kohteellekaan tuollanen itsekeskeinen aika ylimielinenkin pelailu.
Valitettavasti se ei saa kaikkia naisia pohtimaan.