Pitkähiuksiset nuoret miehet
Onko muita aikuisia naisia joita nää on alkanut kiinnostaa iän myötä? Itse seurustelen nuoremman pitkätukan kanssa ja ystävät ei ymmärrä. Sytyn kauniista pitkätukista nyt kypsällä iällä enemmän kuin nuorena.
Kommentit (67)
Kyllä minä olen aina tykännyt pitkistä hiuksista miehellä. Paitsi jos ovat huonokuntoiset lirut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele miehen kirjoittamaksi ja mikä poru tästä nousisi. Tekopyhä maailma.
N25
Miksi nousisi? Jos mies on nuorena tykännyt lyhyistä hiuksista naisella ja vanhempana pitkistä. Mitäs kohua siinä on.
Lisäksi ap:n esimerkki pitkähiuksisia miehistä ei ole yhtä latautunut kuin naiset ja pitkät hiukset. Pitkät hiukset ovat jossain määrin olleet jopa miehellä miinus. Toisin sanoen aloitusta kannattaisi verrata johonkin paremmin vastaavaan. Olen miehenä alkanut kiinnostua pienirintaisista naisista. Pitkistä naisista.
Meillä miehen kanssa kummallakin hiukset vyötärölle asti. Miehellä tummat, minä blondi. Ja kyllä, alkoi kiinnostaa pitkätukat vasta aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään etnisyyttä mulle kiitos. Noita löytyy esim. hevibaareista kivasti. Usein ovat kiinnostuneita myös kypsemmistä kauniista blondeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyväkuntoiset tummat hiukset ja kaunis naama, niin todellakin sytyn. Tähän vielä hyvä kroppa ja älykkyys.
N45Eli kokonaisuus about tämä? :
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Siksi siinä luki kaukasialainen, koska ylivertainen miesihanne tulee eurooppalaisista piirteistä.
Vai sittenkin eurooppalaisista rahoista...
?mistä rahoista? Miten kökkö yritys kal..pää
En minä jotain pikkupoikia katsele kuin hyväksyvästi hymistellen muutaman sekunnin mutta pitkätukista pidän. Kovin paljon vanhempi ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Miksi nousisi? Jos mies on nuorena tykännyt lyhyistä hiuksista naisella ja vanhempana pitkistä. Mitäs kohua siinä on.
Lisäksi ap:n esimerkki pitkähiuksisia miehistä ei ole yhtä latautunut kuin naiset ja pitkät hiukset. Pitkät hiukset ovat jossain määrin olleet jopa miehellä miinus. Toisin sanoen aloitusta kannattaisi verrata johonkin paremmin vastaavaan. Olen miehenä alkanut kiinnostua pienirintaisista naisista. Pitkistä naisista.
Niinpä. Aloitusta voisi verrata vaikka siihenkin, että mies kirjoittaisi että häntä on alkanut kirjoittaa lyhythiuksiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Niinpä. Aloitusta voisi verrata vaikka siihenkin, että mies kirjoittaisi että häntä on alkanut kirjoittaa lyhythiuksiset naiset.
*kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään etnisyyttä mulle kiitos. Noita löytyy esim. hevibaareista kivasti. Usein ovat kiinnostuneita myös kypsemmistä kauniista blondeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyväkuntoiset tummat hiukset ja kaunis naama, niin todellakin sytyn. Tähän vielä hyvä kroppa ja älykkyys.
N45Eli kokonaisuus about tämä? :
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
"Ei mitään etnisyyttä mulle kiitos"
Et siis tiedä, mitä kaukasialainen tarkoittaa?
On aina miellyttänyt silmää enemmän ne pitemmän hiusmallin omaavat, kaljut ei niinkään...
Kohtaatteko kulmien kohottelua ystäväpiirissä? Kun pitkätukkaisen rokkarin vie pukumiesten sekaan, niin ystävät tuntuu hieman huvittuvan.
Sellanen puolipitkä huoleton polkkatukka vie mulla jalat alta. Toki kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Niinpä. Ei olisi tarvinnut tämän kauempaa etsiä esimerkkiä. Ja toisaalta taas aloitus olisi ollut latautuneempi jos ap olisi puhunut alkaneensa iän myötä kiinnostumaan enemmän tuuheista hiuksista.
Minulle on aina kelvanut vain pitkätukkainen.
Muista vieläkin erään hevimiehen jossain baarissa 20 vuotta sitten, jolla oli kauniit, pitkät ja hyvässä kunnossa olevar hiukset. Oli hänelle sopivat ja hyvän näköinen niissä. Kyllä pitkät hiukset miehellä voivat olla hienot.
Itse olen silti lyhyt hiuksisen miehen kanssa ja toisaalta mietin, jos miehellä olisi yhtä pitkät hiukset kuin minulla niin miten suhtautuisin asiaan😅 nyt saa olla suhteessa se, jonka hiuksia ihaillaan.
Tunnistan tilanteen. Sit kun oma mies aukaisee suunsa ja osoittautuu älykkääksi, niin suhtautuminen muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kohtaatteko kulmien kohottelua ystäväpiirissä? Kun pitkätukkaisen rokkarin vie pukumiesten sekaan, niin ystävät tuntuu hieman huvittuvan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Mutta monet naisethan löytävät lesboutensa vasta keski-iässä, joten lienee samaa perua tämä feminiinisistä piirteistä kiinnostuminen. Ehkä voisit suoraan kuitenkin tulla kaapista ulos?
Ovatko pitkätukkaiset viikinkimiehet sinusta kovinkin feminiinisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään etnisyyttä mulle kiitos.
Etnisyys kaukasialainen
"Ei mitään etnisyyttä mulle kiitos"
Et siis tiedä, mitä kaukasialainen tarkoittaa?
Tai etnisyys... aika hankalaa löytää joku joka ei ole MITÄÄN etnisyyttä 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Mutta monet naisethan löytävät lesboutensa vasta keski-iässä, joten lienee samaa perua tämä feminiinisistä piirteistä kiinnostuminen. Ehkä voisit suoraan kuitenkin tulla kaapista ulos?
Ovatko pitkätukkaiset viikinkimiehet sinusta kovinkin feminiinisiä?
Tottakai, pitkä tukka miehellä on sama kuin hänellä olisi luomiväriä ja huulipunaa. Kumoaa kaiken miehekkyyden enkä voi kuvitella yhdenkään oikeasti heteronaisen tuollaisesta kiinnostuvan. Aika harva heteromieskään haluaisi naista jolla on tuuheat viikset. Sama asia.
En tykkää yhtään edelleenkään, niin kuin en tykännyt nuorempanakaan. Olen aina sanonut ponipojiksi pitkätukkaisia miehiä iästä riippumatta. Nuttura miehellä on pahin.
N41